Valg af nyhedsgruppe
Fra : Lakken

Dato : 13-08-04 09:20

Jeg har et nogle spørgsmål vedr. GTA Vice City, men er ikke sikker på dette
er den rigtige gruppe... Hører det til i first-person-shooter? - det er vel
egentlig 3.-person-shooter, men en sådan gruppe eksistere vist ikke?
Please help...

Mvh
Lakken

Fra : Thomas Hjort

Dato : 13-08-04 09:30

"Lakken" <fake@lakken.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
vel
> egentlig 3.-person-shooter, men en sådan gruppe eksistere vist ikke?

Hvad med Thief 3, det kan båden spilles i 1 og 3 så det er sgutte nemt...

Mhv Thomas

Fra : ASKF

Dato : 13-08-04 09:39

Thomas Hjort ytrede sig i <cfhu6l$1beh$1@news.cybercity.dk> med dette:

>"Lakken" <fake@lakken.dk> skrev i en meddelelse
>dette
>vel
>

>Hvad med Thief 3, det kan båden spilles i 1 og 3 så det er sgutte nemt...

De hører selvfølgelig til i modergruppen (dk.spil.computer) da de ikke
er rene FPS.

I tvivl så spørg i FPS gruppen, og du for nok at vide om det er et spil
de mener kan diskuteres der.
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : Henrik Sahl

Dato : 13-08-04 10:25

"Lakken" <fake@lakken.dk> wrote in message
> [...]
> vel
> egentlig 3.-person-shooter, men en sådan gruppe eksistere vist ikke?

Spørg Gerner.

Mvh
Henrik

Fra : Gerner

Dato : 13-08-04 13:02

On Fri, 13 Aug 2004 11:25:27 +0200, "Henrik Sahl" <sahl@IKKESPAMsnaps.dk> wrote
in dk.spil.computer:

>"Lakken" <fake@lakken.dk> wrote in message
>>
>Spørg Gerner.
>
>Mvh
>Henrik

Hej lortehoved, skal du ikke snart bidrage med andet end lort.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Munken

Dato : 13-08-04 13:08

> Hej lortehoved, skal du ikke snart bidrage med andet end lort.
>
> --
> Gerner
>
> fuku wa uchi, oni wa soto

Hej dit fede læs lort. Skal du ikke snart ud i skoven og hænge dig selv.

Fra : Gerner

Dato : 13-08-04 17:03

On Fri, 13 Aug 2004 14:07:50 +0200, "Munken" <hjk@.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Hej dit fede læs lort. Skal du ikke snart ud i skoven og hænge dig selv.

Hej spasser, efter dig.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Henrik Sahl

Dato : 13-08-04 14:36

"Gerner" <nospamadres@postkasse.org> wrote in message
> On Fri, 13 Aug 2004 11:25:27 +0200, "Henrik Sahl" <sahl@IKKESPAMsnaps.dk>
> wrote
> in dk.spil.computer:

> Hej lortehoved, skal du ikke snart bidrage med andet end lort.

Jamen du om nogen anden må da kunne besvare hans spørgsmål, eller er du lige
pludseligt kommet i tvivl ?

Mvh
Henrik

Fra : Gerner

Dato : 13-08-04 17:05

On Fri, 13 Aug 2004 15:36:18 +0200, "Henrik Sahl" <sahl@IKKESPAMsnaps.dk> wrote
in dk.spil.computer:

>"Gerner" <nospamadres@postkasse.org> wrote in message

>Jamen du om nogen anden må da kunne besvare hans spørgsmål, eller er du lige
> [...]
Du skal ikke bestemme hvad jeg svarer på. Så dit forslag er blot lort.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Henrik Sahl

Dato : 13-08-04 23:09

> On Fri, 13 Aug 2004 15:36:18 +0200, "Henrik Sahl" <sahl@IKKESPAMsnaps.dk>
> wrote
> in dk.spil.computer:

> Du skal ikke bestemme hvad jeg svarer på. Så dit forslag er blot lort.

dammit, 1-0 til dig. Bedst af 27 ?

