PPS hvordan?
Fra : only me

Dato : 15-08-04 11:29

Jeg får tiltider sendt nogle pps filer med billeder taget af en bekendt
i Israel, kan jeg på nogen måde splitte den fil op så det er enkelte
billeder i stedet for slideshow, eller hvad det hedder, så jeg evt. kan
benytte hvert enkelte billede til f.eks baggrundsbillede på mit
skrivebord?

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hl@lite.dk

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-04 23:28

Hej Henning,

Du åbner pps-filerne med Microsoft PowerPoint og markerer de billeder du vil
gemme - og vælger så nyt navn og placering for de enkelte billeder.

Venlig hilsen
Annie

Fra : only me

Dato : 16-08-04 05:07

Annie skrev:

> Hej Henning,
>
> Du åbner pps-filerne med Microsoft PowerPoint og markerer de billeder
> du vil gemme - og vælger så nyt navn og placering for de enkelte
> billeder.

Hej Annie og tak for svaret, så må jeg have instaleret Powerpoint, da
den ikke lige er på min maskine.

Fra : Søren Andersen

Dato : 16-08-04 06:23

only me wrote:
> [...]
> enkelte billeder i stedet for slideshow, eller hvad det hedder, så
> jeg evt. kan benytte hvert enkelte billede til f.eks baggrundsbillede

Hvis det bare er nogle enkelte af billederne du er interesseret i at gemme,
kan du gøre følgende:
Mens Powerpoint showet kører, tryk på printscreen tasten når det ønskede
billede vises. Åben derefter Paint, indsæt billedet og gem det.

--
-- Hvad er forskellen på uvidenhed og ligegyldighed?
-- Det ved jeg ikke og jeg er også ligeglad.

Fra : only me

Dato : 17-08-04 15:59

Søren Andersen skrev:

> [...]
> Mens Powerpoint showet kører, tryk på printscreen tasten når det
> ønskede billede vises. Åben derefter Paint, indsæt billedet og gem

For pokker da, det var en enkelt løsning, det skal prøves. Mange tak for
hjælpen.
> --
> -- Hvad er forskellen på uvidenhed og ligegyldighed?
> -- Det ved jeg ikke og jeg er også ligeglad.

Hehe

Fra : Søren Andersen

Dato : 17-08-04 18:26

only me wrote:
> For pokker da, det var en enkelt løsning, det skal prøves. Mange tak
> for hjælpen.

Velbekomme :)