hej er det mine ram som er langsom
Fra : carsten j nielsen

Dato : 08-05-01 23:20

hej er det mine ram som er langsom

hej jeg har lige købt
en ms 6163 bundkort
med celron 566A med slot 1 card til

ham jeg købte det af kørte med 850 mhz med den cpu
og hade 128 mb pc 133 ram

midt problem ar at jeg kund kan få det til at køre 707 mhz
men jeg har 128 mb pc 100 ram

min grafikort er en agp 16 mb woodoo3 3000
den går i sort skærm når jeg prøver at sete den til 850 mhz

Fra : Johan Rasmussen

Dato : 08-05-01 23:28

> ham jeg købte det af kørte med 850 mhz med den cpu
> og hade 128 mb pc 133 ram
> midt problem ar at jeg kund kan få det til at køre 707 mhz
> men jeg har 128 mb pc 100 ram

Hej

Du skal jo ikke over 100 FSB, så det skulle ikke være ram'ene, der er
problemet.
Jeg kører selv 566@850 ved 100 FSB og 1.85 v + 1 stk nc-køler, og jeg har
også 128 mb pc 100 ram.

Mvh. Johan