Ulovlig handling i Excel 97...
Fra : Jesper Christensen

Dato : 09-05-01 09:20

Hej,

Jeg har et lille problem med Excel 97 på mit arbejde, og jeg håber at der er
en der kan hjælpe mig.

Vi har Office 97 installeret administrativt, hvor alle vores brugere har
adgang til Excel. Men her på det sidste er der flere og flere der beklager
sig over at det i perioder laver fejl i MSO97.DLL når de formaterer celler.
Vi har prøvet at slette indstillingerne til Excel i regisreringsdatabasen.
Og dette hjælpe også umiddelbart, men kun kortvarigt.

Jeg håber at der er nogen der har en løsning på problemet, eller forslag til
hvad jeg kan undersøge?

Med venlig hilsen

Jesper Christensen