malkaerne
Fra : Jens

Dato : 14-08-04 08:07

er malkaerne jehovas vidner?

http://www.malka.dk/bibliotek.html

--
Jens.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 14-08-04 08:26

"Jens" <postkasse_66@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:411db9fb$0$178$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> er malkaerne jehovas vidner?
>
> http://www.malka.dk/bibliotek.html

næppe - i øjeblikket er det vist jødetroen de bekender sig til - men i
øvrigt skriver manden meget sludder: han skriver fx at Netscape
overholder standarderne fra w3-konsortiet, hvilket ikke er korrekt -
blinkende bogstaver er ikke en af de godkendte ting, og MSIE, som de
åbenbart hader, overholder lige så meget eller lige så lidt de samme
standarder.

Forskellen i de forskellige browsere er i øvrigt næsten ikke til at få
øje på, men når nogle foretrækker MSIE er det vel fordi den stadig
findes på dansk - Netskrap understøtter ikke dansks sprog - men hvis man
er tysker, japaner, franskmand, kineser m.v., så har man en chance.

For os der kan sprog er det måske ikke noget problem, men jeg
foretrækker principielt at mine programmer er på dansk så vidt muligt -
og det samme gælder især for dem, der ikke er så stive i engelsk, at det
gør noget.
--
ahw

Fra : Per Rønne

Dato : 14-08-04 09:43

Arne H. Wilstrup <karl@utroligsmart.dk> wrote:

> Forskellen i de forskellige browsere er i øvrigt næsten ikke til at få
> øje på, men når nogle foretrækker MSIE er det vel fordi den stadig
> findes på dansk - Netskrap understøtter ikke dansks sprog

Safari, som jeg som regel benytter, understøtter nu også dansk.
--
Per Erik Rønne

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 14-08-04 09:54

"Arne H. Wilstrup" <karl@utroligsmart.dk> mælte sligt:

>næppe - i øjeblikket er det vist jødetroen de bekender sig til - men i
>øvrigt skriver manden meget sludder: han skriver fx at Netscape
>overholder standarderne fra w3-konsortiet, hvilket ikke er korrekt [...]

En tråd om, hvorvidt Cyril og Britt er Jehovas Vidner eller om Cyril har
ret ang. Netscape har intet at gøre på dk.livssyn.kristendom.

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
Gud, som troner fra Fortids Dage, vil høre og ydmyge dem. - Sela. Thi der
er ingen Forandring hos dem, og de frygter ikke for Gud. På Venner lagde

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 14-08-04 10:57

"Rasmus Underbjerg Pinnerup" <pinnerup@*fjerndette*privat.dk> skrev i en
meddelelse news:djkrh0trg67s46b7amanvd5tgofa9fugq4@4ax.com...
> En tråd om, hvorvidt Cyril og Britt er Jehovas Vidner eller om Cyril
har
> ret ang. Netscape har intet at gøre på dk.livssyn.kristendom.

Uenig - da JV jo er en kristen sekt, er det interessant eftersom
Malkaerne jo netop i dag forfægter jødedommen.

DA Cyril har en hjemmeside, hvor han blandt andet skriver at han er gift
med end edb-forfatter Britt (hvad jeg kun for nylig har opdaget), og
samtidig angiver at være ekspert i en hel masse forhold omkring
forskellige religiøse grupper, så er det da interessant for
troværdigheden i hans indlæg, at han forholder sig eksplicit til
kendsgerningerne i sit virke.

Da hans hjemmeside er fyldt med forskellige påstande, er det vældig
interessant at han anbefaler at man - for at læse hans udgydelser -
benytter en bestemt browser.

Det tegner for mig at se et mønster i forhold til hans opfattelse af
sandheden, af kristendommen, af andre folks holdninger til jødedommen,
folk som jo ofte bliver mødt med særdeles kontante svar med en snert af
"bedreviden" og "grovheder".

At afvise at det ikke er relevant i denne gruppe, vil jo svare til at
man afviste alle Malkaernes indlæg om jøder fordi de ikke var relevante
i en gruppe om kristendom.

Selv har jeg den opfattelse at deres indlæg om jøder er særdeles
relevante, også den lange debat vi havde om Israels forhold til sine
naboer, selvom man med lige så god ret kunne hævde at den mere hørte
hjemme i dk.politik.

Det er altid interessant at vide noget om den baggrund folk udtaler sig
ud fra, også selvom det ligger på grænsen af OT.

Det er ikke relevant i denne gruppe at du fx offentliggør dine sexuelle
præferencer, men i konteksten kan det sagtens alligevel være relevant,
selvom fundatsen ikke just bifalder det.

Så jow - det er relevant for vurdering af troværdigheden, af debattørens
forhold til kendsgerningerne og samfundsmæssige holdninger i øvrigt, at
man kender til baggrunden.

Fx vil det være relevant at man undersøgte Bill Gates holdning til
religionen, til kristendommen hvis man fx skulle tage stilling til
hvilke programmer han fabrikerer: hvis han laver et program med en
database, hvori jøderne fx omtales som et krigerisk folk og de kristne
som fredselskende.

Var BG fx stærkt kristentroende og jødehader, ville det ikke være uden
betydning for dem, der måtte vælge at købe hans produkter, at den
pågældende havde den holdning.

Hvis jeg fx bliver anbefalet et program til søgning i bibelens tekster,
så er det ligeledes relevant at jeg ved hvilken bibelversion, der er
tale om. Det kunne fx være JVs bibel og fortolkninger, der nyder fremme
her. Sagde Jesus fx på korset: "Sandelig siger jeg dig: I dag skal du
være med mig i Paradis" eller sagde han (JVs udlægning): Sandelig siger
jeg i dag du skal være med mig i Paradis.

Er Malkaernes religiøse forhold til troen, til omverdenen præget af en
eller anden "videnskabelig" indgangsvinkel og med en videnskabsmands
troværdighed, eller er det snarere et par personer med et særdeles
fanatisk forhold til deres opfattelse af sandheden, jf. valget af
browser, der jo ofte kan lignes med et religiøst valg.

