Er det ikke sjovt...
Fra : Cyril Malka

Dato : 22-07-04 14:44

.... at bemærke at siden at vores nye troll, Bibi eller whatever, er
dukket op her på gruppen, så er en anden ellers hæftig deltager af gruppen forsvundet?

(Mon ikke, når han dukker op igen, så forsvinder Bibi igen?)

--
Venligst

Cyril

et-sect-era - Aktualitetsblad om sekternes verden
et-sect-era 3. årgang - nr. 49 - Tema: Hjernevask
http://www.etsectera.com/ - http://www.sekter.org/

Fra : Ole Madsen

Dato : 22-07-04 14:53

"Cyril Malka" <news@nytestamente.org> skrev i en meddelelse
> [...]
forsvundet?

> (Mon ikke, når han dukker op igen, så forsvinder Bibi igen?)

før du konkludere for meget, så er der faktisk en her i gruppen der er på
ferie på bornholm, så vær nu ikke for hurtig

Ole

Fra : Karsten Krambs

Dato : 22-07-04 15:20

On Thu, 22 Jul 2004 15:52:59 +0200
"Ole Madsen" <Maaseiah@paradis.tdcadsl.dk> wrote:

>"Cyril Malka" <news@nytestamente.org> skrev i en meddelelse
>forsvundet?

>før du konkludere for meget, så er der faktisk en her i gruppen der er på
>ferie på bornholm, så vær nu ikke for hurtig

Hvem er det der hentydes til ?!?

--
Karsten

Fra : Peter B. Juul

Dato : 22-07-04 15:27

Karsten Krambs <kauk@kauk.dk> writes:

> Hvem er det der hentydes til ?!?

Jaeh, det er ikke godt at vide, men før du stiller for mange
spørgsmål, så er der faktisk en her i gruppen, som ikke er på ferie på
Bornholm.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Det, der gør så megen fantasy-litteratur
The RockBear. ((^)) selvhøjtidelig og dræbende kedelig er,

Fra : Ole Madsen

Dato : 22-07-04 17:18

"Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.remove.this.part.uni-c.dk> skrev i en
meddelelse news:m2vfggce2c.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk...

> Jaeh, det er ikke godt at vide, men før du stiller for mange
> spørgsmål, så er der faktisk en her i gruppen, som ikke er på ferie på
> Bornholm.

jeg ved at Andreas er på bornholm

Ole

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-04 03:05

Ole Madsen wrote:

> jeg ved at Andreas er på bornholm

Er jeg den eneste, der ikke ved, at der ikke findes internet på Bornholm?

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 25-07-04 10:45

"Kevin Edelvang" <erer> skrev i en meddelelse

> Er jeg den eneste, der ikke ved, at der ikke findes internet på Bornholm?

Du er i hvert fald den eneste, der tror at det forholder sig sådan.

--
ahw

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 25-07-04 17:11

On Sun, 25 Jul 2004 11:45:02 +0200, Arne H. Wilstrup wrote:

> Du er i hvert fald den eneste, der tror at det forholder sig sådan.

Nej, omvendt. Andre argumenterer, at Bibi m.fl. ikke kan være Andreas,
fordi Andreas er på Bornholm - for at nå denne konklusion må man have en
præmis, der siger, at man ikke kan skrive på internettet, når man er på
Bornholm. Edelvang påpeger (ved et retorisk spørgsmål), at dette ikke er
tilfældet.

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup

Fra : Stefan Holm

Dato : 25-07-04 10:42

"Kevin Edelvang" <erer> writes:

> Er jeg den eneste, der ikke ved, at der ikke findes internet på
> Bornholm?

Nej, men så vidt jeg lige kan se, sendes der fra en ADSL-forbindelse i
Køge.

Kender vi nogen dér?

--
Stefan Holm
"Thanks for the Dadaist pep talk,

Fra : Stefan Holm

Dato : 25-07-04 10:56

Stefan Holm <nospam@algebra.dk> writes:

> Nej, men så vidt jeg lige kan se, sendes der fra en ADSL-forbindelse i
> Køge.

Eller i hvert fald fra en central. Lidt ekstra googling fortæller at
det ikke nødvendigvis siger noget som helst.

--
Stefan Holm
"Nein! No! Oh. Was NOT head of Gestapo AT ALL! I was not, I make joke!"

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 25-07-04 11:08

"Stefan Holm" <nospam@algebra.dk> skrev i en meddelelse

> Eller i hvert fald fra en central. Lidt ekstra googling fortæller at
> det ikke nødvendigvis siger noget som helst.

Jeg har lige været på Bornholm - et vandrehjem oven i købet, og her havde
man både adgang til Internettet og ADSL-forbindelser, så det...

--
ahw

Fra : Cyril Malka

Dato : 22-07-04 17:13

Goddag Ole

Den Thu, 22 Jul 2004 15:52:59 +0200 skrev Ole Madsen om Re: Er det ikke
sjovt... :

OM> før du konkludere for meget, så er der faktisk en her i gruppen der
OM> er på ferie på bornholm, så vær nu ikke for hurtig

Jeg er ikke hurtigt... Jeg bemærkede bare noget sjovt...

Fra : Cyril Malka

Dato : 22-07-04 17:36

Goddag Ole

Den Thu, 22 Jul 2004 18:18:17 +0200 skrev Ole Madsen om Re: Er det ikke
sjovt... :

OM> nåh ja, så pyt med om det er rigtigt ellerforkert

Om det er rigtigt eller forkert ved du ikke noget om heller (også her
skal du nøjes med at tro). Jeg har ikke nævnt nogen, har jeg?

Så venligst slå kold vand i blodet, tak.

Fra : Brigitha

Dato : 22-07-04 17:37

I news:20040722154408.08015452@cylle skrev
Cyril Malka følgende:

> ... at bemærke at siden at vores nye troll, Bibi

Hvem er Bibi?

Fra : Ole Andersen

Dato : 22-07-04 22:37

Brigitha wrote:

> Hvem er Bibi?

