MS Windows
briani 27239
Windows 2000
Fra : Brian K. Hansen

Dato : 16-08-04 10:55

Hej NG!

Jeg har en pc med Windows 2000 men den har lidt problemer med at starte op.
Den man komme til hvor man kan trykke F8 og alt virker fint men den kan ikke
loade windows ind. (Num Lock) fryser.

--
MVH
Brian Hansen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 16-08-04 15:21

Har du prøvet at starte i sikker tilstand?

Fra : Brian K. Hansen

Dato : 16-08-04 15:48

Ja også det! Jeg har prøvet alt.

Men man kan vel køre en Repair fra CD'en? Ellers er jeg på den.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-08-04 17:59

Brian K. Hansen wrote:

> Men man kan vel køre en Repair fra CD'en? Ellers er jeg på den.

Prøv det da

Jesper G. Poulsen

Fra : Brian K. Hansen

Dato : 18-08-04 09:00