Derfor mener jeg at det er lige så relevant at vide om både Malkaerne,
browservalg og evt. tilhørsforhold til Jehovas Vidner, som det er
relevant at vide at du er bøsse, ja måske er det første mere relevant
end det sidste.
--
ahw

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 14-08-04 11:09

>Uenig - da JV jo er en kristen sekt, er det interessant eftersom
>Malkaerne jo netop i dag forfægter jødedommen. [...]

JV er rimeligvis en kristen sekt, men for det første er det groft
uhøfligt at sætte personnavne i emnelinien, for det andet er det ikke
mindre uhøfligt at anklage folk for at tilhøre en anden religion end
den, de selv påstår at tilhøre. Det adskiller sig ikke væsentligt fra
Jahnus "Malka er katolik"-mission i dk.livssyn. For det tredje *er*
webbrowserdiskussioner altså off-topic her.

>Da hans hjemmeside er fyldt med forskellige påstande, er det vældig
>interessant at han anbefaler at man - for at læse hans udgydelser -
>benytter en bestemt browser.

Det kan sagtens være, men det har ikke noget med kristendom at gøre.

>At afvise at det ikke er relevant i denne gruppe, vil jo svare til at
>man afviste alle Malkaernes indlæg om jøder fordi de ikke var relevante
>i en gruppe om kristendom.

Nu er jødedom jo et særtilfælde, fordi kristendommen i egen
selvforståelse baserer sig på jødedommen, men ellers ville jødedom jo
principielt også være off-topic, ja.

> [...]
>relevante, også den lange debat vi havde om Israels forhold til sine
>naboer, selvom man med lige så god ret kunne hævde at den mere hørte

Ja, jeg fatter heller ikke, hvad alle de Israel-tråde skal her i
gruppen.

>Det er altid interessant at vide noget om den baggrund folk udtaler sig
>ud fra, også selvom det ligger på grænsen af OT.

Enig, men når det er i form af mistænkeliggørelse og insinuationer i
stedet for folks egne, frivillige oplysninger, bliver det meget nemt til
personhetz.

>Det er ikke relevant i denne gruppe at du fx offentliggør dine sexuelle
>præferencer, men i konteksten kan det sagtens alligevel være relevant,
>selvom fundatsen ikke just bifalder det.

Ja, i en given kristendomsrelateret kontekst kan meget, der ellers ikke
ville være relevant, blive det. Men at starte en ny tråd alene for at
mistænkeliggøre en skribent er stadig dårlig tone.

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"Så er det nok din forpulede lille selvtægtsmus!!!
Jeg har fanme aldrig kunnet lide dig!!!"

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 14-08-04 11:48

"Rasmus Underbjerg Pinnerup" <pinnerup@*fjerndette*privat.dk> skrev i en
meddelelse news:vkorh0tmbf5hemerofo143t9qe50n10n3d@4ax.com...
> [...]
> Jahnus "Malka er katolik"-mission i dk.livssyn. For det tredje *er*
> webbrowserdiskussioner altså off-topic her.

For det første har jeg IKKE sat malkaerne i emne-linien - jeg har alene
reageret på et indlæg
Fordet andet har jeg ikke anklaget malkaerne for at tilhøre en anden
religion end den de påstår at tilhøre
For det tredie har jeg argumenteret for at webdisskussionen er et
element i en analyse af deres troværdighed og faglighed i det de udtaler
sig om, så den vil jeg ikke gentage her.

> Det kan sagtens være, men det har ikke noget med kristendom at gøre.

Det har heller ikke noget med kristendom at gøre, at du er bøsse -
alligevel har du skrevet det - hvad er så forskellen? Du har endda svjh
accepteret at man kan have en sag, der går en smule ud ad tangenterne og
dermed nærmer sig grænsen for OT.

Jeg synes at dine indlæg som regel er ganske gode og fornuftige. Hvorfor
du pludselig er grebet af den hellige ild og nu dyrker din afgud
"Netpolitiguden" forstår jeg ikke - lad nu det ligge og kom frem med
noget mere substantielt end denne trættende debat, der jo HELLER IKKE
har noget med kristendom at gøre.

Mit "livssyn" er at hvis man vil være troværdig, bliver man nødt til i
alle forhold at forsøge at holde sin egen sti ren. Laver jeg en
hjemmeside, hvor jeg påstår at Hitler var en stor børneven, en god
kristen og i det hele taget ikke krummede et hår på jødernes hovede,
ville mine indlæg her i gruppen, selvom de beskæftigede sig med
kristendommen og troen, de værende nok så lødige, alligevel blive mødt
med stor foragt og modstand.
Derfor når gruppen hedder livssyn -kristendom, så har jeg naturligvis
ret til at argumentere ud fra det livssyn og drage paralleller omkring
utroværdigheder på lignende måder.

> Nu er jødedom jo et særtilfælde, fordi kristendommen i egen
> selvforståelse baserer sig på jødedommen, men ellers ville jødedom jo
> principielt også være off-topic, ja.

Og det er også et særtilfælde at en skribent her, der ellers på sin
hjemmeside fortæller om alle de gode ting han har gjort, hans uddannelse
og akademiske titler, som er gift med en edb-forfatter, skriver oplagte
fejl samtidig med at han her i gruppen forsøger at gøre sig til
autoritet over livssyns-opfattelser inden for kristendommen.

> [...]
> ville være relevant, blive det. Men at starte en ny tråd alene for at
> mistænkeliggøre en skribent er stadig dårlig tone.

Og igen: jeg har IKKE startet denne tråd -jeg har IKKE skrevet noget om
malkaerne i emneboksen. Du burde have undersøgt det bedre inden du
udtalte dig om dette.
Tråden blev startet af Jens.
--
ahw

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 14-08-04 12:20

Hejsa Arne

Jeg har ingen lyst til at gøre dette til en længere diskussion - jeg
forsøgte blot at kommentere, hvad jeg opfattede som en uheldig tråd - så
jeg nøjes med at svare på nogle enkelte punkter.

>For det første har jeg IKKE sat malkaerne i emne-linien - jeg har alene
>reageret på et indlæg
>Fordet andet har jeg ikke anklaget malkaerne for at tilhøre en anden
>religion end den de påstår at tilhøre

Nej, her går min kritik på den oprindelige trådstarter.

>Det har heller ikke noget med kristendom at gøre, at du er bøsse -

Det har noget med kristendom at gøre, når jeg deltager i en diskussion
om kristendommens forhold til homoseksualitet. Konteksten er
altafgørende.