Man kunne vel lige så vel spørge 'Hvem er Brigitha?'

--
Ole Andersen, Copenhagen, Denmark * http://palnatoke.org
V - A Discordian is Prohibited of Believing what he reads.

Fra : Brigitha

Dato : 23-07-04 00:38

I news:cdpc28$2g3v$1@news.cybercity.dk skrev
Ole Andersen følgende:

> Man kunne vel lige så vel spørge 'Hvem er Brigitha?'

Var det Brigitha eller Bibi der belv sat i forbindelse med en anden
hæftig deltager?

Fra : Ole Andersen

Dato : 23-07-04 09:48

Brigitha wrote:

> Var det Brigitha eller Bibi der belv sat i forbindelse med en anden
> hæftig deltager?

Det kan jo være et udmærket spørgsmål, hvis man nu ikke kan kende
forskel på de to, men hvad har det med kristendom at gøre?

--
Ole Andersen, Copenhagen, Denmark * http://palnatoke.org
Thesis #54: In most cases, neither conversation is going very well.

Fra : Brigitha

Dato : 23-07-04 12:01

I news:cdqjb5$cnp$1@news.cybercity.dk skrev
Ole Andersen følgende:

> Det kan jo være et udmærket spørgsmål, hvis man nu ikke kan kende
> forskel på de to, men hvad har det med kristendom at gøre?

Spørg Cyril hvad hans trådstart har med kristendom at gøre?

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 22-07-04 22:47

Cyril Malka wrote:
> [...]
> gruppen forsvundet?
>
> (Mon ikke, når han dukker op igen, så forsvinder Bibi igen?)

(Du kan jo ikke læse det pga. kill-filter, men jeg prøver alligevel:)

Jeg ved ikke om der hentydes til Mogens Kall, Andreas Falck eller
undertegnede, men jeg er pt. beskæftiget andetsteds på nettet med at
diskutere indvandrerpolitik og har derfor ikke tid til denne gruppe i
øjeblikket, ikke at jeg er helt forsvundet.

Det kan jo også være "vores gamle ven" fra Fyn, der er vendt frygteligt
tilbage efter en pause, hvem ved?

Anders Peter Johnsen

Fra : Brigitha

Dato : 23-07-04 00:15

I news:410035cc$0$266$edfadb0f@dread11.news.tele.dk skrev
Anders Peter Johnsen følgende:

> [...]
>
> Det kan jo også være "vores gamle ven" fra Fyn, der er vendt
> frygteligt tilbage efter en pause, hvem ved?

Eller Cyril der har lavet sig et nyt pseudonym?

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 24-07-04 12:18

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVETHISwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:410035cc$0$266$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> tilbage efter en pause, hvem ved?

Kunne I i det mindste ikke være så elskværdige at skrive hvem I taler om
med navns nævnelse - så ville det være lettere at forholde sig til det,
fremfor disse forblommede antydninger, som ingen djævel ved, hvem der er
tale om.

Og forøvrigt: jeg har også lige været på Bornholm - er det mig, du
hentyder til?

--
ahw

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 25-07-04 13:23

Arne H. Wilstrup wrote:
> [...]
> hvem der er tale om.
>
> Og forøvrigt: jeg har også lige været på Bornholm - er det mig, du

Jeg må tilsyneladende ikke nævne hans navn, for så bliver Jens Bruun bare
hysterisk, men jeg gør det så alligevel:
Vi har her i gruppen tidligere haft besøg af en fyr ved navn Søren
Mosegaard, en ikke alt for succesfuld romanforfatter, som under dække af
"kunst", mente at udføre eet eller andet højtanlagt "litterært eksperiment",
hvor han skrev under forskellige mere eller mindre mærkelige og forstyrrede
aliaser (falske brugernavne) som led en reklamekampagne for nogle bøger, som
der alligevel ikke er nogen, der gider købe. Hans adfærd var
pisseforstyrrende, da han havde det med at ville hænge folk ud på forskellig
måde, blandt andet blev undertegnede efter et hidigt skænderi anklaget for
at stå bag et af disse aliasers lige så opdigtede selvmord, som han altså
illuderede gennem at skrive "afskedsbreve" på usenet i dette alias' navn og
i øvrigt lægge falske pressemeddelelser - begge dele hvor mit navn er
nævnt - på nettet. Han er virkelig syg i bærret og kører sin egen lille
forskruede "hensigten helliger midlet" og "alt er tilladt, hvis bare det kan
kaldes kunst"-psykose...

Eet af hans mest yndede hærværkstricks var netop sjovt nok at prøve at skabe
cover for sine aliaser ved at lade dem beskylde stort set alle andre
skribenter herinde for at være hans egne falske identiteter, nøjagtig som
den gode "Brighita" tilsyneladende forsøger.

Diskussionen går så p.t. på om det nu er ham eller Andreas Falck, for
vedkommendes beskeder synes tilsyneladende umiddelbart at være skrevet på
Andreas' computer, men imidlertid tror jeg bare at det er en maske bage
masken, altså et ekstra sløringslag, beg hvilket Mosegaard gemmer sig. Så
irriteret som Andreas - ligesom de fleste andre seriøse brugere herinde -
har været over Mosegaard, tvivler jeg altså ganske alvorligt på at han
ligefrem skulle begynde at efterligne ham, og endda SÅ dårligt, da Andreas
med sin viden om computere udmærket ville vide, at de fleste herinde netop
efter Mosegaardsagen er ganske skeptiske over for nye brugere og derfor
sammenligner IP-adresser. Hvis det virkelig var ham, ville han have skjult
sin identitet bedre. Derimod kunne det helt være oplagt at Mosegaard at
forsøge at hænge Andreas ud, hvis det altså er ham, som skriver, måske for
at få folk til at klage og lukke Andreas forbindelse. Det kunne ligne ham...

