Faldende spilpriser?
Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 02-07-04 14:30

Er det bare mig eller falder spilpriserne meget hurtigere for tiden end de
gjorde for nogle år siden. Dengang skulle man vente 3-4 år før man kunne få
et spil til 100 kr. eller derunder.

I onsdags købte jeg "XIII" i Merlin til 99,95 kr.

SUPER! Fedt at så fede spil falder så hurtigt, og jeg tænker også på Max
Payne 2 og HD2 i Netto!
Og hvis spilproducenterne og butikkerne kan overleve, så er det jo helt
fint...

/Rasmus

Fra : Gerner

Dato : 02-07-04 15:32

On Fri, 2 Jul 2004 15:30:27 +0200, "Rasmus Thorsø Nielsen"
<rasmus.nielsen_NOSPAM@tele2adsl.dk> wrote in dk.spil.computer:

> [...]
>Payne 2 og HD2 i Netto!
>Og hvis spilproducenterne og butikkerne kan overleve, så er det jo helt

Det kan jo være lokkemad.

Du skal nok ikke forvente lavere priser på nye spil, tværtimod.

--
Gerner
1429WU/6753hrs

Fra : Ding-Dong

Dato : 02-07-04 16:34

Gerner skrev i en meddelelse
> Det kan jo være lokkemad.
>
> Du skal nok ikke forvente lavere priser på nye spil, tværtimod.

Jeg er enig med Gerner.
Der er jo også det at når et spil, uanset hvilken konsol det måtte tilhøre,
går hen og bliver Platinum når der er solgt x-antal af det. Jeg kan desværre
ikke huske antallet.
Med spilsom hilsen

Ding-Dong

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 02-07-04 17:23

"Ding-Dong" <viper_1337@hotmail.com> wrote in message

> [...]
tilhøre,
> går hen og bliver Platinum når der er solgt x-antal af det. Jeg kan

I de tre tilfælde jeg nævnte, var spillene i den pakning de altid har været,
uden spor af platinium, best-buy osv. ting

/Rasmus

Fra : Slorup

Dato : 02-07-04 22:15

Hej Patrick

Har selv købt HD2 i Netto til en køter.

Kendte heller ikke sel vspillet, men er blevet meget positivt overrasket.
Det er et konge spil. Jeg har dog opgivet at spille den taktisk. Dvs. at man
skal styre en del forskellige mænd ad gangen. Det er min tålmod IKKE til, så
jeg er godt igang med at gennemføre det i "Lone Wolf" mode. Super grafik og
det hele.

/Søren

"Rasmus Thorsø Nielsen" <rasmus.nielsen_NOSPAM@tele2adsl.dk> wrote in
message news:bZfFc.3000$N37.1882@news.get2net.dk...