>alligevel har du skrevet det - hvad er så forskellen? Du har endda svjh
>accepteret at man kan have en sag, der går en smule ud ad tangenterne og
>dermed nærmer sig grænsen for OT.

Ja, og det er også min overbevisning, at tråde gerne må løbe en smule
"af sporet", så at sige, førend man bliver ved med at futte.

Når jeg reagerede på denne tråd, var det fordi den så at sige startede
"af sporet" og at jeg dertil opfattede den som endnu et led i den
endeløse række af personangreb, der i mine øjne er med til at gøre denne
gruppe til en skraldespand.

>Derfor når gruppen hedder livssyn -kristendom, så har jeg naturligvis
>ret til at argumentere ud fra det livssyn og drage paralleller omkring
>utroværdigheder på lignende måder.

Jeg kan ikke rigtig følge dig her. Det synes at svare til, at jeg skulle
drage dine evner som webprogrammør i tvivl, på basis af at du havde
taget fejl på et spørgsmål om teologi. (ganske hypotetisk eksempel)

>Og igen: jeg har IKKE startet denne tråd -jeg har IKKE skrevet noget om
>malkaerne i emneboksen. Du burde have undersøgt det bedre inden du
>udtalte dig om dette.

Det var jeg da fuldt bevidst om. Jeg synes bare ikke dit: "Nej, han er
jøde, men han tager i øvrigt fejl på en masse punkter, f.eks. ang.
Netscape" gjorde tråden mere on-topic.

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"Præk evangeliet til alle tider.
Brug om nødvendigt ord."

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 14-08-04 12:42

"Rasmus Underbjerg Pinnerup" <pinnerup@*fjerndette*privat.dk> skrev i en
meddelelse news:iisrh0tkt1pnd93a00cvpv4iaj6a6kn58k@4ax.com...
> [...]
> "af sporet" og at jeg dertil opfattede den som endnu et led i den
> endeløse række af personangreb, der i mine øjne er med til at gøre

jeg har ingen interesse i personangreb - jeg er alene optaget af sagen -
men når aktører er på banen med påstande, som jeg har svært ved at
forstå eller genkende, så må jeg naturligvis forebeholde mig ret til
også at vurdere deres troværdighed.

> [...]
> drage dine evner som webprogrammør i tvivl, på basis af at du havde
> taget fejl på et spørgsmål om teologi. (ganske hypotetisk eksempel)

sådan ser jeg ikke på det.

> Det var jeg da fuldt bevidst om. Jeg synes bare ikke dit: "Nej, han er
> jøde, men han tager i øvrigt fejl på en masse punkter, f.eks. ang.
> Netscape" gjorde tråden mere on-topic.

tja - jeg nævnte et eksempel på min analyse af hans troværdighed - det
finder du slemt - jeg gør ikke.

Men lad os slutte denne tråd i den uenighed, der findes - det fører ikke
til noget nyt at fortsætte med den. Vi ser forskelligt på de ting, men
jeg er dog tilfreds med at du observerede at det ikke var mig, der
startede tråden med navnene i emneboksen og derved gjorde mig skyldig i
"uhøflighed".

--
ahw

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 14-08-04 12:21

> [...]

>dermed nærmer sig grænsen for OT.

Ja, og det er også min overbevisning, at tråde gerne må løbe en smule
"af sporet", så at sige, førend man begynder med at futte.

> [...]

Det var jeg da fuldt bevidst om. Jeg synes bare ikke dit: "Nej, han er
jøde, men han tager i øvrigt fejl på en masse punkter, f.eks. ang.

"Hvor er nu den harniskklædte slægtsfylgie, alle de venlige ansigter,
der plejede at titte os i møde i skovbrynet? Vievandets syre har ætset
dem bort, de er døde, vi er døde. Vi kan kun sætte risengrøden op på
loftet og håbe."

Fra : Per Rønne

Dato : 14-08-04 11:32

Arne H. Wilstrup <karl@utroligsmart.dk> wrote:

> da JV jo er en kristen sekt

Nu benægter de danske bisper altså at JVerne er kristne. Om det så
skyldes at deres kristologi er ariansk, eller om de forlanger passivt
selvmord selv af børn, snarere end at modtage blod, eller om de generelt
har nogle kosher-baserede madlove [selv om de intet har imod
flæskesteg], det skal jeg så ikke kunne sige noget om.
--
Per Erik Rønne

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 14-08-04 11:51

"Per Rønne" <spam@husumtoften.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> har nogle kosher-baserede madlove [selv om de intet har imod
> flæskesteg], det skal jeg så ikke kunne sige noget om.

De definerer sig selv som kristne, og jeg er fuldkommen ligeglad med
hvad de danske bisper måtte mene om dette. De danske bisper kan også
mene at bøsser ikke er velkomne i kirken som ægtefolk (de kan ikke
vies), at det er i orden ikke at vie fraskilte m.v. - det er altså ikke
dem, der bestemmer, hvem, der har lov til at kalde sig kristne.

En kristen er en person, der bekender sig til Jesus Kristus, og det gør
JV. Den debat har været oppe at vende før.

--
ahw

Fra : Knut KH

Dato : 14-08-04 14:32

On Sat, 14 Aug 2004 12:32:00 +0200, spam@husumtoften.invalid (Per
Rønne) wrote:

> [...]
>har nogle kosher-baserede madlove [selv om de intet har imod
>flæskesteg], det skal jeg så ikke kunne sige noget om.

Nei, men hvem bryr seg om hva noen danske biskoper måtte mene?

mvh Knut
--
Knut Klaveness Heidelberg
http://www.knut.norge.cc/

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 15-08-04 09:43

Goddag Arne H Wilstrup

"Arne H. Wilstrup" <karl@utroligsmart.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> blinkende bogstaver er ikke en af de godkendte ting, og MSIE, som de
> åbenbart hader, overholder lige så meget eller lige så lidt de samme

Kommandoen BLINK beskrives som element i en style-deklaration på
http://www.w3.org/WAI/UA/TS/html401/cp0303/0303-CSS-BLINK.html

Historien bag browserkrigen er vist lidt længere end kun at diskutere én
enkelt kommando. Bemærk især, hvor lidt Micro$oft prioriterede internettet,
der blev erklæret "en død fisk" af Bill Gates, indtil hele verden begyndte
at tænke i hjemmesider. Så skulle MS også have sig en browser, og mange små
firmaer blev opkøbt i et forsøg på at lave sig den browser der i dag kendes
som MS-IE. FrontPage blev i denne forbindelse kendt som et af de
designprogrammer der i mange år lavede den mest usle program/HTML-kode.
FrontPage er først i den nyeste version blevet i stand til at levere kode
der nærmer sig "ren" HTML....

