Fifa 2002
Fra : "-

Dato : 08-07-04 17:23

Ey...

Skulle lige prøve et spil på mine forældres puter ( Fifa 2002 )
De har windows xp home og et ge-force grafikkort - Computeren er vel en
måned gammel, så den er ikke lille...

Den går godt nok ind i spillet og det hele, men når man så har valgt hold
osv.. og trykker på next tæller den godt nok op som om den skal starte
kampen, men istedet siger skærmen klik og computeren går ud på skrivborderet
med fifa lukket...

Hvad kan der være galt med lortet?

Morten Holm
Miniholm@hotmail.com

Fra : PSG

Dato : 09-07-04 10:57

"-<Holm>-" <Miniholm@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> osv.. og trykker på next tæller den godt nok op som om den skal starte
> kampen, men istedet siger skærmen klik og computeren går ud på

Aner det ikke, men jeg har sjovt nok oplevet det samme med ældre FIFA-spil.
Både WC'98, FIFA 2000 og 2001. Der er ingen af dem der virker mere - og har
prøvet på alle 3 computere vi har.

--
Patrick

Fra : "-

Dato : 09-07-04 12:33

Det sjove er at det virker på de to andre computere vi har...
Ret underligt.. :S