Anders Peter Johnsen

Fra : Ukendt

Dato : 26-07-04 00:50

Anders Peter Johnsen wrote:

> Derimod kunne det helt være oplagt at
> Mosegaard at forsøge at hænge Andreas ud, hvis det altså er ham, som
> skriver, måske for at få folk til at klage og lukke Andreas
> forbindelse. Det kunne ligne ham...

Der var bare lige det med Mosegaard, at hans "kristne, fundemenatlistiske"
indlæg afslørede hans åbenlyse uvidenhed om det, han ville holde for nar.
Andreas' aliaser derimod har nøjagtig samme holdning som Andreas - og rider
også hans vanlige "bibelsk lære"-kæpheste om f.eks. sjælens udødelighed.
Desuden har Andreas brugt aliaser som debatmiddel før. Husker ikke præcis
hvornår, det er vist et par år siden jeg sidste bemærkede det.

Jeg er ikke i tvivl.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Bænni

Dato : 26-07-04 16:23

> Desuden har Andreas brugt aliaser som debatmiddel før. Husker ikke præcis
> hvornår, det er vist et par år siden jeg sidste bemærkede det.

Jamen - føj da

BB

Fra : Jens

Dato : 26-07-04 23:33

Bænni wrote:

> Jamen - føj da
>

> BB

og så sammenligner de IPér uha da.

--
Jens

Er jeg bare havnet i glemmebogen?
Hvor surt kan det være
MvH Steen Johansen.
Som med al anden netikette, er der ingen "love"
OE Quotefix http://home.in.tum.de/~jain/software/oe-quotefix/

Ja fortsæt med snik-snak snik-snak snik-snak snik-snak snik-snak
snik-snak snik-snak snik-snak snik-snak snik-snak snik-snak snik-snak
snik-snak

Gerner

Fra : Andreas, Ravsted

Dato : 27-07-04 10:58

I news:41058718$0$166$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk skrev
Jens følgende:

> og så sammenligner de IPér uha da.

Ja, og en sammenligning med IP-adresser vil afsløre at der er tale om
forskellige af slagsen.

Og det har heller ikke været spor svært at konstatere at min computer,
der også kører min webserver med de fleste af mine hjemmesider, har
stået tilsuttet den sædvanlige IP-adresse i de 1½ uge jeg har været på
Bornholm.

Men det undrer mig såmænd ikke spor at en persnonage som Cyril, ved
først givne lejlighed, skal skynde sig at udsprede den slags slet
skjulte rygter. Det viser blot en hel masse om hvad den mand
indeholder.

Når det kommer til stykket er det vel ham selv der har været på spil
og prøvet at spille smart.

Og at Kevin (der dyrker et syndigt menneske der kalder sig Gud på
Jorden) hopper med på vognen, kan heller ikke undre mig spor. Han
benytter sig jo ofte af lejligheden til at gå efter mig personligt, og
nedgør mig gerne så ofte som han komme til det. Det kan jo heller ikke
undre når man ved at han tilhører den kirke der huser de jesuitiske
slyngelbander.

http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/
http://ravsted.dk/ - *Byen hvor der virkelig sker noget*

Fra : Britt Malka

Dato : 27-07-04 12:56

Cyril skrev:

"... at bemærke at siden at vores nye troll, Bibi eller whatever, er
dukket op her på gruppen, så er en anden ellers hæftig deltager af
gruppen forsvundet?"

Hvordan kan det være, at du føler dig truffet?

>Når det kommer til stykket er det vel ham selv der har været på spil
>og prøvet at spille smart.

Hvilket viser en hel masse om, hvad du indeholder.

>Og at Kevin (der dyrker et syndigt menneske der kalder sig Gud på
>Jorden)

Gør du da ikke det? Eller har du forladt kristendommen?

> [...]
>nedgør mig gerne så ofte som han komme til det. Det kan jo heller ikke
>undre når man ved at han tilhører den kirke der huser de jesuitiske

Sød afslutning. Velkommen tilbage, Andreas. Vi har savnet dine
flammer, selv om Bibi/Birgitta har holdt gryden i kog så længe.
--
Britt Malka
Gratis hovedbrud, puslerier og hjernegymnastik: http://www.hovedbrud.com

Fra : Bænni

Dato : 27-07-04 16:13

> Sød afslutning. Velkommen tilbage, Andreas. Vi har savnet dine
> flammer,

Fry rt ikke flammer - det er paranoia.

BB

Fra : Britt Malka

Dato : 27-07-04 18:12

On Tue, 27 Jul 2004 17:12:55 +0200, "Bænni" <baenine@tji.ds> wrote:

>Fry rt ikke flammer - det er paranoia

Jeg frygter skam ikke flammer. Jeg værdsætter de gode, men der er
langt imellem dem. Det kræver nemlig en skarp hjerne at komme med gode
flammer.

Fra : Andreas, Ravsted

Dato : 28-07-04 06:21

I news:ffgcg05gn2vopl48j7n2152211qfeni7je@4ax.com skrev
Britt Malka følgende:

> [...]
> gruppen forsvundet?"
>
> Hvordan kan det være, at du føler dig truffet?

Fordi jeg har læst *hele* tråden, hvor mit navn bliver nævnt
adskillige gange, så det er altså ikke spor svært at se hvem der
menes. Men så langt kunne du måske ikke selv tænke?

> Hvilket viser en hel masse om, hvad du indeholder.

Nåh ja, forresten, det er jo kun Cyril der har lov til at kaste falske
mistanker på andre.

Men I kan jo bare se hvilke IP-adresse jeg hele tiden har haft. Hvor
svært kan det være?

Og der er da også en del her fra gruppen der flere gange har besøgt et
par af mine hjemmesider, som altså ligger på min egen pc'er på samme
IP-adresse som jeg har haft hele tiden.

Så jeg synes faktisk det ville være på sin plads dersom Cyril kom med
en *uforbeholden undskyldning* for hans falske anklager mod mig!

> Gør du da ikke det? Eller har du forladt kristendommen?

