SDRAM PC133 eller DDR-SDRAM PC2100
Fra : Le Moi

Dato : 09-05-01 18:26

Jeg skal have opgraderet min computer så den kommer til at se cirka sådan
ud:

Athlon 1,33 GHZ
Et eller andet Asustek bundkort (nogle der vil gi et forslag på hvilket det
skal være?)
Geforce 3 64 Mb
45 GB (matrox) harddisk + en 10,5 GB (IBM)
ATX miditower ATX kabinet (er det nok og hvor stor skal strømforsyningen
være og hvor mange køllere?)
265 MB SDRAM 133 eller 128 MB DDRRAM
Hvad skal jeg vælge?

Le Moi

Fra : Le Moi

Dato : 09-05-01 18:45

Glemte forresten lige at sprøge hvad siger i til et Kyro II istedet for
Geforce 3? Det Geforce er %&¤/&% dyrt. Bare den opgradering der uden skærm
og lydkort og alt det tilbehør der kommer til at koste ca 10000 Kr