Farcry Sidste bane
Fra : Peter SH

Dato : 31-07-04 11:57

Kan ikke overleve når jeg går ud i parken til sidst

Peter SH

Fra : malfoy_96

Dato : 31-07-04 12:08

"Peter SH" <peterhusum@c.dk> skrev i en meddelelse
> Kan ikke overleve når jeg går ud i parken til sidst

Synd for dig

Fra : John Lund

Dato : 01-08-04 10:28

Har fundet et lille hjælpe tricks.

Tag en stol få ammo-rummet. Skyd på den hele vejen ud til porten, læg den i
klemme i den inderste port, så den ikke kan lukke. Så har du mulighed for at
gå tilbage og hente mere ammo og skjold.

åben den sidste port, kryb lidt frem og brug sniperen til at skyde
springfyrene nede på taget af bygningerne til venstre og højre.

Stil dig derefter i hullet helt inde til højre mellem de 2 porte. Vent på de
store "bøller". Kast en håndgranat over til venstre så den springer hen på
"bøllen", Læn dig derefter ud og skyd med det store maskingevær efter
hovedet på ham. Fortsæt sådan indtil du har taget en 3-4 af de store bøller.

Du kan nu gå tilbage og hente mere ammo go skjold og derefter bevæge dig ud
i landskabet. Jeg plejer at løbe højre om ned til den store sten blok.
Derfra skydes et par bøller mere (skyd altid efter hovedet), bagefter løber
jeg tværs over banen til bygningen i modsatte side. Her er kontaken til
elevatoren

God fornøjels evidere derfra.

Håber det hjælper dig lidt på vej.

Mvh