Mvh
Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-04 15:37

On Fri, 13 Aug 2004 14:02:16 +0200, Gerner <nospamadres@postkasse.org>
wrote:

>Hej lortehoved, skal du ikke snart bidrage med andet end lort.

Håber TDC tager min klage alvorlig. Det kan ikke passe at du skal
snakke til alt og alle som du gør.

Du skaber mere støj end andet og derfor har jeg sendt en seriøs klage
til TDC. Håber så du får en over nakken af dem!

Fra : Gerner

Dato : 13-08-04 17:07

On Fri, 13 Aug 2004 16:37:19 +0200, Brian B. Christensen <b r i a n s n a b e
l a b r i n c h d o t i t> wrote in dk.spil.computer:

>Håber TDC tager min klage alvorlig. Det kan ikke passe at du skal
>snakke til alt og alle som du gør.

Det er mig der bliver svinet til af alt og alle. (hvad er alt?)

>Du skaber mere støj end andet og derfor har jeg sendt en seriøs klage
>til TDC. Håber så du får en over nakken af dem!

Knib dig selv i armen du drømmer.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-04 17:33

On Fri, 13 Aug 2004 18:06:46 +0200, Gerner <nospamadres@postkasse.org>
wrote:

>Det er mig der bliver svinet til af alt og alle. (hvad er alt?)

Det bestemmer du selv.

>Knib dig selv i armen du drømmer.

Ja ja, men så har jeg jo forsøgt.

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 14-08-04 05:25

"Brian B. Christensen" <b r i a n s n a b e l a b r i n c h d o t i t> wrote
in message news:66kph0tfamou7naqob4ftnpducd7e76r4s@4ax.com...

> [...]
>
> Du skaber mere støj end andet og derfor har jeg sendt en seriøs klage
> til TDC. Håber så du får en over nakken af dem!

Det lyder forygende!

Desværre tror jeg bare ikke TDC gør den slags....... Men hvis Gerner kunne
blive sat lidt på plads ville det være perfekt.
Jeg syntes hans post's er ved at tage overhånd.
Det er ikke for at hænge folk ud, men det virker som en lille teenage dreng
der har fået en computer stillet til rådighed af sine forældre og nu ikke
har andet at tage sig til end at svine folk op og ned af ryggen så snart
enhver mulighed åbner sig for dette...

tsk. tsk... :-/

Mvh. Martin

Fra : Peter T.

Dato : 15-08-04 12:53

Brian B. Christensen leverede følgende historie fra de varme lande:

> Håber TDC tager min klage alvorlig.

Det tror jeg desværre ikke, at du skal regne med. TDCs abuse-afdeling er
berygtet pga. deres flittige brug af dev/bin-funktionen. Der er dog
undtagelser, hvor alle udbyderne minus Uni-C tilsyneladende blacklistede en
enkelt person (Søren Mosegaard). Men om lidt sender jeg selv en klage over
Gerner afsted til TDC, selvom jeg ikke regner med at der sker noget.

--
Salg af googlesøgninger: en femmer pr. søgning.
**** Ugens tilbud: 10 søgninger til kun 40 kr ****

Jeg sælger også friseringer til 25 kr.

Fra : preben nielsen

Dato : 13-08-04 18:23

"Gerner" <nospamadres@postkasse.org> skrev i en meddelelse

> Hej lortehoved, skal du ikke snart bidrage med andet end lort.

Skal du ikke snart bidrage med noget overhovedet ?

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Hektor

Dato : 13-08-04 10:26

Lakken wrote:
> [...]
> dette er den rigtige gruppe... Hører det til i first-person-shooter?
> - det er vel egentlig 3.-person-shooter, men en sådan gruppe

Hej Lakken

Reglerne er som følger :

Først skal du sikre dig at det er PC-udgaven du spiller, hvis ikke skal du
nemlig fise over i dk.spil.computer.konsol (alternativt
dk.spil.computer.konsol.bootchip, hvis fejlen kan relateres til
bootchippen). Ellers sviner vi dig til.