Nej, jeg dyrker ikke et syndigt menneske der kalder sig pave og Gud på
Jorden og en hel masse andre tilsvarende titler!

Her: http://maranatha.dk/index.php?body=side_009 kan du læse om
hvordan bibeltro kristne definerer Shema Israel! Herren vår Gud. Og
det er slet ikke på den måde som katolikkerne definerer Guddommen på!

Og her er lidt mere: http://maranatha.dk/index.php?body=side_010

Fra : Britt Malka

Dato : 28-07-04 09:02

On Wed, 28 Jul 2004 07:20:38 +0200, "Andreas, Ravsted"

>Fordi jeg har læst *hele* tråden, hvor mit navn bliver nævnt
>adskillige gange,

Aha, og er det så Cyril, der starter med at nævne dit navn?

Nåh, nej, men skidt pyt, du har en fin, fin anledning til at gå til
personangreb. Så behøver du ikke længere klemme det ind i dig selv og
føle dig som en kedel med en tilstoppet fløjte.

>menes. Men så langt kunne du måske ikke selv tænke?

Hvad-be-hager?

Kommer du med flere flammer her?

>Nåh ja, forresten, det er jo kun Cyril der har lov til at kaste falske
>mistanker på andre.

Det-var-ham-der-startede, frøken.

>Men I kan jo bare se hvilke IP-adresse jeg hele tiden har haft. Hvor
>svært kan det være?

Ohh.... Den var dyb.

Du kan også bare se på, hvilken IP-adresse jeg hele tiden har haft, og
hvis jeg skulle tage på ferie i en anden del af Frankrig, så er det
ikke mig, der skriver under et nyt IP-nummer fra vores ven Patricks
bopæl, eller fra internetcaféen i Paris.

Pudsigt nok tager man nemlig ikke sit IP-nummer med på ferie.

>Og der er da også en del her fra gruppen der flere gange har besøgt et
>par af mine hjemmesider, som altså ligger på min egen pc'er på samme
>IP-adresse som jeg har haft hele tiden.

Du kan også sagtens besøge samtlige vores hjemmesider, som i øvrigt
ikke har samme IP-nummer alle sammen, og så kan vi skrive fra et
tredje IP-nummer, og hvis vi er i Paris, kan vi skrive fra et fjerde,
endda femte, sjete og syvende, hvis vi kobler på flere gange.

>Så jeg synes faktisk det ville være på sin plads dersom Cyril kom med
>en *uforbeholden undskyldning* for hans falske anklager mod mig!

Vi har stadig ikke fået bevis for, at B-kvinderne ikke er dig. Jeg må
indrømme, at jeg ikke gik så højt op i det, synes bare, at tilfældet
er sjovt, og smækkede B-kvinderne i mit killfilter. Deres niveau var
ikke så højt, så jeg kunne have gavn af at læse dem. Om deres stemmer
stammede fra dig eller fra en anden i gruppen, er jeg faktisk ret
ligeglad med, men sådan som du går op i det, får mig til at tænke på,
at det sandsynligvis er dig, der står bag, men ikke er mand nok til at
indrømme det.

Dine pseudobeviser med IP-nummeret peger også i den retning.

>Nej, jeg dyrker ikke et syndigt menneske der kalder sig pave og Gud på
>Jorden og en hel masse andre tilsvarende titler!

Din viden om katolikker kan ligge på et meget lille sted.

Katolikker dyrker samme menneske, der kaldte sig Gud på jorden, som du
gør. De gør det bare på en anden måde.

Ingen katolikker dyrker paven. Men det er nok en ting, du ikke hverken
kan eller især vil forstå.

>Her: http://maranatha.dk/index.php?body=side_009 kan du læse om
>hvordan bibeltro kristne definerer Shema Israel! Herren vår Gud. Og
>det er slet ikke på den måde som katolikkerne definerer Guddommen på!

Sandsynligvis ikke nej, jeg tror ikke, at katolikkerne har så meget
til fælles med "bibeltro" kristne. Hvis de havde, var vi aldrig blevet
tiltrukket af katolicismen i sin tid.

Fra : Bænni

Dato : 28-07-04 15:23

> Ohh.... Den var dyb.

Det sagde hun osse i går

Bæ9

Fra : Andreas, Ravsted

Dato : 28-07-04 17:39

I news:cpmeg0tpque82p060lhchfa8rhs34c9c4d@4ax.com skrev
Britt Malka følgende:

> [...]
> Patricks bopæl, eller fra internetcaféen i Paris.
>
> Pudsigt nok tager man nemlig ikke sit IP-nummer med på ferie.

Og pudsigt nok indgik det i beskyldningerne mod mig, at der blev
skrevet fra *min* computer! Remenber!

Nåh nej, for det passer jo ikke ind i jeres fortsatte tilsvning og
falske beskyldninger mod mig!

Hvorfor ikke bare indrømme I nok var alt for hurtige til at drage
jeres konklussioner, og som konsekvens deraf giver mig en uforbeholden
undskyldning, i stedet for hele tiden at prøve med alskens undflugter
og bortforklaringer at holde fast i jeres fejltagelse.

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 29-07-04 03:41

"Andreas, Ravsted" <stort@sort.hul.invalid> skrev

> Og pudsigt nok indgik det i beskyldningerne mod mig, at der blev
> skrevet fra *min* computer! Remenber!

Ikke i mine indlæg. Men man kunne se det på den særprægede afsender
e-mailadresse,
som kun du bruger, samt på holdningerne, der var sammenfaldende med dine.
Selv
din ærkekæphest om sjælens udødelighed nævnte hun også.

At Brigitha kun optræder, når du er på Bornholm (og med anden ip end dig),
er kun med
til at bestyrke mistanken. Endvidere har du tidligere skrevet under andet
alias (mener du hed
"Henrik K J" eller noget i den stil), men du har ret, det er aldrig bevist.
Det kan heller ikke
bevises, at jeg har skrevet dette indlæg. Visse faktorer sandsynliggører det
dog.

