SysTray Ikon
Fra : trEx

Dato : 08-05-01 12:25

Hej NG

Jeg har lavet sådan at mit program kører i system tray'en. Men hvordan
gør jeg sådan at ikonet stadig er der efter mit program er Unloaded
(afsluttet) ???

et andet spørgsmål:
Hvordan får jeg mit program ned i system tray'en når jeg trykker på knappen
til at
minimere programmet med ???.

M.V.H.
Stefan Thilemann
amd900athlon@hotmail.com

Fra : Kim Pedersen [vbCode~

Dato : 08-05-01 13:48

Hej Stefan

> [...]
> (afsluttet) ???
>
> et andet spørgsmål:
> Hvordan får jeg mit program ned i system tray'en når jeg trykker på

Tjek min hjemmeside på
http://hjem.get2net.dk/vcoders/cm/tips/system_systray.htm

Hilsen/Best regards
Kim Pedersen, vbCode Magician Host
http://hjem.get2net.dk/vcoders/cm
ICQ: 62990889

Fra : preben nielsen

Dato : 08-05-01 16:56

"trEx" <amd900athlon@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
hvordan
> gør jeg sådan at ikonet stadig er der efter mit program er

??? Hvorfor skal det blive der efter at programmet er afsluttet ?
Dit program skal vel ikke afsluttes med bare gemmes væk, dvs.
ikke vise nogle Forms, ik' ?

dim blnVisible as boolean

Public Sub Form_Resize()

If Me.WindowState = vbMinimized Then
If blnVisible then
Me.Visible = False
blnVisible = False
End If
Else
blnVisible = True
End If

End Sub

--

/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : trEx

Dato : 08-05-01 21:11

Jo du har ret i at formene bare skal gemmes væk, men det kan jeg ikke få til
at virke, hvordan gør jeg det ???. Tak for det andet svar.

M.V.H.
Stefan Thilemann
amd900athlon@hotmail.com

Fra : Jens