NFS Underground
Fra : Drillo!

Dato : 11-07-04 08:32

Hej gruppe!

Sidder her med en cracket version af NFSU - men det virker kun hvis man
sætter sproget til Engelsk/Australsk i kontrolpanelet. Findes der ikke en
måde at få det til at virke på med alm. dansk sprog ? ( altså uden at løbe
det org. spil ) - har prøvet mange forskellige speed.exe filer - men har
ikke kunne finde en der virker med dansk sprog.

Mvh.
Drillo!

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 11-07-04 10:17

"Drillo!" <fam-mollerSLET@os.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
har
> ikke kunne finde en der virker med dansk sprog.

Jeg er bange for du ikke finder hjælpe til et stjålet spil her !
måske i alt.dk.warez....

MVH

Morten

Fra : Julli

Dato : 11-07-04 16:15

> [...]
har
> ikke kunne finde en der virker med dansk sprog.

Du skal hente en patch f.eks 1.3 så kører det.

Fra : Ukendt

Dato : 13-07-04 16:50

så fik han hjælp alligevel

--