BF 1942 deluxe edition slukker pc'en
Fra : Rasmussen

Dato : 30-07-04 21:52

Hej!

Har lige købt spillet idag.
under install kom første problem ved registrering den ville ikke godtage mit
postnummer så det blev til skib reg næste problem som er endnu værre den
slukker for pc'en ca. halvt inde i første bane af singel player delen.

Mit Sys er:
P4 2.8 (prescot)
1GB DDR400mhz ram
Radeon 9600XT
1 weston digital harddisk a 120GB
hvor win xp er installert
1 weston digital harddisk a 80 GB

Har lige opdateret grafikkortet idag med nyeste driver men det hjalp ikke.

og pc'en virker fint med Farcry & Call of Duty

er der en af jer her der kender til problemet og evnt. har en løsning.

MVH

Per Rasmussen

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 30-07-04 22:08

"Rasmussen" wrote

> [...]
den
> slukker for pc'en ca. halvt inde i første bane af singel player delen.

Hvilken PSU har du?
BF er ude efter din CPU big time, specielt i SP mode

- Peter

Fra : MuLLe

Dato : 30-07-04 22:54

"Rasmussen" <fuck@you.com> wrote in message
> [...]
> postnummer så det blev til skib reg næste problem som er endnu værre den
> slukker for pc'en ca. halvt inde i første bane af singel player delen.

Har haft nøjagtig samme problem, det hjalp at geninstallere.

MvH MuLLe

Fra : Michael

Dato : 31-07-04 11:35

Hent også patch 1.6 til Battlefield. Den retter alle de på tidspunktet
kendte bugs. Du skal alligevel bruge den, hvis du ønsker at spille online
(hvilket er hvor spillet rigtigt kommer til sin berettigelse)

--
Mvh. Michael <> Fjern ! for mail

Fra : Morten Clausen

Dato : 31-07-04 17:03

Havde præcis samme problem med v.1,6, indtil jeg installerede nyeste nforce2
bundkort driver og nyeste grafikkort catalyst driver. Den fungerede ikke med
medfølgende drivere men gik bare ud midt i spillet. Jeg har også oplevet det
samme med FSP der var sat for højt. Det virker faktisk mere som om det er
windows der afslutter programmet, til desktop, end det er selve bf1942. Nu
kører det med de nye drivere, og er ikke gået ned i 4mdr. ca.

Mvh Morten