toga race driver 2
Fra : anders

Dato : 28-07-04 14:47

Hej
Hvordan sætter jeg firewallen så jeg kan være server i race driver 2, jeg
får at vide at internal ip er XXXXXXXX og external er noget andet XXXXX og
det sikkert skyldes firewallen, jeg har windows xp, der er den slået fra, så
har jeg f-secure, der er programmet sat til tillad, uden held, jeg har også
prøvet at fjerne f-secure, men jeg kan stadig ikke være den som er server og
dermed laver et race øv.
Er den en som lige har en opskrift.
Men men, hold da op, hvor er det et godt og gennemtænkt spil og hvor er det
flot.
på´forhånd tak
hilsen anders