Manhunt!!!
Fra : Julli

Dato : 31-07-04 10:22

Jeg er kommet til en bane der hedder Doing Time. Her skal jeg finde en
hammer og dræbe på to forskellige måder. Gruesome og violent. Men jeg har
prøvet og bruge både right og left mouse button og der kommer bare samme
filmsekvens. Der bliver bare ved med at komme nye folk hvad er det jeg gør
forkert???

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-04 13:28

> [...]
> filmsekvens. Der bliver bare ved med at komme nye folk hvad er det jeg gør

Du skal snige dig tæt på bagfra og holde venstre muse tast nede så skifter
den farve til det du skla bruge.

Samme måde på alle de andre baner.

mvh Kim.