Publsiher Fil
Fra : Gitte S.

Dato : 08-05-01 12:03

Hej

Kan man læse en MS Publisher fil (*.pub) med andre programmer end
MS Publisher ?? Jeg tænkte på, om man f.eks. på en eller anden
måde kunne få den ind i MS Word !!??

- Gitte

Fra : Asle Bjerva

Dato : 08-05-01 16:59

"Gitte S." <gydda@sol.dk> skrev i melding news:9d8jrq$t8k$1@sunsite.dk...
> [...]
>
> Kan man læse en MS Publisher fil (*.pub) med andre programmer end
> MS Publisher ?? Jeg tænkte på, om man f.eks. på en eller anden

Nei nå har jeg forsøkt på alle tenklige måter i MSOff 2K (Word), men det går
ikke. Det eneset jeg kan komme på er om man åpner Publisher filen, og
lagrer den som en HTML fil. Da kan man i det minste få fatt i innholdet.

--
Asle Bjerva, Oslo
" Dette telefonnummeret har allerede ADSL "