MS Windows
briani 27239
Boot disk til win 98 spørgsmål
Fra : Nyheder

Dato : 16-08-04 21:14

Hej NG

Jeg vil lige høre om der er nogen der kan hjælpe med disse 3 spørgssmål.

1:) Er der et sted på nette hvor jeg alla Bootdisk.com kan hente en win98
bootdisk med USB 1.1 og 2.0 support? Evt. på 2 boot disketter.

2:) Hvordan er det nu lige at koden i dos er for at gøre en skjult partition
aktivt igen? Skal også gerne kunne skjule den igen bagefter.

3:) Jeg bruger pt Ghost til at lave image af mine HD. Findes der nogle andre
programmer der evt kan gøre arbejdet uden at skulle starte maskinen op på en
diskette? Forslag og erfaringer modtages gerne.

Hilsen
Sten

Fra : usenet

Dato : 16-08-04 22:19

prøv http://www.bootdisk.com

> 2:) Hvordan er det nu lige at koden i dos er for at gøre en skjult
partition
> aktivt igen? Skal også gerne kunne skjule den igen bagefter.
Kan ikke lige huske

> [...]
en
> diskette? Forslag og erfaringer modtages gerne.
Acronis trueimage kører fint. Måske PQ driveimage kan det samme?

Dan

---