citat -hvorfra?
Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 03-08-04 22:58

Jeg husker fra mine drengeår et jesus-billede, hvor der stod (citeret
efter hukommelsen) med et skriftstedshenvisning:

"Fader, jeg vil at de som du har givet mig skal være hos mig hvor jeg
er, at de må skue min herlighed som du har givet mig, thi du har elsket
mig førend verdens grundvold blev lagt" - hvorfra stammer det citat - er
der nogen, der ved det?

Og som sagt, det er citeret efter min hukommelse for herrens mange år
siden og jeg finder det lidt uforståeligt fordi jeg ikke kender
konteksten, så nu kunne jeg tænke mig at finde ud af det.
--
ahw

Fra : Ole Madsen

Dato : 03-08-04 23:08

"Arne H. Wilstrup" <karl@utroligsmart.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> siden og jeg finder det lidt uforståeligt fordi jeg ikke kender
> konteksten, så nu kunne jeg tænke mig at finde ud af det.

ret godt gået af dig

John 17:24 24 Fader! jeg vil, at, hvor jeg er, skulle også de, som du har
givet mig, være hos mig, for at de må skue min Herlighed, som du har givet
mig; thi du har elsket mig før Verdens Grundlæggelse.

Ole

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 03-08-04 23:21

"Ole Madsen" <Maaseiah@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> ret godt gået af dig

Ih, tak! ( jeg MÅ lade mig vaccinere mod smiger! )

> [...]
givet
> mig; thi du har elsket mig før Verdens Grundlæggelse.

Prøv at læse mit svar til Rasmus U. Pinnerup.

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 03-08-04 23:11

"Arne H. Wilstrup" <karl@utroligsmart.dk> mælte sligt:

> [...]
>siden og jeg finder det lidt uforståeligt fordi jeg ikke kender
>konteksten, så nu kunne jeg tænke mig at finde ud af det.

Det var ret godt husket, i så fald! Det er Joh 17:24 "Fader! jeg vil,
at, hvor jeg er, skulle også de, som du har givet mig, være hos mig, for
at de må skue min Herlighed, som du har givet mig; thi du har elsket mig
før Verdens Grundlæggelse."

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"Men det er IKKE personligt, når jeg modsiger folk....
Det er intellektuelt og abstraheret...."

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 03-08-04 23:21

"Rasmus Underbjerg Pinnerup" <pinnerup@*fjerndette*privat.dk> skrev i en
meddelelse news:s930h0l4me8k8uo503ce1adnvt9u44oatf@4ax.com...
> "Arne H. Wilstrup" <karl@utroligsmart.dk> mælte sligt:

> Det var ret godt husket, i så fald!

Tak for komplimentet - jeg må lade mig vaccinere mod smiger en dag!

Det er Joh 17:24 "Fader! jeg vil,

Tak for svaret!
--
ahw