Der er intet galt i at skrive under alias'er. Det er såmænd dårligt et
netikettebrud. Det klæder
dig dog ikke at benægte det og samtidig ty til tilsvining af os, der blot
konstaterer det
åbenlyse.

For rimelighedens skyld vil jeg gerne tage principielt afstand fra denne
tråd, som egentlig ikke
hører hjemme i gruppen. At jeg har skrevet flere indlæg i den skyldes alene
min manglende
viljekraft til at sidde åbenlyse usandheder overhørig.

I øvrigt tilbeder katolikker ikke syndige mennesker. Kun Gud er
tilbedesværdig, fordi han
alene er hellig. Men den diskussion hører ikke meget til i denne tråd.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Andreas, Ravsted

Dato : 29-07-04 06:26

I news:41086404$0$35878$14726298@news.sunsite.dk skrev
Kevin Edelvang følgende:

> Ikke i mine indlæg.

Hvor skrev jeg det?

> Men man kunne se det på den særprægede afsender
> e-mailadresse, som kun du bruger,

Og det mener du beviser noget som helst?

> samt på holdningerne, der var sammenfaldende med
> dine. Selv din ærkekæphest om sjælens udødelighed
> nævnte hun også.

Jeg finder ikke at du er særlig god til at læse og forstå andres
indlæg, når dette kan være din konklussion.

> At Brigitha kun optræder, når du er på Bornholm (og med anden ip
> end dig), er kun med til at bestyrke mistanken.

Ja, det er da helt klart, at det er mig der skriver fra Bornholm, med
en IP-adresse der angiveligt synes at høre til i Køge (eller hvor det
nu var), og det endda fra en computer der befinder sig fysisk i
Ravsted i Synnejylland.

> Det klæder dig dog ikke at benægte det og samtidig ty til
> tilsvining af os,

*DU* har ikke andet end forsøgt at nedgøre min person i de sidste par
år!

> der blot konstaterer det åbenlyse.

"Det åbenlyse"? - at jeg skulle skrive fra min egen computer (som
påsåtet i denne tråd) der fysisk er placeret i Synnejylland, medens
jeg opholder mig på Bornholm, og det endda fra en IP-adresse der
angiveligt skulle høre til en central i Køge? - Jo det er sandelig
åbenlyse ting du fremkommer med, må jeg sige. Men dit "det åbenlyse"
passer jo ikke rigtig sammen med de faktiske ting jeg har gjort forsøg
på at fremlægge efter min hjemkomst fra ferie.

> [...]
> skyldes alene min manglende
> viljekraft til at sidde åbenlyse usandheder overhørig.

Kun Cyrils åbenlyse usandheder sidder du gerne overhørig, når det er
med til kaste smuds over mig som person?

> I øvrigt tilbeder katolikker ikke syndige mennesker. Kun Gud er
> tilbedesværdig, fordi han alene er hellig.

Så forstår jeg ikke at katolikker rent faktisk tilbeder det syndige
menneske der kalder sig både pave og Gud på Jord.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 29-07-04 08:25

"Andreas, Ravsted" <stort@sort.hul.invalid> writes:

> "Det åbenlyse"?

Ja.

De tekniske argumenter er ligegyldige. De hindringer kan man komme
udenom. Men argumentet om f.eks. "dewnull"-adressen er aldeles
glimrende.

samtidig er holdningerne og skrivestilen udpræget dig.

Det er ikke meget sværere end at opdage et nyt Mosegård-alias.

> Så forstår jeg ikke at katolikker rent faktisk tilbeder det syndige
> menneske der kalder sig både pave og Gud på Jord.

Jeg er ikke katolik og selv jeg ved, at katolikker ikke tilbeder
paven. Det gør de lige så lidt som alle mulige andre tilbeder præster
og biskopper.

--
Peter B. Juul, o.-.o "At Smørrebrød er ikke Mad,
The RockBear. ((^)) Og Kierlighed er ikke Had,

Fra : Andreas, Ravsted

Dato : 29-07-04 13:50

I news:m2zn5jxol5.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk skrev
Peter B. Juul følgende:

> De tekniske argumenter er ligegyldige.

Ja da, naturligivs er de tekniske detaljer ligegyldige, når det
oplyses at jeg befinder mig på Bornholm, og den IP jeg beskyldes at
skulle have skrevet fra, angiveligt befinder sig på en central i Køge!

> De hindringer kan man komme udenom.

Hvordan? Hvis du har så megen teknisk indsigt (hvad du formodentlig og
sandsynligvis har især da du selv nævner at man kan komme uden om de
tekniske forhindringer), kunne det jo sådant set også nemt være dig
(eller andre med tilsvarende teknisk viden og indsigt) der har skrevet
de famøse indlæg!

> Men argumentet om f.eks. "dewnull"-adressen er aldeles
> glimrende.

Er den? Enhver har da væsentlig lettere ved at skrive "dewnull" end at
skrive fra Bornholm via en IP-adresse i Køge.

> Jeg er ikke katolik og selv jeg ved, at katolikker ikke tilbeder
> paven.

Og jeg kender adskillige katolikker der både dyrker og tilbeder Paven,
da en af de titler han besmykker sig med er "Gud på Jorden".

Fra : Peter B. Juul

Dato : 29-07-04 13:57

> [...]

> tekniske forhindringer), kunne det jo sådant set også nemt være dig
> (eller andre med tilsvarende teknisk viden og indsigt) der har skrevet

Suk. Ja. Du har ret. Jeg er afsløret. Det er mig, der har skrevet
dem. Jeg hackede mig ind på din server og skrev dem derfra.

> Er den? Enhver har da væsentlig lettere ved at skrive "dewnull" end at
> skrive fra Bornholm via en IP-adresse i Køge.

Ja. Men vi snakker ikke om, hvad der er teknisk muligt, men om hvad
der sandsynligvis er sket.

Bundlinien, Andreas: Ingen tror dig over en dørtærskel. Blandt andet
fordi du har lavet sådan noget før (og nægtet det lige så arrigt) og
fordi Brigitha pludselig er holdt op med at skrive, samtidig med at du
vendte tilbage.