Godkendt HTML handler om at hjemmesiderne skal validere i forhold til
http://validator.w3.org/ Netscape's position i forhold til standarderne kan
du læse mere om på
http://www.w3.org/2001/01/qa-ws/pp/christine-hoffman-ns.htm

> [...]
> findes på dansk - Netskrap understøtter ikke dansks sprog - men hvis man
> er tysker, japaner, franskmand, kineser m.v., så har man en chance.

Så prøv Opera. Bruger den selv på dansk, og den kan hentes på
http://www.opera.com/download/index.dml?step=3&opsys=Windows&lng=da&platform
=Windows i en dansk version 7.23 -- omend den er udkommet i version 7.54 på
engelsk. Grundlaget for at danske oversættelser bliver forsinkede er jo det
relativt lille marked, og så den fascination der "farver" folks indtryk af
MS-IE.

Henrik, Slagelse
"Hvad rager det dèn, som er sikker på sit, at resten af verden er ude af
trit." (Piet Hein)

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 15-08-04 11:42

"Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:411f2252$0$164$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Kommandoen BLINK beskrives som element i en style-deklaration på
> http://www.w3.org/WAI/UA/TS/html401/cp0303/0303-CSS-BLINK.html

Men det indebærer ikke en "officiel" godkendelse endnu.

> Historien bag browserkrigen er vist lidt længere end kun at diskutere
én
> enkelt kommando.

Korrekt, og det var heller ikke min mening at starte en browserkrigdebat
i dette forum.

Bemærk især, hvor lidt Micro$oft prioriterede internettet,
> der blev erklæret "en død fisk" af Bill Gates, indtil hele verden
begyndte
> at tænke i hjemmesider.

BG har sagt så meget - også de andre firmaers ledere, herunder IBM har
udtalt sig tåbeligt, fx at man ikke i fremtiden ville kunne bruge
computere til andet end ganske simple beregninger, at ram-mængden aldrig
ville blive større end de få kiloByte, der var gældende for 20 år siden
etc.

> [...]
> som MS-IE. FrontPage blev i denne forbindelse kendt som et af de
> designprogrammer der i mange år lavede den mest usle

Det er jeg ikke enig i - FP var en af de programmer, der tilbød en
mulighed for at man på en forholdsvis simpel måde kunne lave
hjemmesider - begyndelsen er vanskelig for alle, også for MS - men jeg
forstår at din modvilje mod MS, som du jo tydeliggør ved at skrive
Micro$oft, overskygger det nøgterne i den debat, som vi altså ikke bør
føre herinde.

> FrontPage er først i den nyeste version blevet i stand til at levere
kode
> der nærmer sig "ren" HTML....

Ingen editorprogrammer af betydning kan i dag lave bedrer HTML-kodninger
end FP og vel at mærke til en pris, der er til at betale. Andre større
programmer fx Dreamweaver eller GoLive har også problemer med
standarderne - FP 2003 kan arbejde med xml- standarder og i det hele
taget gøre det sådan at man med lethed kan vælge at udgive siderne der
er tilpasset standarden.

Jeg er mere optaget af hvordan siderne kan læses i de forskellige
browsere end af standarder her. Jeg har lavet hjemmesider i FP i mange
år, og det er enkelt at lave dem til at passe standarderne, men de
afvigelser man måtte finde, er af ingen eller underordnet betydning.

> Godkendt HTML handler om at hjemmesiderne skal validere i forhold til
> [...]

De siger ikke andet end hvad MS også har sagt - det har kun betydning
som reklamegejl - NS har indtil videre - på linie med MS - sagt at de
vil overholde standarderne, men MS har så siden meldt ud, at de
derudover vil meddele W3, hvilke andre ting, de vælger at implementere i
deres systemer i stedet for at vente på den utrolig lange sagsbehandling
i den organisation.

Der er ikke tale om at NS er bedre, er mere "standardiseret" eller
lignende - og dertil kommer at MS stadig findes i dansk udgave - det gør
NS ikke.

> [...]
jo det
> relativt lille marked, og så den fascination der "farver" folks

At tingene udkommer med forsinkelse er forståeligt og er til at leve
med -jeg har prøvet opera, og så det interessante at den kunne gengive
mine scripts m.v. uden problemer - akkurat som MSIE, men samme side
kunne ikke gengives fejlfrit i NS.

Det faktum at selv de forskellige scripts er forskellige, gør det til en
næsten umulighed at blive enig om dette punkt.

Men - især henvendt til dem som mener at indlægget her er OT - jeg ved
det godt og jeg skal nok holde inde, så dette indlæg bliver det sidste
af slagsen i denne gruppe, og jeg undskylder mange gange at tingene løb
af med mig i denne gruppe. Håber på en kristen tilgivelse for mine
syndere

--
ahw

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 15-08-04 13:11

Goddag Arne

> "Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@hotmail.com> skrev i en
> meddelelse news:411f2252$0$164$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Men det indebærer ikke en "officiel" godkendelse endnu.

Nej, ganske korrekt.

> én
> Korrekt, og det var heller ikke min mening at starte en browserkrigdebat
> i dette forum.

Javel.....

> [...]
> computere til andet end ganske simple beregninger, at ram-mængden aldrig
> ville blive større end de få kiloByte, der var gældende for 20 år siden

Men heldigvis lærer nogle *af* deres fejl, mens andre bliver ved med at
insinuere fejl...

