MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Slettet ved en fejl
Fra : ah

Dato : 12-08-04 08:16

Jeg vil hører om jeg vil kunne genoprettet nogle slettet filer.

Jeg har Windows XP. I går puttede jeg nogle store billede filer i min
skraldespand. Meningen var jeg lige senere når jeg fik tid skulle gennemgå
filerne for se hvilke der skulle slettes permanent. Så skete der det
uheldige i forbindelse med jeg slettede en anden noget større fil, at
skraldespanden slettede de andre filer permanent. Er der en mulighed for at
jeg kan få dem tilbage.

På forhånd tak!!!

MVH

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 12-08-04 10:37

"ah" skrev
> [...]
> uheldige i forbindelse med jeg slettede en anden noget større fil, at
> skraldespanden slettede de andre filer permanent. Er der en mulighed for

Brug ikke PC'en mere end højst nødvendigt så slettede filer ikke
overskrives.

Så, på en anden PC, download
http://hccweb1.bai.ne.jp/~hcj58401/
(virker ikk p.t. men det gør:
http://ftp.pcworld.com/pub/new/utilities/file_management/REST2514.EXE
eller
http://www.collina.us/files/REST2514.htm

REST2514.EXE 193 KB

Put programmet på en floppy eller USB removeable disk, og kør programmet
derfra,
og helst også undelete til removeable disk:

Restoration
Restore files which are deleted from the recycle bin by mistake.
[OS] Windows 95 Windows 98 Windows Me Windows NT Windows 2000
Windows XP
Freeware

mvh
Thorkild Dalsgaard

Fra : ah

Dato : 12-08-04 19:57

"Thorkild Dalsgaard" <tdalsgaard@despammed.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Restore files which are deleted from the recycle bin by mistake.
> [OS] Windows 95 Windows 98 Windows Me Windows NT Windows 2000

Tusind tak Thorkild for den store flotte hjælp!!!

Desværre kunne jeg ikke opsporer filerne, men sikke en masse andre der kom
frem

MVH

Anette

Fra : Allan Bojsen

Dato : 13-08-04 07:23

On Thu, 12 Aug 2004 09:15:54 +0200, "ah" <ah@nospam.dk> wrote:
Så skete der det
>uheldige i forbindelse med jeg slettede en anden noget større fil, at
>skraldespanden slettede de andre filer permanent. Er der en mulighed for at
>jeg kan få dem tilbage.

Handy Recovery kan måske også hjælpe dig. Vi omtaler programmet her:
http://www.nettips.dk/default.asp/KatId=97/id=1247
/Allan, Nettips

Fra : ah

Dato : 13-08-04 18:32

"Allan Bojsen" <email@nettips.sk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Så skete der det
>
> Handy Recovery kan måske også hjælpe dig. Vi omtaler programmet her:

Hej Allan

TUSIND tak for hjælpen!!!!!

Jeg kan se jeg kun kan åbne een fil om dagen når jeg kører en uregistreret
udgave, så jeg kan ikke rigtig sige om den har fundet mine filer.
Umiddelbart kan jeg ikke se de er på listen.

MVH

Anette