Hvor henvender man sig med sin drøm?
Fra : Hans K. Pedersen

Dato : 07-07-04 20:00

Hej alle

Jeg har en drøm om et spil. Har absolut ingen evner selv i programmering,
har forsøgt at lære lidt, men magter det ikke. Finder det simpelthen for
kompliceret. Men har masser af tanker om et spil. Hvor skal man henvende
sig? Er der nogle der ved om der findes nogle små danske firmaer der evt.
mangler nogle ideer? Det er en spiltype der slet ikke eksisterer på markedet
i forvejen. Synes jeg har søgt flere steder, men uden held :(

--
MVH
Hans K. Pedersen

Fra : Laziter [9440]

Dato : 07-07-04 20:28

"Hans K. Pedersen" <hansvejbo@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
markedet
> i forvejen. Synes jeg har søgt flere steder, men uden held :(

Du kan prøve at skrive dine idéer ned, f.eks. som en historie eller tegn en
tegneserie hvor du beskriver spillets plot, handling osv.
Dette sender du så til den/de spiludviklere der ligger tættest på den genre
du har fundet på.
Sørg for at gemme alle optegnelser og lign. så ingen kan tage din copyright
til sig hævde at det var deres idé, det er et urimeligt marked derude.
Jo flere detaljer du kan give udviklerne, desto større er chancerne for at
de vil tage imod idéen.
Så bare klø på, det kan være at dit navn står på en af spilpakkerne inden
for den nærmeste fremtid

Mvh
Benjamin

Fra : Silver

Dato : 07-07-04 22:37

> Så bare klø på, det kan være at dit navn står på en af spilpakkerne inden
> for den nærmeste fremtid

Speedwanking, the new FPS coming out in late november 2004 from EA sports,
concept and design by Silver.

Silver.

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 08-07-04 12:09

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Speedwanking, the new FPS coming out in late november 2004 from EA sports,
> concept and design by Silver.
>
> Silver.

FPS, hos EA -> SPORTS? <-

???

/Rasmus

Fra : Mads Bahrt

Dato : 08-07-04 13:09

Rasmus Thorsø Nielsen wrote:
> "Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote in message

> inden

> FPS, hos EA -> SPORTS? <-
>
> ???

Man kan selvfølgelig diskutere om speedwanking er en sport.

MVH
Mads

Fra : ASKF

Dato : 08-07-04 15:20

Silver ytrede sig i <cchqee$1b7d$1@news.cybercity.dk> med dette:

>Speedwanking, the new FPS coming out in late november 2004 from EA sports,
>concept and design by Silver.

Anmeldelse:
Spillet er en kombination af konceptet fra den verdensberømte C64
klassiker Picolo Mauso og FPS, hvor udviklerne har formået at tage de
bedste dele og lavet en syntese der opnår sublime højder. Man kan helt
sikkert sige at udviklerne har fundet inspiration i den tørre humor fra
Duke Nukem 3D og kombineret den med den forløsende humor fra Picolo
Mauso, som derved giver en helt fantastisk atmosfære der slår alt hvad
der tidligere er set. Spillet må dog siges at være lidt svært for
begyndere, for selvom det ikke er svært at lære at skyde, kræver det dog
en hel del at lære at ramme blot nogenlunde plet. Helt sikkert er det at
det kræver mange (hundredevis af) timers spil inden træfsikkerheden
bliver tilstrækkelig høj, så man kan begynde at spille på Prof-level.

Spillet har en ny form for kopi-sikring, da det nemlig kræver at man
registrerer sig med en virkende e-mail adresse, for at få adgang til
features der forbedrer ens våben. Det fungerer på den måde at man
modtager div. mails med løsninger til at holde sit våbent aktivt i
længere tid eller endog kan skaffe en et større våben. Jo flere servere
man har registreret sig ved og jo længere tid man har spillet, samt jo
flere gange man gør brug af disse løsninger (via en aktiv
tilbagemelding) des større bliver mængden af disse mails.

Alt i alt et spil som alle raske drenge og mænd bør prøve, og som vil
blive spillet i mange år frem i tiden.
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : Silver

Dato : 08-07-04 22:08

> Alt i alt et spil som alle raske drenge og mænd bør prøve, og som vil
> blive spillet i mange år frem i tiden.

Hehe den anmeldelse var lige til gamespots hjemmeside ;)

Silver.

Fra : preben nielsen

Dato : 08-07-04 15:50

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

spilpakkerne inden

> Speedwanking, the new FPS coming out in late november 2004 from
EA sports,
> concept and design by Silver.

2004 ?? Du har vist en forkert fornemmelse for den tid og de
ressourcer et spil kræver nu om dage.....

2006.......

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Peter T.

Dato : 07-07-04 23:18

Laziter [9440] leverede følgende historie fra de varme lande:

> Så bare klø på, det kan være at dit navn står på en af spilpakkerne
> inden for den nærmeste fremtid

Nærmeste fremtid?

Doom 3, War Craft 3, Star Craft, Duke Nukem Forever, Half-Life 2... :)

--
Salg af googlesøgninger: en femmer pr. søgning.
**** Ugens tilbud: 10 søgninger til kun 40 kr ****

Jeg sælger også friseringer til 25 kr.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 08-07-04 08:10

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse

> Nærmeste fremtid?
>
> Doom 3, War Craft 3, Star Craft, Duke Nukem Forever, Half-Life 2... :)

Hehe, ja det er noget spøjst ved de der spil og den nærmeste fremtid, det
som om de ikke rigtigt passer sammen *GG*

Mvh
Benjamin