> [...]
> forstår at din modvilje mod MS, som du jo tydeliggør ved at skrive
> Micro$oft, overskygger det nøgterne i den debat, som vi altså ikke bør

Jeg skal gerne lade dette være den afsluttende kommentar om browsere, men
tillader mig blot at notere at du startede den ud fra en blind tillid til
deres produkter. Der er ingen grund til at lade denne fornærmethed gå ud
over at andre vælger at anbefale f.eks. Opera, Netscape m.v. Du vil vel ikke
påstå at din oprindelige bemærkning var "nøgtern"??

> [...]
> standarderne - FP 2003 kan arbejde med xml- standarder og i det hele
> taget gøre det sådan at man med lethed kan vælge at udgive siderne der

TSW WebCoder er dansk og gratis for private, så det er tydeligvis ikke
markedskendskab der er din stærkeste side. Men den diskussion tager jeg
gerne i en anden gruppe eller pr. mail.

> [...]
> år, og det er enkelt at lave dem til at passe standarderne, men de
> afvigelser man måtte finde, er af ingen eller underordnet betydning.

Javel.... "Nøgternt", naturligvis?

> [...]
> Der er ikke tale om at NS er bedre, er mere "standardiseret" eller
> lignende - og dertil kommer at MS stadig findes i dansk udgave - det gør

Nej, indrømmet. Tesien er hullet og åben, både for sikre og mindre sikre
angreb på ens maskine. Den ros skal de sørme have....

> [...]
> af slagsen i denne gruppe, og jeg undskylder mange gange at tingene løb
> af med mig i denne gruppe. Håber på en kristen tilgivelse for mine

Jeg skal gerne gøre den ON-topic. En kristen browser er åben for standarder,
sikker at bruge, koster minimalt, og lytter til sine brugere...

Fortsat god søndag til alle. EOD herfra om browsere...

Fra : Britt Malka

Dato : 15-08-04 13:52

Goddag Henrik Vestergaard

Den Sun, 15 Aug 2004 14:10:51 +0200 skrev "Henrik Vestergaard"
<vestergaard_henr@hotmail.com>:

>Jeg skal gerne gøre den ON-topic. En kristen browser er åben for standarder,
>sikker at bruge, koster minimalt, og lytter til sine brugere...

Ja, det ville også være en "kosher" browser

Jeg har for nyligt læst bogen "CSS HTML Utopia: Designing Without
Tables Using CSS", og det antal gange hvor fortatteren beskriver noget
genialt, som kan laves i GODKENDTE Stylesheets, men hvor han
pointerer, at MSIE ikke kan finde ud af at bruge det, kan ikke tælles
på to hænder.

Jo mere jeg lærer om takt og tone på hjemmesider, desto mindre respekt
får jeg for MSIE. Derfor er det på tide, at nogle laver fantastiske og
flotte hjemmesider og oplyser MSIE brugere om, at de ikke kan nyde
godt af det, fordi de bruger en browser, der ikke overholder selv de
enkleste standarder.

Kun på den måde kan vi tvinge Microsoft til at gøre noget ved deres
browser. De prøver at diktere standarden, mens vi andre ønsker
demokrati!

Ja, jeg ved godt, at jeg er off-topic i forhold til overskriften. Det
er jo en "malkaerne-er-så-dumme"-nedraknins-mail, og gennem Rasmus' og
dine indlæg har jeg fået indtryk af, at det er de sædvanlige får, der
hyler, når de ikke har stil til at være iblandt ulvene. Eller rævene,
skulle vi måske sige.
--
Britt Malka
Tilmeld dig nyhedsbrev og få gratis ebog om html - http://www.tips-og-tricks.com/ebog.html

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 15-08-04 23:34

"Britt Malka" <news@foxladi.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> flotte hjemmesider og oplyser MSIE brugere om, at de ikke kan nyde
> godt af det, fordi de bruger en browser, der ikke overholder selv de

Og det er noget utilgiveligt vrøvl af en såkaldt edb-forfatter - MSIE
overholder alle de mest almindelige standarder - jeg kan i hvert fald
ikke komme i tanke om en eneste "standard" det ikke overholder -
Netskrap har jo også problemer med deres "standardoverholdelse". Blink
er et af de ikke godkendte standarder.

> Kun på den måde kan vi tvinge Microsoft til at gøre noget ved deres
> browser. De prøver at diktere standarden, mens vi andre ønsker
> demokrati!
'
Og det mener du at Netskrap har?

[...]

--
ahw

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 15-08-04 23:26

"Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:411f52f3$0$151$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
vel ikke
> påstå at din oprindelige bemærkning var "nøgtern"??

Suk! Jeg har ikke nogen "blind tillid" til MS produkter, jeg anførte
blot at det var ukorrekt at man hævdede at Netskrap overholdt alle
standarder, men at MS ikke gjorde det.

> [...]
>
> TSW WebCoder er dansk og gratis for private, så det er tydeligvis ikke
> markedskendskab der er din stærkeste side. Men den diskussion tager

TSW WebCoder kender jeg ikke - men som jeg skrev: editorprogrammer af
betydning! Det var vist lige det du overså, så indholdslæsning er vist
ikke lige dine stærkeste side

> Javel.... "Nøgternt", naturligvis?

naturligvis.

> Nej, indrømmet. Tesien er hullet og åben, både for sikre og mindre
sikre
> angreb på ens maskine. Den ros skal de sørme have....

??? FP er ikke åben i højere grad end andre produkter.

> Jeg skal gerne gøre den ON-topic. En kristen browser er åben for
standarder,
> sikker at bruge, koster minimalt, og lytter til sine brugere...

Der er ikke noget kristent i nogen browser -jeg kan ikke lige finde et
skriftsted i bibelen, der omtaler browsere - Jesus har heller ikke
omtalt det så vidt jeg ved!

> Fortsat god søndag til alle. EOD herfra om browsere...

ditto!

--
ahw

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 14-08-04 08:57

Jens wrote:
> er malkaerne jehovas vidner?
>
> http://www.malka.dk/bibliotek.html

Ræven vægter på gæssene ?

--
Ejvind

Fra : Jens

Dato : 14-08-04 09:10

Ejvind Kruse wrote:

> Ræven vægter på gæssene ?

de har sku knald i låget.

--
Jens.

Fra : Cyril Malka

Dato : 17-08-04 00:40

Goddag Britt

Den Tue, 17 Aug 2004 01:33:15 +0200 skrev Britt Malka om Re: m... [ingen
navne i subject] :

BM> Gør som jeg -- put sådanne personligheder i killfilteret. De er kun
BM> til larm og besvær, og de skaber støj i gruppen, som ellers er ved
BM> at blive et sted, der er interessant at være.

