Hjælp til Dreamweaver
Fra : Jane

Dato : 13-08-04 09:07

Jeg har fået mig en ny computer - en bærbar macintosh, hvor jeg har
installeret mit Dreamweaver på. (det samme program som virker fint på min
gamle stationære mac G3)

Så sætter jeg tingene op, så jeg kan connecte til mine domæner. Når jeg
trykker på test inde I opsætningen, skriver den at den connecter
"succesfuld", men når jeg går ud I sitemap og vil connecte, så går den bare
I stå - så jeg bliver nødt til at lukke dreamweaver ned.

Hvad kan problemet være?

Det er nøjagtig samme installering som på min gamle mac.

Mvh Jane

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 13-08-04 12:47

Jane wrote:
> [...]
> "succesfuld", men når jeg går ud I sitemap og vil connecte, så går
> den bare I stå - så jeg bliver nødt til at lukke dreamweaver ned.

Det ved jeg ikke. Og jeg har svært ved at få øje på, hvad det har med html
at gøre. Jeg tror, du ville have mere held med dit spørgsmål i

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : henrik

Dato : 07-09-04 09:23

"Erik Ginnerskov" <erik@donotspammmeplease.invalid> wrote in message news:<411caa22$0$73952$14726298@news.sunsite.dk>...
> [...]

Tillykke

Har Du slået "Passiv ftp" fra?

> Det ved jeg ikke.

Hvorfor så belemre os med et svar her. Når man ser at der er svaret på
spørgsmålet tjekker man ind for at lære noget og så spilder Du bare
vores tid

Og jeg har svært ved at få øje på, hvad det har med html
> at gøre.

Nu er Dreamweaver jo en HTML-editor så man kunne håbe at der var folk
herinde som kender til problematikken. På samme måde som man
diskuterer fotoudstyr i dk.fritid.foto.

Jeg tror, du ville have mere held med dit spørgsmål i
I hvert fald er folk venlige derinde

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 07-09-04 11:32

"henrik" <her@kts.dk> skrev i en meddelelse

> Nu er Dreamweaver jo en HTML-editor så man kunne håbe at der var folk
> herinde som kender til problematikken.

Problemer med at få et program til at fungere (her Dreamweaver) har ikke
noget at gøre med at lave hjemmesider. Derfor henvist jeg til en gruppe,
som jeg skønnede mere relevant:

> I hvert fald er folk venlige derinde

Ja, vi plejer at give et svar, hvis vi kan - undertiden også selv om
spørgsmålet er OT. Men som regel vil et OT-spørgsmål give en henvisning til
en gruppe, hvor det vil være relevant.at stille det spørgsmål.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk