Hente WORD97 dokument fra ACCESS97
Fra : Bjarni Hansen

Dato : 07-12-00 15:04

I en access-formular har jeg lavet en hændelsesprocedure, som ved
dobbeltklik på en post henter det exel-dokument, som er gemt med
det navn jeg klikker på.

Noget tilsvarende har jeg lavet for at hente word-dokumenter, men da sker
der kundet, at word aktiveres, og så må jeg manuelt hente dokumentet.

Er der nogen, som kender løsningen.

Bj.Hansen

Fra : Christian Laursen

Dato : 07-12-00 15:26

Bjarni Hansen wrote:

> [...]
>
> Noget tilsvarende har jeg lavet for at hente word-dokumenter, men da sker
> der kundet, at word aktiveres, og så må jeg manuelt hente dokumentet.

Dette er offtopic i dk.edb.database men derimod ontopic i
dk.edb.database.ms-access.

XFUT dertil.

Christian Laursen