Hitman3
Fra : Aragorn24

Dato : 02-07-04 17:49

JEg har følgende maskine!

AMD XP2800+
512mb single ram
asus a7n8x-x
120GB HD 7200

Gforce FX 5600XT 256 mb ram

Direkt x 9.0b

Windows xp er opdateret.

Alle drivere er installeret.

JEg fatter det ikke men 800*600 i medium detalje, der hakker spillet ad
helvedstil, what the hell is wrong?

Er hitmann3 virklig SÅ krævende?

jeg spiller WCraft3 og call of duty uden problemmer.

Fra : Jim

Dato : 02-07-04 17:57

Jeg kan ikke forestille mig at det er et hardware problem,
Jeg har en 2,4 GHZ med 1 GB ddr 2700 og havde da jeg spillede hitman 3 et
gfx 5600.(Er nu skiftet ud med 5900XT pga Farcry)
Og det kørte fint i 1024x768...
Har du nogen programmer kørende i baggrunden mens du spiller ??

Hilsen Jim

Fra : Aragorn24

Dato : 02-07-04 18:10

hvormeget mer stinker denne XT model som jeg har i forhold til en
almindelig? ? ?

Fra : Jim

Dato : 02-07-04 22:48

Det ved jeg egentlig ikke... Men som sagt, tvivler jeg på at det er et
hardware problem...

Fra : Torben

Dato : 03-07-04 08:30

Skal man ikke tænke på at IO interactive _altid_ har lavet deres egen Hitman
engine temmeligt hardwarekrævende.Mere hardwarekrævende end nogle andre spil
udviklere har til deres spil.
Hitman 1'eren var sådan. Og hitman contracts (som efter min mening efter at
have læst preview) er lavet efter 1'erens engine, med tilføjelser og ikke
efter 2'erens engine?
Desuden tror jeg at HC kun er kommet til som et bi produkt, den følger
overhovedet ikke efter 2 eren og har intet med en 3'er at gøre?
_
Torben

Fra : Christian Catu

Dato : 06-07-04 15:23

On Sat, 3 Jul 2004 09:30:07 +0200, Torben wrote:

> Skal man ikke tænke på at IO interactive _altid_ har lavet deres egen Hitman
> engine temmeligt hardwarekrævende.Mere hardwarekrævende end nogle andre spil
> udviklere har til deres spil.

Du mener simpelthen at Hitman Contracts er mere hardwarekrævende end fx Far
Cry

Fra : Snuden

Dato : 02-07-04 20:00

On Fri, 2 Jul 2004 18:48:32 +0200, "Aragorn24" <aragorn24@webspeed.dk>
wrote:

<snip>

>Alle drivere er installeret.

Er de også opdateret til absolut seneste version?

<snip>
--
Snuden