Jo, du har ret, og ligeledes i dk.admin.netikette, er der åbenbart to
sæt regler, én for os, én for andre.

Jeg nøjes fra nu af til at futte så nogle til pågældende gruppe uden at
deltage... Det er vist til grin det meste af det.

(pas på: FUT: dk.admin.netikette)

--
Venligst

Cyril

et-sect-era - Aktualitetsblad om sekternes verden
et-sect-era 3. årgang - nr. 49 - Tema: Hjernevask
http://www.etsectera.com/ - http://www.sekter.org/

Fra : Cyril Malka

Dato : 15-08-04 13:45

Goddag Ejvind

Den Sat, 14 Aug 2004 09:57:12 +0200 skrev Ejvind Kruse om Re: malkaerne
:

Nope.

EK> Ræven vægter på gæssene ?

Nope.

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 15-08-04 19:00

Cyril Malka wrote:
> Goddag Ejvind

Løgn & lort med dig og dit filter.

--
Ejvind

Fra : Jens.

Dato : 15-08-04 19:26

Ejvind Kruse wrote:

> Løgn & lort med dig og dit filter.

hun er sku for syg i bolden, den reserve jøde.

--
Jens.

Fra : Britt Malka

Dato : 15-08-04 19:54

Goddag Jens.

Den Sun, 15 Aug 2004 20:26:03 +0200 skrev "Jens."
<sikker_sex@hotmail.com>:

>hun er sku for syg i bolden, den reserve jøde.

Du har ikke mindre end tre fejl i ovenstående sætning, hvilket er
meget godt klaret for en arier.

Fejl nummer et:

Cyril er ikke en hun.

Fejl nummer to:

Sgu' staves sgu' og ikke sku.

Fejl nummer tre:

Det hedder "reservejøde" og ikke "reserve jøde".

Men som sagt ... for en arier klarer du det meget godt. Bliv endelig i
din race og lad være med at blande dig med ædelt blod.

Fra : Blaster

Dato : 16-08-04 10:14

Britt Malka wrote:
> Goddag Jens.

> Du har ikke mindre end tre fejl i ovenstående sætning, hvilket er
> meget godt klaret for en arier.

Hvem siger at Jens er en arier?

> Fejl nummer et:

> Cyril er ikke en hun.

Undlader jeg at kommentere.

> Fejl nummer to:

> Sgu' staves sgu' og ikke sku.

Oho! Er du en slags ekspert i dansk retstavning?

> Fejl nummer tre:

> Det hedder "reservejøde" og ikke "reserve jøde".

Meningen er vel den samme.

> Men som sagt ... for en arier klarer du det meget godt. Bliv endelig i
> din race og lad være med at blande dig med ædelt blod.

Og hvad er ædelt blod så? Er det dig selv du mener, som indeholder ædelt
blod? Du skal vel først finde ud af hvilken religion, du bekender dig til,
ikk?

Hilsen Blaster.

Fra : Stefan Holm

Dato : 16-08-04 11:03

"Blaster" <tja@ingenspam.dk> writes:

> Oho! Er du en slags ekspert i dansk retstavning?

Nej, en sådan ville vide at det staves "sgu" - altså uden apostrof.

--
Stefan Holm
"Fæl kat. Kog den lidt."

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 16-08-04 22:45

"Stefan Holm" <nospam@algebra.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, en sådan ville vide at det staves "sgu" - altså uden apostrof.

åh -ikke helt - s'gu' er en forkortelse for "så Gud" - altså to
apostrofer, hvis vi skal være pedantiske.

Men korrekt - det kan ikke staves "sku" eller "sgu' " på den måde.

--
ahw

Fra : Jens.

Dato : 17-08-04 02:18

Arne H. Wilstrup wrote:
> [...]
> apostrofer, hvis vi skal være pedantiske.
>
> Men korrekt - det kan ikke staves "sku" eller "sgu' " på den måde.

det var "sku" en stor synd.

--
Jens.

Fra : Stefan Holm

Dato : 17-08-04 10:53

"Arne H. Wilstrup" <karl@utroligsmart.dk> writes:

> åh -ikke helt - s'gu' er en forkortelse for "så Gud" - altså to
> apostrofer, hvis vi skal være pedantiske.

Nej. Ordet er optaget i Retskrivningsordbogen som "sgu". Etymologien
er hér underordnet.

--
Stefan Holm
"Whatever, you dumb people."

Fra : Jens.

Dato : 17-08-04 17:40

Stefan Holm wrote:

> Nej. Ordet er optaget i Retskrivningsordbogen som "sgu". Etymologien
> er hér underordnet.

er det ikke på tide kratluskeren kommer ud af busken, og fortæller jer
hvordan det skal staves.

hvis jeg lige skriver bøsse kommer han nok, sikkert hit på 800%

--
Jens.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 17-08-04 22:52

> Nej. Ordet er optaget i Retskrivningsordbogen som "sgu". Etymologien
> er hér underordnet.

Jamen, så må det jo stå til troende

Men det staves i hvert fald ikke sku eller sgu' -

--
ahw

Fra : Cyril Malka

Dato : 15-08-04 19:45

Goddag Ejvind

Den Sun, 15 Aug 2004 19:59:54 +0200 skrev Ejvind Kruse om Re: malkaerne
:

EK> Løgn & lort med dig og dit filter.

Yderst intelligent bemærkning. Den får mig til at spørge mig selv om
hvorvidt nogle mennesker stammer fra aben eller fra åndsamøben.

Ligeledes bemærker jeg, at denne tråd er blevet, kvikt nok og i strid
med enhver netikette, sendt til både dk.livssyn.kristendom og
dk.snak.mudderkastning. Sidstnævnt hvortil nævnte tråd futtes, da den
stammer fra personner som er for uvidende til at tale om
kristendommen, for dumme til at flame og for uanstændigt til at gøre
opmærksom på deres postning.

FUT: dk.snak.mudderkastning (da gruppens niveau er på højde med en
3-åriges snak om pottebesøg, deltager jeg naturligvis ikke i det).