Nu skal du så nøje overveje HVOR i spillet du har problemer:

Har du spørgsmål til dele af spillet hvor du befinder dig i bilen, skal du
spørge her, men husk man her i gruppen KUN hjælper dig så længe du befinder
dig i bilen. Har du spørgsmål til missioner hvor det er nødvendig at stige
ud af bilen(herunder skift af bil) betragtes spørgsmålet som et
first/third-person-shooter, og du skal derfor stille spørgsmålet i gruppen
dk.spil.computer.first-person-shooter, ellers sviner vi dig til. Bemærk
iøvrigt at folk i gruppen dk.spil.computer.first-person-shooter modsat ikke
besvarer spørgsmål hvor du sidder bilen. Pas nu på ikke fejlagtigt at skrive
dit indlæg i gruppen dk.spil.computer.first-person-shooter.unreal, denne
gruppe er kun til Unreal-indlæg- De sviner dig helt sikkert til, så ved du
det!

Har du problemer i den mission hvor du skal flyve i vandflyver, skal du
henvende dig i dk.spil.computer.flysimulator. Husk igen at denne gruppe KUN
hjælper dig så længe du befinder dig I flyveren. En god huskeregel er at alt
mellem start og landing hører til i denne gruppe. Missionen hvor du skal
styre en fjernstyret helikopter rundt i en bygning for at plante bomber
hører til gengæld ikke til i denne gruppe, hvor der som navnet antyder KUN
er tale om FLY-simulatorer. Der findes desværre endnu ikke en
dk.spil.computer.helikoptersimulator, så stil i dette tilfælde spørgsmålet i
dk.spil.computer. Da man i denne gruppe sikkert betragter spørgsmål om
helikoptere for dybt Off topic svines du til og kan ligeså godt selv Futte
til dk.snak.mudderkast med det samme. Om alle omstændigheder bør du skrive
'helikopter' i emneoverskriften, så alle os med modem ikke skal sidde og
downloade 5-10 linier tekst forgæves.

En hovedregel er at kan du sidde bag rettet samtidig med du skyder
(eksempelvis ud af vinduet) er der tale om indlæg der hører til i
dk.computer.spil.first-person-shooter. Problemer med køretøjer som scooter &
motorcykel ligger desværre i en gråzone mellem alm spil og
first-person-shooter, så her er der nok ingen hjælp at hente i
NG-sammenhæng.

Ellers bør der ikke være problemer, spørgsmål til Cut-scenes stilles i
dk.kultur.film, dialog med andre spillere gennemgåes i
dk.fritid.rollespil(undgå her at nævne det har noget med computerspil at
gøre, så sviner de dig til)

Kan du ikke gennemskue ovenstående og sidder uhjælpelig fast i spillet kan
du ligeså godt sælge det. Dette gøres via gruppen
dk.marked.privat.spil.computer (alternativt dk.marked.privat.spil.konsol,
hvis du ikke har pc-versionen). Bemærk dog at der her er stor risiko for vi
sviner dig til hvis ikke du har styr på markedsprisen, glemmer detaljer om
manualer (så vi tror du er en pirat) osv.

Held og lykke med NG, husk vi sidder rigtig mange som gerne vil hjælpe dig

Mvh
Hektor

Fra : Peter Pan

Dato : 13-08-04 10:46

"Hektor" <FJERNjoint_to_joint@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Reglerne er som følger :
< snip - en masse regler >
> Held og lykke med NG, husk vi sidder rigtig mange som gerne vil hjælpe dig

Dansk ironi, når det er bedst

Mvh
Anders

Fra : Peter C:\\

Dato : 13-08-04 10:45

"Hektor" <FJERNjoint_to_joint@hotmail.com> skrev i en meddelelse

SNIP

> Held og lykke med NG, husk vi sidder rigtig mange som gerne vil hjælpe dig
>
> Mvh
> Hektor

LOL !

