Warhammer Online
Fra : john

Dato : 06-07-04 17:37

Jeg har hørte for ca. en lille uge siden at Warhammer Online er blevet
aflyst og kommer ikke ud som computer spil. Der er vel ikke nogen som har
kender undskyldning for det?. Jeg har læst mig frem til at Games Workshop
ikke vil betale de godt og vel 30 millioner kr. eller $ som det koster at
launch sådan et stort spil.

Rygter godtages også

John

Fra : Søren Andersen

Dato : 06-07-04 17:43

"john" <nuclear75@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> ikke vil betale de godt og vel 30 millioner kr. eller $ som det koster at

De har vel indset at WoW vil erobre store dele af MMORPG markedet inden året
er omme. Og at det ikke kan betale sig

Fra : john

Dato : 06-07-04 18:51

> De har vel indset at WoW vil erobre store dele af MMORPG markedet inden
året
> er omme. Og at det ikke kan betale sig

Det kan godt være rigtig, men efter hvad jeg kunne forstå ville WO henvende
sig til det europæiske markede hvor US vil gå mere deres eget land og Asien.