Hvilken mus er speciel god til spil. !
Fra : webhiker

Dato : 11-08-04 09:29

Et hardware spørgsmål det forkerte sted måske , men ville det
ikke være mest logisk at spørge her , nu når spørgsmåler drejer sig om
hvilken mus der er god til bla. spil , og ikke kun i windows. !

Den skal dog opfylde følgende kriterier:

A. Til venstre hånds bruger. ! ( meget vigtigt )
B. Optisk
C. Gerne med ledning. !
D. Tilpads godt design til de fleste hænder ( mellemstor hånd )

Det er ikke mig som søger en mus , men hjælper bare et familie medlem.

Var det ikke en venstre hånds bruger , ville det være nemt selv at hjælpe
- MS' intellimouse explore 3.0 kunne jeg godt anbefale selv , men den har
jo et skævt design tilpasset højre hånd. !
Har den selv , så noget med tilsvarende egenskaber til venstre hånd ville
være super.

På forhånd tak for en evt. hjælpende hånd.......

Webhiker.........

Fra : preben nielsen

Dato : 11-08-04 11:05

"webhiker" <webhiker@not-working> skrev i en meddelelse
> [...]

> Den skal dog opfylde følgende kriterier:
>
> A. Til venstre hånds bruger. ! ( meget vigtigt )

Send vedkommende hen i et velassorteret computer-varehus eller
forretning og lad ham/hende føle sig frem.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : malfoy_96

Dato : 11-08-04 12:44

Logitech MX510 evt. med en Black Icemat under.

Malfoy

Fra : webhiker

Dato : 11-08-04 13:19

"malfoy_96" <malfoy_96@hotmail.com> wrote in news:411a0670$0$194
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Logitech MX510 evt. med en Black Icemat under.
>
> Malfoy

Det blev til denne her:
http://www.microsoft.com/hardware/mouseandkeyboard/productlist.aspx?
type=Mouse&mouseandtrackball=yes
Den model under den sorte mus på siden.
Intellimouse optical

Den har samme indmad som Intellimouse explore 3.0
Det var egentlig bare designet som ikke funkede med venstre hånd.
Det skulle være løst med denne mus....

Webhiker...........

Fra : Brian Lund

Dato : 11-08-04 18:52

> Logitech MX510 evt. med en Black Icemat under.

Jeg har selv lige fået en mx510, det er altså en _højrehåndsmus_!
Desuden kører den på ALT jeg har smidt den på ind til videre, deribland et
bord med dybe riller...

Logitechs mx300 derimod er god til både venstre og højre hånd, og sensoren
er en lidt ældre model af den der sidder i mx510.

Brian