DOOM 3 GOLD!
Fra : Ronny Nielsen

Dato : 14-07-04 21:19

Så er Doom 3 færdig! Kommer i USA ca. den 5. August!

http://www.shacknews.com/finger/?fid=toddh@idsoftware.com

Den kan næsten helt sikkert ikke leve op til forgængerne, men hvis vi
vurderer den på sine egne ben har den gode chancer for at underholde os i
mange timer...

Så det er officielt... sommeren slutter tidligt i år ;)

--
Leg lader sig ikke fornægte. Man kan fornægte næsten alle abstrakte
begreber, som skønhed og ret, sandhed og godhed, ånd og gud. Man kan

Fra : Martin Johansson

Dato : 15-07-04 00:37

"Ronny Nielsen" <ronnyroyMMMMMM@MMMMmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mange timer...
>
> Så det er officielt... sommeren slutter tidligt i år ;)

Slutter tidligt?
Den er da ikke begyndt endnu?
Normalt bliver der i Danmark først rigtigt varmt i august og september.

Håber de har rettet op på den store mangel jeg læste om tidligere.
Våbnene i spillet var simpelthen ikke interessante/slagkraftige og en hel
masse andet nok.
Altså var der kæmpe problemer med våbnene i spillet.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 15-07-04 08:53

> [...]
> masse andet nok.
> Altså var der kæmpe problemer med våbnene i spillet.

jeg har spillet den meeeget tidlige beta der var ude og selvom det allerede
der var afsindigt flot vår de få våben der var ikke særligt interessante, så
lad os håbe det er ændret for længst... er det jo nok.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Martin Johansson

Dato : 15-07-04 10:46

> [...]
> der var afsindigt flot vår de få våben der var ikke særligt interessante,

> lad os håbe det er ændret for længst... er det jo nok.

Ja forhåbentligt, våben må jo siges at være en "majet" vitigt del af en god
FPS.
Uden våben duer helten ikke, bare forestil dig Rambo med en vandpistol. LOL

Fra : sniper_Nolight

Dato : 15-07-04 11:35

> Uden våben duer helten ikke, bare forestil dig Rambo med en vandpistol.
LOL

hehe - så lige Rambo den anden aften i tv - den holder sgu stadig og han
forstår vigtigheden og glæden ved at have en ordentlig M60 i hånden når han
udrydder den lokale ordensmagt

Fra : Martin Johansson

Dato : 15-07-04 11:47

> [...]
>
> hehe - så lige Rambo den anden aften i tv - den holder sgu stadig og han
> forstår vigtigheden og glæden ved at have en ordentlig M60 i hånden når

Så den også selv, Rambo kan finde ud af det.
Men som sagt vil det slet ikke gå med en vandpistol.
Scenen mindede forresten meget om Arnold's besøg på politistationen i T1.
Hvad er det lige med de skuespillere/manuskriptforfattere og autoriteter?

Fra : sniper_Nolight

Dato : 15-07-04 14:31

> Hvad er det lige med de skuespillere/manuskriptforfattere og autoriteter?

indestængt vrede?
gad godt selv lave en "Rambo" i Odense midtby en dag - bare for sjov

Fra : Erik

Dato : 15-07-04 15:19

Martin Johansson wrote:

> Uden våben duer helten ikke, bare forestil dig Rambo med en vandpistol. LOL

Man skal aldrig undervurdere en super soaker.

--
Erik

Fra : Sune Salminen

Dato : 15-07-04 15:54

Erik wrote:

> Man skal aldrig undervurdere en super soaker.

LOL

Det er sjovt som en tråd kan løbe af sporet!!

Jeg glæder mig meget til at se Doom III, for mig har ID's udgivelser
altid været must-have. Og så står de for nogle af de mest sejlivede spil
engines - Half Life skulle efter sigende køre på en modificeret Quake II
engine. Og mange af deres titler har været revolutionerende, om ikke
andet, så i hvert fald rent grafisk.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 15-07-04 18:54

"Erik" wrote

> Man skal aldrig undervurdere en super soaker.

Nemlig
Jeg glæder til at det her HL Mod bliver frigivet
http://www.water-wars.net/

- Peter

Fra : Jan Vagle

Dato : 15-07-04 19:35

Erik wrote:

> Man skal aldrig undervurdere en super soaker.

Nei:
http://forums.somethingawful.com/showthread.php?threadid=1107178&perpage=40&pagenumber=1

--
Jan Vagle
..............................oOo

Fra : Sune Salminen

Dato : 15-07-04 19:40

Jan Vagle wrote:

> Nei:

http://forums.somethingawful.com/showthread.php?threadid=1107178&perpage=40&pagenumber=1

*ROFLMAO*

Jeg ved ikke hvad der er sjovest, at galningen selv har lavet sin egen
flammekaster eller folks kommentarer til det!!

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : G.B.

Dato : 16-07-04 00:00

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i meddelelsen

> http://forums.somethingawful.com/showthread.php?threadid=1107178&perpag
> e=40&pagenumber=1

Holy Shit! LOL!!!!! )))

--
The individual is the smallest minority.
Med venlig hilsen

Fra : Erik

Dato : 15-07-04 21:10

Jan Vagle wrote:

> Nei:
> http://forums.somethingawful.com/showthread.php?threadid=1107178&perpage=40&pagenumber=1

Jeg er målløs....og misundelig >
Hvis jeg havde sådan en fyr som nabo, tror jeg ikke jeg kunne sove trygt om natten
Men mon ikke det kun er et spørgsmål om tid før han sprænger sig selv i luften?

--
Erik

Fra : Martin Johansson

Dato : 15-07-04 21:38

"Erik" <nowhere@i.hatespam> skrev i en meddelelse

> [...]
om natten
> Men mon ikke det kun er et spørgsmål om tid før han sprænger sig selv i

Hans udstyr(ryg anordning) ligner også en blanding af noget fra ghostbusters
og noget fra et toilet..
Men jeg tror ikke jeg ville turde sige det til ham. (ikke det med toilettet
ihvertfald)