Du har reddet min dag....tak for et godt grin

--
MVH Peter C:\
Bil-litteratur til salg/bytte: http://www.pc8.dk/litt-salg.htm

Fra : JH

Dato : 13-08-04 10:57

Hektor wrote:
> Held og lykke med NG, husk vi sidder rigtig mange som gerne vil hjælpe dig

LOL.

Er du sikker på at dit indlæg ikke hører
til i dk.snak.vittigheder

Fra : Lakken

Dato : 13-08-04 11:21

Tak Hektor

Du lyder som en der ved hvad han taler om. Måske kan du hjælpe(har lidt
svært ved at "hitte ud a'ed")...
Mine spørgsmål er følgende:
Hvad er cd-key'en? Har desværre fået coveret væk
Findes der et kort over byen - på internettet? Kortet er desværre også
væk...
Kan man spille uden at cd'en sidder i?

Mvh
Lakken

Fra : Mads

Dato : 13-08-04 12:54

On Fri, 13 Aug 2004 12:21:11 +0200, "Lakken" <fake@lakken.dk> wrote:

>Hvad er cd-key'en? Har desværre fået coveret væk

Så må du købe et nyt spil.

http://gamesurf.tiscali.de/spielewiese/cheats-g_gtavicecity.shtml

>Kan man spille uden at cd'en sidder i?

Ja, med en no-CD patch fra www.gamecopyworld.com

mvh Mads

Fra : Thomas Hjort

Dato : 13-08-04 13:59

LOL

Fra : Laziter [9440]

Dato : 13-08-04 14:12

"Hektor" <FJERNjoint_to_joint@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Held og lykke med NG, husk vi sidder rigtig mange som gerne vil hjælpe dig

*LOOOOL*
Hold kæft et fedt indlæg, er først lige kommet tilbage på stolen nu og kan
med småkramper lige skrive dette.

Tænkte så lige på om indlæg med spørgmål omkring Paperboy så hører til i
dk.sport.cykling?

Mvh
Benjamin

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-04 16:18

"Hektor" <FJERNjoint_to_joint@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej Lakken
>
> Reglerne er som følger :

Det er simpelthen det bedste indlæg endnu i denne og andre grupper! Guld!!!

> Mvh
> Hektor

Lars B

Fra : Sogaard

Dato : 15-08-04 14:32

> Mvh
> Hektor

Jeg troede Hektor var død???

Fra : Hektor

Dato : 17-08-04 18:15

Theres a lot of Hektor's out there...

Mvh
Hektor

Fra : webhiker

Dato : 13-08-04 15:13

> [...]

> dette er den rigtige gruppe... Hører det til i first-person-shooter? -
> det er vel egentlig 3.-person-shooter, men en sådan gruppe eksistere

Spørg bare løs , hvis Gerner ikke melder sig , så er det stedet at spørge.
! -- Webhiker......

Fra : Gerner

Dato : 13-08-04 17:08

On 13 Aug 2004 14:13:16 GMT, webhiker <webhiker@not-working> wrote in
dk.spil.computer:

>"Lakken" <fake@lakken.dk> wrote in

>Spørg bare løs , hvis Gerner ikke melder sig , så er det stedet at spørge.
>! -- Webhiker......

Tag og træk hovedet ud af røven.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Eg Egemarke

Dato : 14-08-04 16:30

Gerner du er OT.
Dit Indlæg hører til i Alt.ass.headsout-view

--
MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Gerner

Dato : 14-08-04 18:27

On Sat, 14 Aug 2004 17:30:00 +0200, "Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> wrote
in dk.spil.computer:

>Gerner du er OT.

Til hvad ?

>Dit Indlæg hører til i Alt.ass.headsout-view

Lamt.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Eg Egemarke

Dato : 14-08-04 21:49

Tjae i det mindste ikke fårede som dine indlæg !!!

Fra : Gerner

Dato : 15-08-04 10:41

On Sat, 14 Aug 2004 22:49:19 +0200, "Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> wrote
in dk.spil.computer:

>Tjae i det mindste ikke fårede som dine indlæg !!!

Jeg skriver i det mindste indlæg, mens du sidder og lamme de.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto