Rally Spil
Fra : Kenneth

Dato : 26-07-04 09:55

Hejsa

Hvilke Rally spil er værd at kigge efter?
Min svoger har netop fået en maskine der kan trække spil, mere avancerede
end Pac Mac, så han vil gerne have et par Rally spil. Jeg ved bare ikke
lige hvilke han skal kigge efter. Han har et enkelt et han havde købt for
noget tid siden. CM 2 mener jeg det hedder. Så det skal være lige så godt
som det, eller bedre.

På forhånd tak.

Kenneth

Fra : Peter C.

Dato : 26-07-04 10:07

"Kenneth" <kennethsvarmepost@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> lige hvilke han skal kigge efter. Han har et enkelt et han havde købt for
> noget tid siden. CM 2 mener jeg det hedder. Så det skal være lige så

Rally Throphy synes jeg er ganske hygsomt

Det er med gamle rallybiler (Saab V4, Volvo Amazon, Opel Kadett B, Cortina
Lotus, Escort MkI , Lancia Stratos osv)

Derudover synes jeg ikke der er udgivet nogle gode rallyspil.....siden Rally
Masters.
Jeg synes bilerne handler alt for arkadeagtigt i de nyeste Colin McRae
udgaver

--
MVH Peter C:\
Bil-litteratur til salg/bytte: http://www.pc8.dk/litt-salg.htm

Fra : Peter Jensen

Dato : 26-07-04 10:07

> [...]
> lige hvilke han skal kigge efter. Han har et enkelt et han havde købt for
> noget tid siden. CM 2 mener jeg det hedder. Så det skal være lige så

Colin McRae 2 ja ... Der er kommet en 4'er som er ganske underholdende !
--
Peter J

Fra : Ukendt

Dato : 26-07-04 12:08

"Peter Jensen" <spateldask@lovelyspam.hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Kenneth" <kennethsvarmepost@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> godt
>
> Colin McRae 2 ja ... Der er kommet en 4'er som er ganske underholdende !

Synes bestemt man skal styre langt uden om 4'eren, og tage 3'eren...

> --
> Peter J

Lars B

Fra : Brian Hansen

Dato : 26-07-04 15:38

"Lars B. Jensen" <lars[snabela]zulfo[dot]dk> wrote in message news:4104e511$0$3095$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...

> Synes bestemt man skal styre langt uden om 4'eren, og tage 3'eren...

Øh, hvorfor nu det, mindes da at alle (de fleste sagde det modsatte?
Har selv 3'eren, men ikke 4'eren, dog ikke rigtig spillet det endnu.

Mvh

Brian

Fra : Henrik Sahl

Dato : 27-07-04 22:22

> [...]
> avancerede
> for

> Synes bestemt man skal styre langt uden om 4'eren, og tage 3'eren...

Det er vist omvendt

Mvh
Henrik

Fra : Sune Salminen

Dato : 26-07-04 11:35

Kenneth wrote:
> [...]
> han havde købt for noget tid siden. CM 2 mener jeg det hedder. Så
> det skal være lige så godt som det, eller bedre.

Jeg skal jo sige 1nsane..
http://www.codemasters.com/insane/eng/
http://www.insaneheat.com/
http://www.invictus.hu/

Prøv demoen og se hvad i synes.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Mythos

Dato : 26-07-04 11:44

> [...]
> lige hvilke han skal kigge efter. Han har et enkelt et han havde købt for
> noget tid siden. CM 2 mener jeg det hedder. Så det skal være lige så

Der er også Microsoft Ralli challenge, der er flot grafik og til en del
timers kørsel.

Kim Larsen

Fra : Dag Stinus

Dato : 27-07-04 22:55

"Kenneth" <kennethsvarmepost@FJERNDETTEhotmail.com> wrote in message
> [...]
> lige hvilke han skal kigge efter. Han har et enkelt et han havde købt for
> noget tid siden. CM 2 mener jeg det hedder. Så det skal være lige så

V-Rally 3 (http://www.vrally.com/). Fås hos Softxchange til 187 kr.

Det har jeg da brugt en masse timer på

Venlig hilsen
Dag Stinus

Fra : H@nZen

Dato : 28-07-04 08:56

Hvad med Live for speed, det er også meget morsomt. Især multiplayer.....

Kan downloades gratis her...

http://lfs.racesimcentral.com/

Der kommer snart en 2'er til spillet

Lars Hansen
www.fanmegeil.dk

Fra : anders

Dato : 28-07-04 18:39

Hej
Når det kommer til motor race, er der kommet et - uden tvivl det bedste jeg
til dato har set og spillet, Toga race driver2, der er alt i race dtc,
formel ford, standard vogne, også rally og du kan spille singel eller over
nettet med alverdens mennesker, det er sjovt, og fantastisk flot, utroligt
realistisk!
et 10 tal af 10 p.t.
hilsen anders

Fra : Flare

Dato : 31-07-04 10:53

> [...]
> nettet med alverdens mennesker, det er sjovt, og fantastisk flot, utroligt

10 ud af 10 til alt _andet_ end rally. Rally styringen er helt til grin i
Toca race driver 3/10 til styringen, men resten er fantastisk.

Anders