Spil på dansk?
Fra : Klaus G.

Dato : 06-07-04 15:52

Hej.

Er der nogen som kan nævne nogle spil på dansk? Det skal ikke være "Magnus
og Myggen", og andre spil i den stil. Min kærste er ikke for god til
engelsk, men hun vil gerne spille computerspil. Hun har spillet meget
WarCraft3 TowerDefence, hvor det ikke er et krav at kunne godt engelsk. Men
det bliver jo kedeligt i længden, det samme med 7-Kabale :) Hun fandt så en
af mine gamle CD'er frem med Theme Hospital, som hun synes er meget sjovt,
men det er på engelsk, så hun skal have hjælp hele tiden.

Jeg mener der er en Sim City på Dansk, hvilken?

Men skriv de spil i kender som er på dansk, og det skal ikke vøre børnespil,
ej heller puzzels...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Mig

Dato : 06-07-04 16:35

> [...]
>
> Jeg mener der er en Sim City på Dansk, hvilken?
>
> Men skriv de spil i kender som er på dansk, og det skal ikke vøre

Theme Park World fra Bullfrog (de samme som har lavet Theme Hospital mener
jeg) er på dansk..Her skal man opbygge en forlystelses park og vedligholde
den...noget i stil med Theme Hospital........Ellers der der jo Harry Potter
spillene ..mener osse de er på dansk..

Fra : MK

Dato : 06-07-04 16:40

Har hun ikke gået i skole?

Fra : Zalza

Dato : 06-07-04 17:29

> Har hun ikke gået i skole?

Ja det er sjælent man 'møder' nogen der ikke kan læse/forstå engelsk..
men hvis man fx er ordblind og har svært ved danske tekster er det endnu
sværer med engelske ;)

Hvad med nogle skyde spil ?
Der skal man ikke læse så meget.
Fx den gamle traver Counter-Strike, som er billig at anskaffe sig.

--
/Zazla
www.Yoo.dk

Fra : Mig

Dato : 06-07-04 17:34

"Zalza" <nospam@nospam.no> skrev i en meddelelse

> Hvad med nogle skyde spil ?
> Der skal man ikke læse så meget.
> Fx den gamle traver Counter-Strike, som er billig at anskaffe sig.

> [...]
Jaaaa.... Quake1+2, Doom ...hvad med bilspil...Carmaggedon eks.vis
.....kør rundt og smadr folk

Fra : Klaus G.

Dato : 06-07-04 17:41

> Ja det er sjælent man 'møder' nogen der ikke kan læse/forstå engelsk..
> men hvis man fx er ordblind og har svært ved danske tekster er det endnu
> sværer med engelske ;)
Nemlig. Selv skriver/taler jeg engelsk næsten perfekt, men er en spade til
tysk :)

> Hvad med nogle skyde spil ?
> Der skal man ikke læse så meget.
> Fx den gamle traver Counter-Strike, som er billig at anskaffe sig.

Hun er ikke ferm nok med musen til at hun kan spille CS. Jeg har selv en
key, så hun kan bare spille hvis hun vil. Jeg har mange FPS spil, men
eftersom hun er ret langsom med musen når der skal sigtes, så er det
udelukket lige pt :)

Fra : Klaus G.

Dato : 06-07-04 17:38

> Har hun ikke gået i skole?

Meget meget meget OT, og har slet ikk noget med spørgsmålet at gøre...Og jeg
er forresten selv en padde til tysk, så jeg har nok heller ikke gået i
skole?

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-04 07:35

"MK" <thismailisoutoforder@dk.dk> skrev i en meddelelse
> Har hun ikke gået i skole?

Har du ikke læst http://www.usenet.dk/netikette/ ?

Bare tag det hele med, da du ikke virker for smart....

Lars B

Fra : Wass Up

Dato : 06-07-04 19:50

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Jeg mener der er en Sim City på Dansk, hvilken?
>
> Men skriv de spil i kender som er på dansk, og det skal ikke vøre

Dungeon Keeper 2, havde en engelsk og scandinavisk (dansk) cd
Dogfigter airfix fåes også på dansk

Fra : Jim

Dato : 06-07-04 21:14

Den Danske Version af Sim City er Sim City 2000...
Og jeg tror endda at Sim city 3000 også kan fås på dansk men jeg er ikke
sikker... Det er ikke et spil jeg gør det så meget i..
Ellers er der Da monopoly junior, også på dansk

Fra : Laziter [9440]

Dato : 06-07-04 21:44

> Men skriv de spil i kender som er på dansk, og det skal ikke vøre
børnespil,
> ej heller puzzels...

Hvad med The Sims?
De er meget populære blandt de kvinder jeg har i min vennekreds.

Eller prøv at lade hende komme forbi
www.komogvind.dk

Der er en del gode og sjove spil hvor hun kan spille selv eller med/mod
andre, og så er der samtidig en chance for at vinde et par kroner til
udbetaling.

Mvh
Benjamin

Fra : Martin Johansson

Dato : 07-07-04 02:07

> [...]
>
> Jeg mener der er en Sim City på Dansk, hvilken?
>
> Men skriv de spil i kender som er på dansk, og det skal ikke vøre

SimCity 4 kan vist fåes på dansk.

Fra : Eigil Sørensen

Dato : 07-07-04 11:07

The sims er på dansk og der er 7-8 CDer i hele spillet der hanler om at
passe en masse familier, og de første koster ikke så meget, se på
spilpriser.dk hvad de koster

eist7@webspeed.dk

"Martin Johansson" <martin.johansson[REMOVE]@12move.dk> skrev i en
meddelelse news:40eb4c8f$0$304$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : Larsen

Dato : 07-07-04 08:11

> Er der nogen som kan nævne nogle spil på dansk?

Europa Universalis (1492-1792) er versioneret til dansk (RTS hvor
"musehastighed" ikke er afgørende)

Larsen