ødelægger spillet...
Fra : Jeppe skov

Dato : 11-08-04 12:37

Jeg syns at Far cry er et fedt spil... men jeg syns bare de der monstre
ødelægger spillet... Det syns jeg er grimt og urealistisk...

Er der andre der har samme holdninger...

eller hvad syns i?

MVH

Jeppe Skov

Fra : Kasper Aae

Dato : 11-08-04 15:08

On Wed, 11 Aug 2004 13:36:43 +0200, "Jeppe skov"
<jeppeskov@tiscali.dk> wrote:

>Jeg syns at Far cry er et fedt spil... men jeg syns bare de der monstre
>ødelægger spillet... Det syns jeg er grimt og urealistisk...

Jeg synes egentligt det fungerer meget godt med de monstre. Hvis det
bare havde været lejesoldater som fjender hele spillet igennem, så
tror jeg det ville blive lidt for ensformigt i længden.

--
Kasper Aae

Fra : Gerner

Dato : 11-08-04 15:48

On Wed, 11 Aug 2004 13:36:43 +0200, "Jeppe skov" <jeppeskov@tiscali.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Jeg syns at Far cry er et
FPS

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Nicolai

Dato : 11-08-04 19:12

> FPS
>
> --
> Gerner

AKA Warming

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-04 21:32

"Nicolai" <emailxyznifo@fogh.com> skrev i en meddelelse

> AKA Warming

Lad nu være med at lave den støj, især når han nu har ret...

Lad enten være med at svare, eller post i den rigtige gruppe... FPS gruppen
kunne godt bruge nogle flere gode indlæg....

Lars B

Fra : Nicolai

Dato : 11-08-04 21:27

> Lad nu være med at lave den støj, især når han nu har ret...
>
> Lad enten være med at svare, eller post i den rigtige gruppe... FPS gruppen
> kunne godt bruge nogle flere gode indlæg....

Du har ret - men jeg er bare max træt af han ikke bidrager med andet end at rette på folk.

Fra : Henrik Sahl

Dato : 11-08-04 22:07

"Lars B. Jensen" <lars[snabela]zulfo[dot]dk> wrote in message

> Lad nu være med at lave den støj, især når han nu har ret...
>
> Lad enten være med at svare, eller post i den rigtige gruppe... FPS
> gruppen
> kunne godt bruge nogle flere gode indlæg....

Godt at have en NG der nærmest skal holdes kunstigt i live

Mvh
Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-04 07:55

"Henrik Sahl" <sahl@IKKESPAMsnaps.dk> skrev i en meddelelse

> "Lars B. Jensen" <lars[snabela]zulfo[dot]dk> wrote in message

> Godt at have en NG der nærmest skal holdes kunstigt i live

Den skal jo kun holdes kunstigt i live, fordi folk poster indlæg der hører
hjemme i den, OT i en anden gruppe

Det er et ret dumt argument - du kunne sige det samme om en hvilken som
helst anden gruppe...

Fut: dk.admin.netikette

> Mvh
> Henrik

Lars B

Fra : Erik

Dato : 11-08-04 21:26

Nicolai wrote:

> AKA Warming

LOL
Killfilter er en dejlig ting

--
Erik

Fra : Erik

Dato : 11-08-04 16:41

Jeppe skov wrote:
> Jeg syns at Far cry er et fedt spil... men jeg syns bare de der monstre
> ødelægger spillet... Det syns jeg er grimt og urealistisk...
>
> Er der andre der har samme holdninger...
>
> eller hvad syns i?

Ja jeg kan også klart bedst lide den del af spillet,
hvor der kun er alm. menneskelige modstandere.
Hvis så monstrene i det mindste bare havde været bedre lavet.

--
Erik