rat/pedaler i NFS Underground
Fra : Jens Jensen

Dato : 22-07-04 09:55

Hej igen

Jeg har et ældre logitech rat/pedal-sæt. Jeg synes, at det er lettere at
styre med et rat, men når jeg træder speederen i bund, så accelererer bilen
ikke særlig hurtigt. Jeg bliver nødt til at trykke på 'op'-pilen for at
komme hurtigt afsted.

Er der nogen, der har et rat/pedal-sæt der virker godt med NFS Underground,
og hvilket mærke er det?

Fra : Peter C.

Dato : 22-07-04 10:04

> Er der nogen, der har et rat/pedal-sæt der virker godt med NFS
Underground,
> og hvilket mærke er det?

Mit Logitech MOMO Force virker fint med NFS U
(Synes dit problem lyder som om du skal kalibrere dine pedaler !)

--
MVH Peter C:\
Bil-litteratur til salg/bytte: http://www.pc8.dk/litt-salg.htm

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 23-07-04 06:16

> Mit Logitech MOMO Force virker fint med NFS U
> (Synes dit problem lyder som om du skal kalibrere dine pedaler !)

> [...]

Jeps, eller checke, om der er kommet opfateret driver til svinet. Jeg har
Microsoft FF og det virker fint nok, men jeg synes ikke NFS-serien er ret
god med rat og pedaler, så foretrækker jeg et joypad.

/Ole

Fra : Jens Jensen

Dato : 23-07-04 09:47

"/Ole (6000)" <ole_ryoFJERN@DETTEstofanetHER.dk> skrev i en meddelelse

> Jeps, eller checke, om der er kommet opfateret driver til svinet. Jeg har
> Microsoft FF og det virker fint nok, men jeg synes ikke NFS-serien er ret
> god med rat og pedaler, så foretrækker jeg et joypad.

En driver - det lyder som en god idé. Jeg stoppede den bare i USB-porten og
windows XP tog imod den uden problemer. Den bruger sikkert en eller anden
generisk driver. Når jeg tænker over det, så burde der være force feed back,
men det mærker jeg heller ikke noget til. Jeg må vist på nettet er en
chauffør.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 27-07-04 12:05

/Ole (6000) wrote:

> NFS-serien er ret god med rat og pedaler, så foretrækker jeg et
> joypad.

NFS er fint med rat og pedaler, med undtagelse af Underground. Spillet
er for konsolagtigt så en joypad kan jeg forstille mig er det bedste
dertil.

Af samme årsag er NFS Underground ikke at finde på min maskine - hader
konsolspil.

Jesper G. Poulsen