Fra : Britt Malka

Dato : 15-08-04 19:55

Goddag Cyril Malka

Den Sun, 15 Aug 2004 20:45:19 +0200 skrev Cyril Malka
<news@nytestamente.org>:

>Yderst intelligent bemærkning. Den får mig til at spørge mig selv om
>hvorvidt nogle mennesker stammer fra aben eller fra åndsamøben.

Godt spørgsmål.

>FUT: dk.snak.mudderkastning (da gruppens niveau er på højde med en
>3-åriges snak om pottebesøg, deltager jeg naturligvis ikke i det).

Uha, nu får du Thorbjørn på nakken.e

Fra : Cyril Malka

Dato : 15-08-04 20:16

Goddag Britt

Den Sun, 15 Aug 2004 20:53:37 +0200 skrev Britt Malka om Re: malkaerne :

BM> Du har ikke mindre end tre fejl i ovenstående sætning, hvilket er
BM> meget godt klaret for en arier.

Faktisk fire, som Danni, vores søn på 16 sagde: - Fjolset kan ikke finde
ud af at starte sætningerne med stort.

Han tror nok 'stort' betyder noget andet, hans latrinær sprog taget i
betragtning.

Eller også har han ikke fundet ud af, at mellem "alt-med-småt og
alle-bogstaver-med-stort"-tasten (CAPS-LOCK), findes der en mellemvej:
Shift!

Anyway: vedkommende bedes holde sin pladder udenfor
dk.livssyn.kristendom, hvor den slags ikke hører til og hold det i
mudderbadet, hvor laverestående arter hører til.

FUT: dk.snak.mudderkastning

Fra : N/A

Dato : 16-08-04 03:03

Fra : Jens.

Dato : 16-08-04 03:03

Christian Winther Bech wrote:

> Kunne I to tosser ikke sætte computerne op i det samme værelse og så
> snakke hen over skærmene i stedet for at plage Usenet med jeres
> ligegyldigheder.

LOL

--
Jens.

Fra : Cyril Malka

Dato : 15-08-04 20:18

Goddag Ejvind

Den Sun, 15 Aug 2004 20:56:59 +0200 skrev Ejvind Kruse om Re: malkaerne
:

EK> Efter hvad jeg kan se, fører religiøsitet kun dårligdom med sig.

Du bedes checke din newsreader og holde dine åndsprutter i den
dertilhørende gruppe: dk.snak.mudderkastning.

Fra : Cyril Malka

Dato : 15-08-04 20:21

Goddag Harald

Den 15 Aug 2004 21:09:28 +0200 skrev Harald Mossige om Re: malkaerne :

HM> Jeg skjønner, er du svært religiøs?

Pas på, Harald, nogle kvikke som åbenbart ønsker at lave ballade, har
lavet en cross-posting mellem dk.livssyn.kristendom (hvori 'malkaerne
skriver og læser') og dk.snak.mudderkastning (hvori 'malkaerne' ikke
læser og skriver medmindre en eller anden ubetænksom person har lavet en
x-post uden at have anstændighed til at advare).

Hvilket vil sige at dit svar bliver sendt i begge grupper.

Jeg laver en FUT til dk.snak.mudderkastning, så vær opmærksom, hvis du
svarer det.

FUT: dk.snak.mudderkastning

Fra : Cyril Malka

Dato : 15-08-04 20:24

Goddag Henrik

Den Sun, 15 Aug 2004 20:14:43 +0200 skrev Henrik Vestergaard om Re:
malkaerne :

HV> Hvilken religiøs retning er du, Ejvind, tilhænger af med denne
HV> fantastiske evne til at kunne udtrykke sig så unikt?

Pas på, Henrik. Vedkommende har især været så respektløs, at han har
postet i både dk.livssyn.kristendom og dk.snak.mudderkastning... Hvilket
nok ikke er det mest hensigtsmæssig.

Hvilket vil sige, at dit svar er blevet sendt til begge grupper.

Jeg laver en FUT over til dk.snak.mudderkastning, hvor de så kan lege
med den slags.

FUT: dk.snak.mudderkastning.

Fra : Cyril Malka

Dato : 16-08-04 10:17

Goddag Bhatu

(har fjernet Cross-post i dk.snak.mudderkastning, så svaret kun er i
dk.livssyn.kristendom)

Den Mon, 16 Aug 2004 10:24:25 +0200 skrev Bhatu Peter om Re: malkaerne :
BP> Enig. Trist at der fokuseres så lidt på de egentlige emner og så
BP> meget på at være efter hinanden. Måske er det folkeskolens skyld.
BP> Måske skulle der indføres et nyt fag "Almen etikette", hvor børn
BP> lærte god omgangstone og adfærd i sociale henseender.

Både og, for forældrene, som egentligt burde oplære børnene gør det
ikke. Det er meget, der er i den danske kultur (eller mangel på samme),
så folk tænker ikke så meget på andre end sig selv.

BP> Faktisk har jeg har lagt mærke til, at mange religioner indeholder
BP> en form for "takt og tone".
BP> Men desværre bliver også den del ignoreret i højere grad i dag.

Ja. Faktisk, som om det forbliver teoretisk. Måske er mange påstået
religiøse i virkeligheden "ateister" (de tror måske ikke helt på det
alligevel?)

BP> Det kunne faktisk være interessant med en snak om hvorfor det er så
BP> svært at holde den gode tone i en debat og om hvorfor nogle lader
BP> sig så nemt provokere...

Jeps. Det vil det, synes jeg.

Fra : Cyril Malka

Dato : 16-08-04 10:22

Goddag Blaster

Den Mon, 16 Aug 2004 11:13:43 +0200 skrev Blaster om Re: malkaerne :

B> Og hvad er ædelt blod så? Er det dig selv du mener, som indeholder
B> ædelt blod? Du skal vel først finde ud af hvilken religion, du
B> bekender dig til, ikk?

Gider du holde din pladder i dk.snak.mudderkastning og stoppe den
idiotiske crossposting i dk.livssyn.kristendom?

Tak.

FUT: dk.snak.mudderkastning

Fra : Blaster

Dato : 16-08-04 10:25

Cyril Malka wrote:
> Goddag Blaster

> Gider du holde din pladder i dk.snak.mudderkastning og stoppe den
> idiotiske crossposting i dk.livssyn.kristendom?

