MS Windows
briani 27239
Har ikke rettigheder til at installere AVG~
Fra : Valle

Dato : 15-08-04 16:19

Hej

Jeg vil gerne have installeret AVG anti virus, men hvergang jeg prøver får
jeg at vide at jeg ikke har de rigtige rettigheder - hvad gør jeg galt ?

Jeg har installeret XP pro, og kører som administrator !

Mvh Jack V - Juelsminde.

Fra : Mate

Dato : 15-08-04 18:30

Hej Jack.
Jeg mener det er sådan, at man skal oplyse navn, evt. adr. og e-mail adr.
før man downloader.
Herefter modtager man et serienummer fra "Grisoft", som er nødvendig for at
kunne installere.

mvh Poul.

Fra : Valle

Dato : 15-08-04 18:39

Hej Poul

Det har jeg også gjort, og jeg har modtaget både link til download, samt en
kode.

Det er Windows XP , der er problemer med, den siger jeg ikke har rettigheden
til at installere, trods det at jeg er logget på som admininstrator.

Det skal så også lige siges at jeg har afinstalleret Norton 2003 antivirus
først - kan det være derfor ?

Mvh Jack

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-08-04 21:01

Valle wrote:

> Det skal så også lige siges at jeg har afinstalleret Norton 2003
> antivirus først - kan det være derfor ?

Nej. Afinstallér altid gamle antivirus-løsninger når nye installeres.

Jesper G. Poulsen

Fra : Dennis Lange

Dato : 15-08-04 20:04

Valle wrote:
> Jeg vil gerne have installeret AVG anti virus, men hvergang jeg
> prøver får jeg at vide at jeg ikke har de rigtige rettigheder - hvad
> gør jeg galt ?

Jeg har oplevet problemet før på flere XP maskiner under admin-kontoen.

Højreklik på installationsfilen og vælg "kør som..." her vælger du
administrator, og så funger det.

--
Mvh.
Dennis Lange

- Brugte fagbøger: www.pensum.dk www.bogbiz.dk

Fra : Valle

Dato : 15-08-04 22:10

Hej Dennis

Det hjalp desværre ikke, men jeg oprettede en ny person som administrator,
og da lykkedes det.

Tak for hjælpen

Mvh Jack