Hundesjov.
Fra : Sanne

Dato : 13-08-04 06:36

Hej NG

Jeg skal på tur med en flok hundefolk og deres hunde.
Jeg kunne godt tænke mig nogle forslag til lidt underholdning der er lidt
hunderelateret.
Jeg tænkte lidt i form af en quiz eller gætteleg eller........
Nogle gode ideer ???
Det må godt være noget til de to-benet, da hundene nok er trætte på det
tidspunkt, hvor vi har tid til lidt sjov.

mvh
Sanne

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 13-08-04 09:20

"Sanne" <susanne@fjernaltforandyrefarmen.dk> wrote in message
> Hej NG
>
> Jeg skal på tur med en flok hundefolk og deres hunde.

Hvad er det for nogle hunde ?

> Jeg kunne godt tænke mig nogle forslag til lidt underholdning der er lidt
> hunderelateret.
> Jeg tænkte lidt i form af en quiz eller gætteleg eller........

Vi havde raceweekend (www.flatcoat.dk) for et par weekender siden, der var
en hund/fører konkurrence om aftenen:

1) slalom med hunden i snor, man skal så have en ske med en tennisbold i
samme hånd som hundesnoren. Det kan være meget svært.

http://www.012.dk/1.jpg

2) apportering på tid
3) apportering hvor der var lagt distraktioner i siden i form af
pølsestykker

http://www.012.dk/2.jpg

--
mvh/rg. Christian
Mit hold i DR's F1 managerspil: http://www.012.dk/holdf1.jpg

Fra : Sanne

Dato : 13-08-04 10:57

> Vi havde raceweekend (www.flatcoat.dk) for et par weekender siden, der var
> en hund/fører konkurrence om aftenen:

Hej Christian.

Ja, det kunne da godt se ud som om I har haft en dejlig weekend.

mvh
Sanne

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 13-08-04 12:00

> "Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i en meddelelse

> Hej Christian.
>
> Ja, det kunne da godt se ud som om I har haft en dejlig weekend.

Det havde vi helt sikkert, desværre ser det ud som om der ikke er kommet
billeder på hjemmesiden endnu.