Det er et frit land, bror lort, så luk venligst ægget. Jeg skrev iøvrigt
herinde, og ikke i mudderkastningsgruppen.

Hilsen Blaster.

Fra : Cyril Malka

Dato : 16-08-04 10:39

Goddag Blaster

Du bør checke fundats. Det er et frit land, men der er fundats for de
forskellige grupper og den tone og de emner disse bruges til. Du
bedes sætte dig ind i det.

Når du poster i dk.livssyn.kristendom bedes du bruge et andet sprog
eller, hvis du ønsker den slags debat holde dette i de tilsvarende
grupper, i det tilfælde: dk.snak.mudderkastning

Xpost: dk.livssyn.kristendom,dk.snak.mudderkastning,dk.admin.netikette
FUT: dk.admin.netikette.

=== CUT ===

Fra : Blaster

Dato : 16-08-04 12:09

Cyril Malka wrote:
> Goddag Blaster
>
> Du bør checke fundats. Det er et frit land, men der er fundats for de
> forskellige grupper og den tone og de emner disse bruges til. Du
> bedes sætte dig ind i det.

Du kan iøvrigt få et link mere: http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html
Og husk så, lad *være* med at smide med æbler, når du selv er et sølle
skrog.

Hilsen Blaster.

Fra : Cyril Malka

Dato : 16-08-04 18:24

Goddag Blaster

Den Mon, 16 Aug 2004 13:05:32 +0200 skrev Blaster om Re: malkaerne :

B> Og du bør sætte dig ind i hvordan man citerer. Men du kan få et link
B> her: http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Dette har ikke noget med sagen at gøre.

Dette er ligeledes off-topic i dk.livssyn.kristendom

- Man sætter ikke personnavne i subject.
- Man sviner ikke folk til i den forkerte nyhedsgruppe
- Man bliver ikke ved med at crossposte i de forkerte grupper.

FUT: dk.admin.netikette

Fra : Cyril Malka

Dato : 16-08-04 18:27

Goddag Blaster

Den Mon, 16 Aug 2004 13:08:37 +0200 skrev Blaster om Re: malkaerne :

B> Du kan iøvrigt få et link mere:
B> http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html
B> Og husk så, lad *være* med at smide med æbler, når du selv er et
B> sølle skrog.

- Ovenstående er uvelkommen i dk.livssyn.kristendom og tilmed off-topic
- du bedes hold dit smuds i den dertil indrette gruppe:
dk.snak.mudderkastning
- Du bedes holde netikette snak i dk.admin.netikette (hvortil dette
futtes)
- du bedes lade være med at crossposte mudder i dk.livssyn.kristendom
- du bedes undlade at bruge navne i subject.

Så kan du diskutere min signatures længde.

FUT: dk.admin.netikette

Fra : Blaster

Dato : 16-08-04 22:07

Cyril Malka wrote:
> [...]
> - du bedes lade være med at crossposte mudder i dk.livssyn.kristendom
> - du bedes undlade at bruge navne i subject.

Når nu du/i er færdige med at klappe dig på ryggen, og fortælle dig hvilken
god dreng du er, så fis ind på www.usenet.dk og læs lidt om de forskellige
ting. Du kan så især bide mærke i citat-teknik og sigaturer. Din
citat-teknik og din signatur stinker mildst talt. Du citerer og roder rundt
som en der skal starte i 4. klasse.

Hilsen Blaster.

Fra : Cyril Malka

Dato : 17-08-04 00:11

Goddag Blaster

Den Mon, 16 Aug 2004 23:06:53 +0200 skrev Blaster om Re: m... [ingen
navne i subject] :

> [...]
B> sigaturer. Din citat-teknik og din signatur stinker mildst talt. Du
B> citerer og roder rundt som en der skal starte i 4. klasse.

Ovenstående er off-topic her på nyhedsgruppen. Hold det venligst i
dk.admin.netikette

Fra : Britt Malka

Dato : 17-08-04 00:33

Goddag Cyril Malka

Den Tue, 17 Aug 2004 01:10:36 +0200 skrev Cyril Malka
<news@nytestamente.org>:

> [...]
>navne i subject] :

>Ovenstående er off-topic her på nyhedsgruppen. Hold det venligst i

Det nytter ikke noget.

Sådanne personer vil sandsynligvis vedblive at opføre sig, som han her
gør, og det laver bare en masse larm i dk.livssyn.kristendom, foruden
at på dk.admin.netikette går de mere op i din underskrifts størrelse
end om folk som "Blaster-modig-anonym" skriver alt muligt grimt.

Fra : Koscher

Dato : 17-08-04 15:19

"Britt Malka" <news@foxladi.com> wrote in message

> [...]
> at på dk.admin.netikette går de mere op i din underskrifts størrelse
> end om folk som "Blaster-modig-anonym" skriver alt muligt grimt.

I er så skide selvhøjtidelige og selvforherligende, så det næsten gør ondt.
I er fejlfri i jeres egne øjne, det er resten af verden som er dum. Den
store modstand som i møder på usenet BURDE sgu da sige jer et eller andet.
Det eneste som jeg kan se, er at i er snothamrende arrogante og nedladende
overfor alt hvad der hedder kritik af jer. I KAN ganske enkelt ikke se at
der skulle være fejl ved det meste af den gang lort, som i knalder af. Det
er ikke engang selvtillid, det er som sagt arrogance og dumhed så det basker
!

> Gør som jeg -- put sådanne personligheder i killfilteret. De er kun
> til larm og besvær, og de skaber støj i gruppen, som ellers er ved at
> blive et sted, der er interessant at være.

Og ja, gør endelig det ! Så er man jo dejlig fri for at skulle gå ind i
konflikter. Usenet ville være LANGT mere interssant, hvis i 2 kødhoveder
fandt et andet sted, hvor i kunne fyre jeres selvforherligende lort af.

Koscher.

Fra : Jens.

Dato : 17-08-04 17:21

Koscher wrote:
> [...]
> i konflikter. Usenet ville være LANGT mere interssant, hvis i 2
> kødhoveder fandt et andet sted, hvor i kunne fyre jeres

hørt.

--
Jens.