Radial FinT AMD Duron/Thunderbird på socke~
Fra : Jackster

Dato : 09-05-01 15:00

Radial FinT AMD Duron/Thunderbird

kan den side på socket 370 (p-pga)

/Jackster

Fra : Lars J.H

Dato : 09-05-01 15:13

On Wed, 9 May 2001 15:59:31 +0200, "Jackster" <!nygade33!@mail.dk> wrote:

>Radial FinT AMD Duron/Thunderbird
>kan den side på socket 370 (p-pga)

Såvidt jeg kan se af http://www.morgen.dk/Silent.htm laves de
da også i deciderede FC-PGA udgaver.

De ser iøvrigt ret godt ud. Er der nogen der har erfaringer med
MOLEX RADIAL FIN kølerne ? Her tænker jeg specielt på om
de er så lydsvage som det påstås på ovennævnte side.

--
mvh Lars J.H

Fra : Sven

Dato : 09-05-01 19:08

Tom´s Hardware Guide´s tyske afdeling har lavet en test over 46 kølere (den
kommer nok på engelsk en gang). Denne side kan sikkert også forstås uden
tysk kendskaber: http://www.tomshardware.de/cpu/01q2/010507/cooler3-34.html

/Sven
/**
'Figuring things out for your self is the only freedom anyone really has.
Use that freedom. Make up your own mind...'
- Starship Troopers
*/

Lars J.H <lajuhe@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:5tjifts2prgqfjq9334bfh94ousq27r3d5@4ax.com...

Fra : Lars J.H

Dato : 10-05-01 00:36

On Wed, 9 May 2001 20:08:06 +0200, "Sven" <fjern_sparx@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>kommer nok på engelsk en gang). Denne side kan sikkert også forstås uden

Ingen problemer med tysk her. Fin oversigt. Takker.

--
mvh Lars J.H

Fra : Jackster

Dato : 10-05-01 07:57

Grunden til jeg ville høre om Radial FinT AMD Duron/Thunderbird
kan den side på socket 370 (p-pga) er at jeg har fået tilbudt denne model
billigt!

/Jackster