> Og jeg kender adskillige katolikker der både dyrker og tilbeder Paven,
> da en af de titler han besmykker sig med er "Gud på Jorden".

Så vil du sikkert gerne henvise mig til en af de katolikker, ikke?

--
Peter B. Juul, o.-.o "Det handler alt sammen om at tage hensyn til
The RockBear. ((^)) sine medmennesker, selv når de er åbentlyst

Fra : Andreas, Ravsted

Dato : 29-07-04 14:14

I news:m2ekmvx973.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk skrev
Peter B. Juul følgende:

> Suk. Ja. Du har ret. Jeg er afsløret. Det er mig, der har skrevet
> dem. Jeg hackede mig ind på din server og skrev dem derfra.

Er det ikke klart nok dokumenteret at de *netop IKKE* er skrevet fra
min server?

> Ja. Men vi snakker ikke om, hvad der er teknisk muligt, men om hvad
> der sandsynligvis er sket.

Så du mener at det er meget sandsynligt at jeg har siddet på Bornholm,
skrevet via min server der står i Ravsted i Synnejylland via en
IP-adresse i Køge? - Nu er du vist lidt langt ude med dine
konspirationsteorier.

> Bundlinien, Andreas: Ingen tror dig over en dørtærskel.

Nå det er der ikke! - Og derfor har du også nogle meget stærke
argumenter der kunne støtte at jeg fra Bornholm skulle have skrevet
fra min server placeret i Synnejylland via en IP-adresse i Køge? Det
kan du jo nok forklare os lidt om hvordan man kan gøre det!

Er du ikke temmelig langt ude her? Og det er jeg nok ikke den eneste
der synes.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 29-07-04 14:30

> Er det ikke klart nok dokumenteret at de *netop IKKE* er skrevet fra
> min server?

*shrug* hvor du har skrevet det fra er sådan set mig inderligt
ligegyldigt.

*at* du har skrevet det virker ret oplagt.

> [...]
> skrevet via min server der står i Ravsted i Synnejylland via en
> IP-adresse i Køge? - Nu er du vist lidt langt ude med dine

Tjah. Men du lagde jo selv ud med at være langt ude.

> [...]
> fra min server placeret i Synnejylland via en IP-adresse i Køge? Det
> kan du jo nok forklare os lidt om hvordan man kan gøre det!

Ja da. Men det hører ikke til i denne gruppe.

Fra : Andreas, Ravsted

Dato : 29-07-04 15:01

I news:m2acxjx7p7.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk skrev
Peter B. Juul følgende:

> [...]
> ligegyldigt.
>
> *at* du har skrevet det virker ret oplagt.

> Tjah. Men du lagde jo selv ud med at være langt ude.

Når du nu fastholder at det er mig der skulle have skrevet disse
indlæg, så fremfør dog din dokumentation derfor, når du nu antyder at
du har den fornødne tekniske indsigt til at kunne klare dette!

Men det er efterhånden ved at gå op for mig, at du er skide ligeglad
med hvilken dokumentation jeg fremkommer med - du vil blot stædigt
fastholde din påstand uanset rigtighed eller ej.

Jeg har påvist at min server hele tiden har stået i Ravsted, samt at
det er tydeligt for enhver hvad min IP-adresse er. Ingen af de famøse
indlæg kan relateres til hverken min IP eller min server.

Du har absolut intet påvist eller dokumenteret, men blot grebet Cyrils
falske påstand og kørt videre med den.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 29-07-04 15:41

> [...]

> indlæg, så fremfør dog din dokumentation derfor, når du nu antyder at
> du har den fornødne tekniske indsigt til at kunne klare dette!

Helt ærligt, Andreas: Jeg gider ikke besvære mig med det.

Jeg er revnende ligeglad hvilke alias'er du finder det fornøjeligt at
skrive under og hvordan. Jeg synes bare, at det er en sær opførsel. Og
det er der så en del, der tyder på, at jeg ikke er alene om.

Er du i tvivl om, at det kan lade sig gøre, rent teknisk? Selvfølgelig
ikke. Har du svært ved at se, hvad motivationen for at gøre sig
besværet skulle være? Så er vi to.

Ikke desto mindre er det aldeles tydeligt ud fra det skrevne, at du
har skrevet det.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Får kan ikke lide at blive slået med en pind."
The RockBear. ((^)) -Marianne Juul, 2003

Fra : Andreas, Ravsted

Dato : 29-07-04 15:55

I news:m21xiuyiz8.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk skrev
Peter B. Juul følgende:

> Helt ærligt, Andreas: Jeg gider ikke besvære mig med det.

Nej, du vil åbenbart hellere fremture med en usand påstand

[ ... ]
> Er du i tvivl om, at det kan lade sig gøre, rent teknisk?
> Selvfølgelig ikke.

Ja, jeg er rent faktisk i tvivl om, hvorvidt det rent faktisk er
muligt at jeg via en opkobling på Bornholm (med sit eget IP-nummer)
kan skrive via min server i Ravsted (med sit helt eget specifikke
IP-nummer) og at det hele så kun kan dokumenteres som værende skrevet
fra en helt 3. IP-adresse i Køge, uden at de 2 andre IP-adresser på
nogen kan dokumenteres, eller påvise indblandet i "postgangen" for de
skrevne indlæg.

> Har du svært ved at se, hvad motivationen for at
> gøre sig besværet skulle være? Så er vi to.

Ja, jeg har vitterligt svært ved at se hvad motivationen skulle være
for at jeg fra Bornholm, via en IP-adresse i Køge skulle skrive via
min server i Ravsted!

> Ikke desto mindre er det aldeles tydeligt ud fra det skrevne, at du
> har skrevet det.

