Fuck det flash
Fra : Juul

Dato : 08-05-01 22:18

Eller er det bare mig som ikke kan finde ud af det...ja det er det sku nok

Nu har jeg prøvet diverse sider, og gjort som de skriver. Men jeg kan ikke
få det til at virke.

Så nu vil jeg gerne høre jer. Hvad for en bog skal man købe til Flash 5? Og
hvor man købe den .
Den skal helst være på dansk.

Håber på lidt hjælp.

Mvh
Den triste

Juul

Fra : Jarle Hrafn Grindhau~

Dato : 09-05-01 08:04

Sjekk om det er Flash 5.0 tutorialsene er laget for. Mange er laget for
Flash 4.0
Og det er ikke det samme.

-Jarle Hrafn

Fra : Juul

Dato : 09-05-01 15:58

"Jarle Hrafn Grindhaug" <jarle.grindhaug@nettavisen.no> skrev i en
meddelelse news:9daqdd$s3d$1@oslo-nntp.eunet.no...
> Sjekk om det er Flash 5.0 tutorialsene er laget for. Mange er laget for
> Flash 4.0
> Og det er ikke det samme.
>
> -Jarle Hrafn

Ja det er Flash 4 dem jeg har set efter.

Mvh
Juul

Fra : Tor Fruergaard

Dato : 13-05-01 11:45

Flash er skam et vidunderligt program, når man lærer at bruge det.

Jeg har læst en bog der hedder Foundation Flash 5 (engelsk), og den er helt
vildt god. www.friendsofed.com

Når du har læst den har du et godt kendskab til flash, og hvis du vil være
endnu bedre har de lavet flere flash bøger: Foundation Actionscript, Flash 5
studio, Actionscript Studio og Dynamic Content.

Fra : bo rattenborg

Dato : 14-05-01 09:24

> [...]
5
> studio, Actionscript Studio og Dynamic Content.

øhh får du penge for ovenstående ?

Bo

Fra : Martin

Dato : 21-05-01 15:55

Forlaget IDG har udgivet en Flash 5 der er for begyndere. Prøv at søg på
bol.dk eller itsvar.dk så skal du nok finde nogle bøger.

/Martin

Fra : Thomas Kaarup

Dato : 10-07-01 09:37

Du kan finde dem på www.bookworld.dk koster 89 kroner og er en ok
begynderbog, men hvis det er hardcore flash, så er der KUN Flash 5 Bible