Cue fil
Fra : Jasper Norman

Dato : 22-07-04 20:16

Hejsa.

Jeg har en bin fil som jeg skal have brændt. Jeg har dog ikke .cue filen,
men jeg kan huske at der findes et lille program, der laver cue filen. Er
der nogen der kan huske hvad det hedder?

Mvh

Jasper

Fra : The Grif

Dato : 22-07-04 20:51

> [...]
>
> Jasper
>
> --
> Husk at fjerne "FJERNES" i min e-mail adr.

Check din mail

--
Mvh.....
<<< Lasse The Grif >>>

Fra : malfoy_96

Dato : 22-07-04 21:12

Og hvad hedder det så??

malfoy

Fra : The Grif

Dato : 22-07-04 21:24

"malfoy_96" <malfoy_96@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Og hvad hedder det så??
>
> malfoy

Sorry jeg ved ikke hvad programmet hedder
jeg lavede selv en cue fil i notesblok.
Sendte ham bare en cue fil han selv kunne
redigere i så den virkede.

Fra : Jasper Norman

Dato : 22-07-04 22:48

Takker

Fra : Jasper Norman

Dato : 22-07-04 23:05

Det virker desværre ikke! NERO finder .cue filen og brænder image filen, men
der er tilsyneladende intet på CD´en bagefter?

/Jasper

Fra : Sune Salminen

Dato : 22-07-04 23:10

Jasper Norman wrote:
> Det virker desværre ikke! NERO finder .cue filen og brænder image
> filen, men der er tilsyneladende intet på CD´en bagefter?

Eksperimentér med det og brænd CD-images på din harddisk indtil det
virker (mount dem i Nero ImageDrive og se) Så kan du brænde en rigtig CD
til sidst.

Post lige indholdet af .cue filen her i mellemtiden.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : The Grif

Dato : 23-07-04 06:46

> Post lige indholdet af .cue filen her i mellemtiden.
>
> -Sune

Hej Sune

Her er indholdet af cue filen jeg lavede til Jasper
Jeg skrev også til ham at han skulle redigere filen i feks. notesblok
gemme den i samme dir som den bin fil den skulle bruges med.

FILE "**************.bin" BINARY
TRACK 01 MODE1/2352
INDEX 01 00:00:00

**************** = Navn på bin fil

Håber han har husket at filnavnet skal være nøjagtig det som bin
filen hedder feks. Age_of_Mythology_CD1.FLT.ShareReactor.BIN
Man kan eventuelt omdøbe cue filen så man kan huske hvad den høre til.

Fra : Sune Salminen

Dato : 23-07-04 08:08

The Grif wrote:

> [...]
> Jeg skrev også til ham at han skulle redigere filen i feks. notesblok
> gemme den i samme dir som den bin fil den skulle bruges med.

Hvordan kan du vide at der kun er 1 track på CD'en?
Der kunne også være audio-tracks på den. Hvilket spil drejer det sig om?

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : The Grif

Dato : 23-07-04 08:21

> Hvordan kan du vide at der kun er 1 track på CD'en?
> Der kunne også være audio-tracks på den. Hvilket spil drejer det sig
> [...]

Jeg ved ikke hvad spil Jasper snakker om han skal bruge
cue fil til, han har ikke besvaret min mail.
Dette var kun et eks. det med at han kan brænde til
hdd er en god ide, han kunne evt bruge deamon tools
til at åbne bin fil med, så kan man jo se om det er noget der
virker.

Fra : Jasper Norman

Dato : 23-07-04 23:55

Jeg har prøvet at åbne bin filen med "deamon" men heller ikke hér kommer der
noget. Ved andre spil/programmer fungerer Deamon fint, så det er da muligt
at det er bin filen der er problemet. Men igen... jeg har efterhånden en hel
del filer der ikke virker. Men om det i det hele taget ér bin filer aner jeg
ikke. Jeg bruger XP, og når jeg holder musen over filerne, meddeler XP at
det er en bin fil. Men hvordan finder jeg ud fa hvilket format det er? Der
kunne fx. stå: "Colin.McRae.Rally.4.Deviance.CD5.ShareConnector" Dette er
naturligvis et "tænkt" eksempel.

Mvh

Jasper

Fra : Kasper Aae

Dato : 28-07-04 12:07

On Sat, 24 Jul 2004 00:55:12 +0200, "Jasper Norman"
<Ahrensbach@FJERNEStele2adsl.dk> wrote:

> [...]
>kunne fx. stå: "Colin.McRae.Rally.4.Deviance.CD5.ShareConnector" Dette er

Som en anden sagde, åben .bin filen i WinIso og konverter den til .iso
format, og brænd så den fil i stedet for.

www.winiso.com

--
Kasper Aae

Fra : Frodo

Dato : 23-07-04 08:51

> [...]
> men jeg kan huske at der findes et lille program, der laver cue filen. Er
> der nogen der kan huske hvad det hedder?

En helt ande mulighed er at skaffeWinISO, den kan omdanne bin filer til iso
filer også uden cue filer.
Her efter kan Nero brænde iso filen uden problemmer.

/Frodo