Virtuel hukommelse
Fra : Cleo

Dato : 31-07-04 23:06

Kan jeg opnå fordele i BF1942-gameperformance med en brugerdefineret størrelse i
den virtuelle hukommelse, og i så fald hvordan udregner jeg de bedste værdier
for "størrelse ved start - Maksimal størrelse", skal de være i forhold til noget
andet på computeren ?

XP Pro
AMD Athlon 2500+
Asus nForce2 bundkort
1024 mb Ram
GForce3 ti500
+ 12 GB ledig diskplads

Hilsen Cleo

Fra : Brian Lund

Dato : 05-08-04 13:59

> [...]
værdier
> for "størrelse ved start - Maksimal størrelse", skal de være i forhold til

Jeg kan ikke se hvad det skulle nytte, du har allerede rigeligt med RAM, så
hvis bare der er plads i din swap-fil giver det intet...

> XP Pro
> AMD Athlon 2500+
> Asus nForce2 bundkort
> 1024 mb Ram
> GForce3 ti500
> + 12 GB ledig diskplads

Men jeg kan se dit grafikkort halter, det er ikke lige det bedste til BF ;)

Brian

Fra : Cleo

Dato : 05-08-04 18:44

> Jeg kan ikke se hvad det skulle nytte, du har allerede rigeligt med RAM, så
> hvis bare der er plads i din swap-fil giver det intet...

På Combat Flight Simulator 3 tweaksites har jeg læst at det skulle give bedre
grafikperformance hvis man sætter Min./Max. for sidefilen til 1024 (i win98 hvis
jeg husker rigtigt), så jeg ville lige høre om man opnå fordele ved at gøre
tilsvarende i XP med 1024 mb Ram.

> Men jeg kan se dit grafikkort halter, det er ikke lige det bedste til BF ;)

Ja, jeg ved det godt
I 1942 kører det faktisk OK på 64 player maps med medium grafiksettings,
hvorimod BFV hugger og hakker helt sindssygt. Men jeg har planer om en snarlig
anskaffelse af et Radeon 9800 256mb når prisen er faldet lidt mere.

Hilsen Cleo