Søges Directx 8.1
Fra : Jensen

Dato : 01-07-04 18:55

Som nævnt søger jeg ovennævnte fil til at få et absolut legalt spil
(Indiana Jones og kejserens grav) til at køre. Mærkeligt at
producenten udelukker en vigtig fil. Hvis nogen gider maile det til
"ppanrter@city.dk. På forhånd tak.
Jørgen.

Fra : Ding-Dong

Dato : 01-07-04 19:05

Jensen skrev i en meddelelse
> [...]
> (Indiana Jones og kejserens grav) til at køre. Mærkeligt at
> producenten udelukker en vigtig fil. Hvis nogen gider maile det til

Kan spillet ikke køre med den sidste nye fra MS?
I så fald så kan jeg godt forstå du søger...men hvis den godt kan så prøv at
hente den fra windows update.
Med spilsom hilsen

Ding-Dong

Fra : Sune Salminen

Dato : 01-07-04 23:49

Jensen wrote:
> [...]
> (Indiana Jones og kejserens grav) til at køre. Mærkeligt at
> producenten udelukker en vigtig fil. Hvis nogen gider maile det til

Kig dine spil-CD'ere igennem, det er helt sikkert på en af dem. Jeg tror
ikke du skal regne med at nogen sådan bare lige emailer det til dig..

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : SoftMan Brian

Dato : 02-07-04 17:20

"Jensen" <ppanter@_NOSPAM_city.dk> wrote in message
> [...]
> (Indiana Jones og kejserens grav) til at køre. Mærkeligt at
> producenten udelukker en vigtig fil. Hvis nogen gider maile det til

Directx er ikke en fil, men et "grafikinterface". Og du skal have
forskellige versioner afhængig af styresystem.

Du kan sikkert fint køre med den nyeste (9.0b) som er her:
http://www.microsoft.com/windows/directx/default.aspx

Hvis du SKAL bruge 8.1, kan den hentes her:
http://www.microsoft.com/downloads/results.aspx?productID=9C954C37-1ED1-4846-8A7D-85FC422D1388&freetext=8.1&DisplayLang=en

Fra : Jensen

Dato : 02-07-04 21:40

> [...]
>(Indiana Jones og kejserens grav) til at køre. Mærkeligt at
>producenten udelukker en vigtig fil. Hvis nogen gider maile det til
Tak for tre hurtige og kompetente svar. Nåer jeg står sådan på
gyngende grund er det fordi jeg kun ejer eeet andet af de store spil
nemlig myst.
men maangwew tak for hjælpen, venner.

Venligst Jørgen Jensen