*SPOILERS* Doom 3 hjælp søges *SPOILERS*
Fra : Silver

Dato : 07-08-04 22:21

Davs.

Jeg sidder fast nede i helvede efter at videnskabsmanden har transporteret
mig derned og jeg har rendt en hel del rundt og er kommet til en end of
level boss der konstant har 3 andre uhyrer flyvende over ham der lyser rundt
i den ring man befinder sig i, når de dør spawner han nogle nye med et blåt
lys. Håber i ved hvor det er.

Hvordan klarer man ham?, jeg har forsøgt kun at skyde de flyvede uhyrer og
derefter pløkke ham men der er ikke sket noget indtil videre.

Mvh
Silver.

Fra : Gerner

Dato : 08-08-04 10:12

On Sat, 7 Aug 2004 23:21:26 +0200, "Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Davs.
>
>Jeg sidder fast

Enmet hører ikke til i denne gruppe.
Brug FPS gruppen.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Silver

Dato : 09-08-04 21:13

Nevermind, er kommet videre.

Fra : Gerner

Dato : 09-08-04 21:55

On Mon, 9 Aug 2004 22:12:32 +0200, "Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Nevermind, er kommet videre.

Nej du er ej, du poster stadig i den forkerte gruppe.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Mads

Dato : 09-08-04 23:57

On Mon, 09 Aug 2004 22:55:06 +0200, Gerner <nospamadres@postkasse.org>
wrote:

>On Mon, 9 Aug 2004 22:12:32 +0200, "Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote in
>dk.spil.computer:

>Nej du er ej, du poster stadig i den forkerte gruppe.

Altså Gverner, er du småt begavet eller hvad ?
Du ved da ikke om Silver er kommet videre.

Medmindre da at du selv er Silver og derfor fører
en samtale med dig selv. Er du skizo Gverner ?

Fra : Gerner

Dato : 10-08-04 10:22

On Tue, 10 Aug 2004 00:57:21 +0200, Mads <Madsen@nospam.nothanks.com> wrote in
dk.spil.computer:

>Altså Gverner, er du småt begavet eller hvad ?
>Du ved da ikke om Silver er kommet videre.

Ligegyldigt, det er den forkerte gruppe.

>Medmindre da at du selv er Silver og derfor fører
>en samtale med dig selv. Er du skizo Gverner ?

Er du ordblind ?

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 11-08-04 15:35

> Er du ordblind ?

Er du kronisk sur!? Har aldrig set ét eneste post fra dig med en positiv
tone..

Sig mig lige engang Hr. hvem har tisset på din sukkermad? (Ja svaret er
sikkert "dem der poster forkert") Men jeg tænker nu mere på hvordan alt den
had er opstået!

Mvh. Martin

Fra : Gerner

Dato : 11-08-04 15:45

On Wed, 11 Aug 2004 16:35:03 +0200, "Martin Ohlsson" <prodox_dk@hotmail.com>
wrote in dk.spil.computer:

> [...]
>sikkert "dem der poster forkert") Men jeg tænker nu mere på hvordan alt den

Tror du jeg svarer på den gang lort !

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Spawn

Dato : 11-08-04 16:03

> Tror du jeg svarer på den gang lort !
>
> --
> Gerner
>
> fuku wa uchi, oni wa soto

Få dig dog et liv Gerner!!!

Fra : Per Nielsen

Dato : 11-08-04 17:37

Spawn wrote:
> Få dig dog et liv Gerner!!!

Det har han så længe i fodrer ham.

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 11-08-04 16:03

> Tror du jeg svarer på den gang lort !

Point given...

Mvh. Martin

Fra : Peter Binderup

Dato : 11-08-04 17:40

Gerner wrote:

> Tror du jeg svarer på den gang lort !

Øh er det faktisk ikke hvad du lige har gjort?

/Peter

Fra : Silver

Dato : 11-08-04 17:44

> Medmindre da at du selv er Silver og derfor fører
> en samtale med dig selv. Er du skizo Gverner ?

HEY!!! hvad er dit navn og adresse og bankkonto?!??! nu bliver jeg nød til
at kaste toiletruller over din lejlighed/hus og lænse din bankkonto for DEN
bemærkning!! :D

Silver. who certainly is NOT Gverner.