Så dokumenter at det er mig der har skrevet de påståede indlæg fra
Bornholm via min server i Ravsted og med et IP-nummer fra Køge, og
uden at min IP-adresse i Ravsted, eller den på Bornholm, kan spores i
indlæg og tilhørende headere. Hvis ikke, så stop dine falske
beskyldninger mod mig.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 29-07-04 19:55

> [...]

> Ja, jeg har vitterligt svært ved at se hvad motivationen skulle være
> for at jeg fra Bornholm, via en IP-adresse i Køge skulle skrive via

Det er sjovt, som du bliver ved med at understrege, hvorfor netop DET
setup skulle være kompliceret.

Ingen forlanger vel, at det er sådan det er foregået (ud over dig
selv, måske).

At du har skrevet indlæggene er der dog ikke megen tvivl om.

> Så dokumenter at det er mig der har skrevet de påståede indlæg

Det er allerede dokumenteret alt rigeligt ud fra indholdsanalyse.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Man skal ikke dø en lineær død."
The RockBear. ((^))          - Birksted

Fra : N/A

Dato : 29-07-04 20:08

Fra : Mit Alias

Dato : 29-07-04 20:08

I news:m2smbawsms.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk fremturede
Peter B. Juul forsat med sine falske og ubeviselige beskyldninger

> Det er sjovt, som du bliver ved med at understrege, hvorfor netop
> DET setup skulle være kompliceret.

Du opfører dig som et fjols. Og jeg gider ikke spilde mere tid på dig.

EOD

Fra : Peter B. Juul

Dato : 30-07-04 00:05

"Mit Alias" <fake@skrift.dk.invalid> writes:

> Du opfører dig som et fjols. Og jeg gider ikke spilde mere tid på dig.

så må vi håbe at Brigitha eller Bibi gider forklare, hvad der foregår.

--
Peter B. Juul, o.-.o "All great epics come to an end. The Iliad. The
The RockBear. ((^)) Odyssey. War and Peace. Buffy the Vampire Slayer.

Fra : N/A

Dato : 30-07-04 00:05

Fra : Jens

Dato : 31-07-04 03:47

Andreas, Ravsted wrote:
> [...]
> uden at min IP-adresse i Ravsted, eller den på Bornholm, kan spores i
> indlæg og tilhørende headere. Hvis ikke, så stop dine falske

har du noget der beviser du VAR på bornholm.

Fra : Bænni

Dato : 31-07-04 10:34

"Jens"
> har du noget der beviser du VAR på bornholm.
>
> --
> Jens

Ja, det har jeg også tænkt på. Kunne du ikke lægge en røget sild i
dk.binaer?

F. Isker

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 29-07-04 16:19

"Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke desto mindre er det aldeles tydeligt ud fra det skrevne, at du
> har skrevet det.

Jamen, dog- kunne du ikke indvie os andre i hvorfor din knivskarpe analyse
af to tekster entydigt betyder at den er skrevet af en og samme person?
Bortset fra at mange staver på samme måde, at mange skriver de samme ord,
ja, jeg vil endda gå så vidt som at hævde at Andreas også skriver ord som
"jeg" "hilsen" etc. Så det må være noget andet du bygger din påstand på, men
hvilket?
Nu kunne det jo tænkes at Andreas har skrevet et indlæg, sendt det til en
ven et andet sted i landet, fx. Køge, hvor denne så har medbragt Andreas'
router eller blot server for at sikre at forvirringen var total.
Man kunne da også tænke sig andre finurligheder, der alle har det fælles, at
de er pokkers vanskelige at udføre - men på den anden side, blot de
bekræfter dine påstande, ikke sandt?

Du tror ikke på at Andreas ikke har skrevet under et andet navn, men
beviserne mangler du - men så er det da så herligt straffrit at påstå det
uden videre, vel vidende at du ikke kan komme i retten for det.

Nu er jeg imidlertid i tvivl om, hvorvidt du ikke også skriver under navnet
Bo Warming - stilen er den samme, ordvalget det samme etc., så mon ikke du
skulle ændre din signatur til BW? Din ip-adresse er ganske vist anderledes
end Bos, men det plejer jo ikke at anfægte dig. Du skriver da sikkert fra
Bos maskine.

Så drop det nu Bo Warming og lad være med at skrive under pseudonym - du er
afsløret.

--
ahw

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 29-07-04 15:03

"Andreas, Ravsted" <stort@sort.hul.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan du jo nok forklare os lidt om hvordan man kan gøre det!
>
> Er du ikke temmelig langt ude her? Og det er jeg nok ikke den eneste

drop det Andreas - jeg kender turen - for nogle år siden skrev en eller
anden på min arbejdsplads i en nyhedsgruppe, hvorefter nogle mente at jeg
havde skrevet indlæggene fordi jeg også benyttede mig af samme computer og
ip-adresse - uanset hvad jeg skrev, fastholdt forskellige mennesker at det
var mig , der havde afsendt de famøse indlæg, alene begrundet i at de mente
at det kun kunne være mig, når det var fra den samme ip-adresse, der blev
skrevet.

Jeg kom med forskellige forslag til hvad der kunne være gået galt, men jeg
blev ikke troet over en dørtærskel, fordi de pågældende elskede at dyrke det
fjendebillede, de havde om mig - og som de samme mennesker stadig gør den
dag i dag, og påstanden kommer da tid efter anden op med dette ordvalg:
dengang du skrev under pseudonym. Intet kan overbevise de mennesker om at
jeg IKKE havde skrevet de pågældende indlæg, og de hævder som sagt den dag i
dag, at jeg skrev dem - debatten er umulig.

Når du her så fastholder at det er ulogisk at du skulle skrive fra Bornholm
med en anden ip-adresse fra en server, der står et helt andet sted, vil du
ikke blive troet, uanset hvor meget du så argumenterer. Man vil altid kunne
finde en "forklaring" på hvordan det kunne lade sig gøre.

