Små skærme
Fra : busted123

Dato : 09-05-01 19:38

Jeg leder efter en forhandler af 10" skærme eller mindre.

Er der nogen som kan hjælpe?

Hilsen

Peter

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 09-05-01 19:50

"busted123" <busted123@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg leder efter en forhandler af 10" skærme eller mindre.
>
> Er der nogen som kan hjælpe?

Hej

www.zitech.dk har nogle.

Helt præcist finder du dem på
http://130.228.36.14/cgi-bin/ZITECHComputer.filereader?2053255809+NO/catalog
s/10007 (men denne lange url bliver jo brudt op i to gennem newsreaderen, så
det er næsten lige så nemt at klikke sig frem selv...)

mvh
Peter

Fra : busted123

Dato : 09-05-01 20:16

Tak, men puha hvor er de dog dyre!

Fra : Carsten Riis

Dato : 10-05-01 10:07

Falckredderen Ragga Muffin wrote:

> [...]
> s/10007 (men denne lange url bliver jo brudt op i to gennem newsreaderen, så
> det er næsten lige så nemt at klikke sig frem selv...)

Hvis du sætter < og >-tegn omkring URLen, så forbliver URLen samlet i
de fleste newsreadere.

<http://130.228.36.14/cgi-bin/ZITECHComputer.filereader?2053255809+NO/catalogs/10007>

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Hvis du i emnelinjen begynder med Sv: så kan ikke alle læse dine

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 10-05-01 13:56

"Carsten Riis" <carsten@car_ST_en.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> >

> Hvis du sætter < og >-tegn omkring URLen, så forbliver URLen samlet i

Okay... Jeg synes bare ikke det virker i Outlook Express - prøver lige:
<http://tv2.dk/conf/redir.asp?dest=http://conf.tv2.dk/conf/com.caput.conf.Co
nfServlet.doLogin?conf_id=2190736>

vh Peter

Fra : Carsten Riis

Dato : 10-05-01 16:59

Falckredderen Ragga Muffin wrote:

> Okay... Jeg synes bare ikke det virker i Outlook Express -

Jeg sagde også newsreader.

OE er ikke en newsreader. Det er en plugin til InternetExploiter.

OE har i hele taget problemer med at overholde internationale
standarder eller bare noget der ligner standarder. Så det undrer mig
overhovedet ikke, at tricket med <>-tegnene