Form Design
Fra : Kenneth Fuglsang

Dato : 09-05-01 20:45

hvordan laver jeg farver og det flade design om i css som gjort her
http://www.msdesign.dk/index.asp?id=sms

--
Med Venlig Hilsen
Webmaster

Fra : Jens Lykke Brandt

Dato : 09-05-01 23:15

> hvordan laver jeg farver og det flade design om i css som gjort her
> http://www.msdesign.dk/index.asp?id=sms

via deres stylesheet:
http://www.msdesign.dk/style.css

/Jens

Fra : Kenneth Fuglsang

Dato : 10-05-01 07:25

ok

Fra : Jakob Andersen

Dato : 10-05-01 08:56

"Jens Lykke Brandt" <jlb@mimas.dk> wrote in message
> via deres stylesheet:
> http://www.msdesign.dk/style.css

Som i øvrigt er noget lor* , et ID er unikt. Dvs. at kun et elemnt på siden
må have et id... De har åbenbart ikke fundet ud af at classes eksisterer.
--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på

Fra : Jens Lykke Brandt

Dato : 10-05-01 12:40

> Som i øvrigt er noget lor* , et ID er unikt. Dvs. at kun et elemnt på
siden
> må have et id... De har åbenbart ikke fundet ud af at classes eksisterer.

Ups, ja.
Jeg kiggede ikke på det - det er ikke lige det bedste eksempel.
Kenneth - brug class...

/Jens