eye4web.dk
Fra : Henrik Frederiksen

Dato : 09-05-01 15:38

Hej Ng

Vi er 3 studerende der om en uge skal aflevere vores hovedopgave
Vi læser til Mediekoordinator i Køge.

Sitet skal være en service til WEB-folket.
Sitet vil også køre efter eksamen.

Vores problem er at vi ikke har tid nok til at kigge "hele" Internettet
igennem for fede sites om tutorials sourcecode og inspiration.
Så vi håber i skulle have lyst til at hjælpe med det.
I kan se hvad vi søger efter på sitet.
Send gerne til henrik@eye4web.dk

En anden ting vi godt vil have hjælp til er at kommentere vores site
Ris og ros mm.
Vil i bruge det ?
Hvad mangler ?

Sitet er fuldt funktionelt men mangler bare noget indhold (alt afgørende
)
Finder i fejl eller mangler vil vi også godt høre det (programmering)

Sitet kan findes på

www.eye4web.dk

Håber på hjælp

Venlig hilsen
Henrik Frederiksen.
Stina Sørensen
Vivi Jensen

Fra : Martin

Dato : 21-05-01 16:03

Jeg er imponeret. Hvis siden kommer til at køre som den skal med alle de
tutorials er det lige hvad jeg altid har manglet. Keep up the good work!!

/Martin