Genskab ikke-gemt dokument!
Fra : Bo Dudek

Dato : 16-08-04 13:20

Hej

Jeg har arbejdet med Word et stykke tid i dag (ca. 2 timer), kom fra
det og tilbage igen. Derefter lukkede jeg Word, blev spurgte om jeg
ville gemme, og i min iver trykkede jeg bare 'nej'. Ikke voldsomt
intelligent, når man faktisk mente 'ja'.

Mit spørgsmål er så: Mon ikke der ligger en temp fil et eller andet
sted, som jeg kan hive fat i?

Jeg mener at kunne huske, at Word som standard gemmer hvert 10. minut,
selvom man IKKE har gemt dokumentet første gang.. har jeg ret i dette?

Anyone?

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Fra : MA

Dato : 16-08-04 19:31

Hej Bo

Det er helt rigtigt!
Også når du åbner en eksisterende fil til redigering så gemmer den en kopi
med ~$ forrest i navnet....

MEN MEN - de dårlige nyheder - den sletter også filen når du afslutter
Word....
Rydder pænt op efter sig.

Dvs. det er noget med at genskabe en slettet fil - men det vist noget man
kunne i gamle dage med DOS

Mvh Michael

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 16-08-04 23:34

"MA" <m@ano.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Rydder pænt op efter sig.
>
> Dvs. det er noget med at genskabe en slettet fil - men det vist noget man

Det er faktisk blevet endnu lettere nu at genskabe slettede filer. Der
findes et hav af programmer som kan det, nogle koster og nogle gør ikke.
Bl.a. Pcinspector er gratis og et glimrende program til dette formål. Kan
hentes i dansk udgave på
www.pcinspector.de
Om den også kan genskabe en temporær fil som i dette tilfælde er slettet
skal jeg lade være usagt.

Kurt