Battlefield 1942
Fra : Divad

Dato : 16-08-04 16:57

Hej NG

Det er fordi at her forleden da jeg skulle installere Battlefield 1942 kom
den ud med at den ikke kunne læse en bestemt fil, jeg har så senere fundet
ud af at det er i den mappe der hedder Data2.cab. Så jeg ville lige høre om
der ikke var nogen der kunne give mig et link på et eller andet sted hvor
man kan hente enten hele cd'en, hele battlefield spillet eller kun lige den
der cab fil.

mvh.
David

p.s. jeg spiller det helt vildt meget så jeg vil gerne have det til at virke
.

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 16-08-04 19:18

"Divad" <david@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> mvh.
> David
>
> p.s. jeg spiller det helt vildt meget så jeg vil gerne have det til at

prøv at hør i dk.spil.computer.first-person-shooter de ved et helt sikkert !

MVH

Morten

p.s. du kan godt forberede dig på en spand lort fra visse personer.......

Fra : Kim

Dato : 16-08-04 20:31

> [...]
> der ikke var nogen der kunne give mig et link på et eller andet sted hvor
> man kan hente enten hele cd'en, hele battlefield spillet eller kun lige

Prøv at kontakte EA Danmark, så vidt jeg husker så kan man få byttet ridsede
o.lgn. cd'er hos dem.

Kim

P.S. Ved svar via mail, fjernes XX fra mail adressen.

---
Udgående mails er kontrolleret af AVG.

Fra : usenet

Dato : 16-08-04 22:15

> [...]
> der ikke var nogen der kunne give mig et link på et eller andet sted hvor
> man kan hente enten hele cd'en, hele battlefield spillet eller kun lige

Prøv og rengør din disk med opvaskemiddel, skyl den forsigtig og tør den med
en blød klud.

Dan

---