En af deltagerne skrev endda en mail i mit navn, hvor han svinede sig selv
til og hævdede derefter at jeg havde skrevet det til ham - og han blev troet
fordi man ville dyrke det fjendebillede, man en gang havde dannet af min
person, og selvom jeg har deltaget i debatterne i mange år efterhånden,
hænger disse fjendebilleder stadig ved - du får ikke lejlighed til at glemme
noget som helst: dine uvenner vil søge på Google efter ting, du en gang har
sagt, ment eller troet for på den måde at beklikke din troværdighed - ofte
er det citater taget ud af deres sammenhæng, men der er intet
helligt -heller ikke i denne gruppe. Prøv du blot at søge på mit navn i
gruppen og du vil se, hvilke indlæg jeg har skrevet i sin tid - nogle har da
været indlæg jeg i dag ville ønske jeg havde kunnet holde kæft med med
tilbagevirkende kraft, fordi jeg har følt mig provokeret og har svaret som
sådan - men vær forberedt på at uanset hvad du gør fra nu af - om så du
konverterer til en eller anden religion, som er "inde i varmen", vil du hele
tiden risikere at blive konfronteret med noget du en gang i en bestemt
sindstilstand gav udtryk for og som du måske - set i bagklogskabens
ulideligt klare lys - næppe ville have skrevet i dag.

Og bemærk at selvom du så ikke har givet udtryk for noget særligt, så vil
andre kunne vælge at tolke det som om det var det mest svinske du har
skrevet og måske på den baggrund give dig øgenavne som hænger ved uanset
hvad du gør, hvad du siger eller hvordan du ellers gebærder dig. Du får
ingen chance for at ændre holdning, "forbedre" dig eller lign.

Den eneste mulighed er at droppe diskussionen om det -men heller ikke den er
skudsikker - du vil,hvis du så ikke gider debatten mere - løbe risikoen for
beskyldninger om at du har indrømmet din "brøde", at du er "flygtet" fra
sandheden etc. Du kan simpelthen ikke vinde i dette spil.

Jeg har lært det, men desværre ikke godt nok, og jeg bliver ustandselig
mindet om hvad jeg en gang har skrevet, sagt i øjeblikkets ophidselse, eller
blot er blevet lagt i munden af opfattelser.

Således er jeg blevet beskyldt for at være anti-semit, jødehader, pædofil,
folkemordsforherliger, stalinist, faktaresistent, dum,uvidende, løgnagtig,
nazist, krigsforbrydelse-apologet og meget mere. Og så naturligvis dette med
at jeg skulle have skrevet indlæg under dække af anonymitet. Jeg er blevet
truet på mit levebrød, med falske anmeldelser til politiet, arbejdspladsen,
fået tilsendt hademails, fået "mystiske" telefonopringninger" fået
offentliggjort mine adressemæssige forhold. Min kone og mine børn er blevet
truet på forskellig vis - så ærlig talt, jeg tror ikke der er ret meget mere
tilbage, jeg ikke er blevet beskyldt for - bortset lige fra mord, voldtægt
og knivstikkervold.

Så tag det roligt : du har naturligvis ikke skrevet under et andet navn, når
du skriver at det har du ikke, men du vil ikke blive troet af ret mange af
dine uvenner og slet ikke af dine fjender - og selvom de indser at du har
ret, vil de ikke give sig.
Bemærk at du bliver dels beskyldt for at hacke dig ind på andres computere
for at benytte deres ip-adresse, og når det så tilbagevises, så synes de at
det er underligt at når du kommer til, så forsvinder dem, du sammenlignes
med pludselig - også selvom de skriver fra vidt forskellige steder.

Man kan ikke alene på ip-adressen vide noget om,hvem personerne er, der
skriver - jeg kunne skrive fra min arbejdsplads under et navn, fra mit hjem
under eget navn, fra en af mine venners adresse under et tredie navn - igen
vil kunne finde ud af, hvem af os, der var den rigtige - de vil så forsøge
at hævde noget om "skrivestilen" , ordvalget etc., men de kan ikke vide det.
Folk kan skrive indlæg på forskellig måde, uden at det kan spores hvem, der
har skrevet disse indlæg, så du er oppe mod stærkere kræfter end som så - du
vil hele tiden finde ud af at der er folk herinde og i andre grupper, der
vil postulere at du lyver - sådan er vilkårene.

Jeg forlod gruppen dk.politik i godt et år - da jeg vendte tilbage kom de
sædvanlige nødder med de samme pejorativer om min person som de havde
benyttet for et år siden. Du har ikke en chance, desværre. Lev med det - det
skaber nok mere sjælefred end det modsatte.

--
ahw

Fra : Andreas, Ravsted

Dato : 29-07-04 15:11

I news:4109026f$0$165$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk skrev
Arne H. Wilstrup følgende:

> [...]
> andet sted, vil du ikke blive troet, uanset hvor meget du så
> argumenterer. Man vil altid kunne finde en "forklaring" på hvordan

Ja, det er ved at gå op for mig.

For mig siger det temmelig meget om disse personer og deres urene og
uhæderlige motiver.

At Malka kommer med den slags usande beskyldninger, vækker såmænd ikke
den store undre. Det forbavser mig virkelig meget, er at en person som
Peter B. Juul fremturer med det samme ævl, selv om det tydeligt er
påvist hvor urimelig og usandsynlig påstanden er.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 29-07-04 15:23

> [...]
> Peter B. Juul fremturer med det samme ævl, selv om det tydeligt er
> påvist hvor urimelig og usandsynlig påstanden er.

du vil opdage at folk, du ellers har haft det udmærket sammen med på usenet,
folk, du stort set er enige med og som du måske oven i købet har forsvaret,
pludselig drejer om på en tallerken og sviner dig til - måske fordi det er
sjovere at være mobberen fremfor at være den, der bliver mobbet, og hvis man
er en del af en magtfuld mobbegruppe, så er det ofte vældig meget lettere at
begå sig på usenet end hvis du er en med anderledes meninger.

I denne gruppe stillede jeg i sin tid nogle ganske banale betragtninger
omkring religion og kristendommen. Det var synspunkter, jeg havde mødt, men
aldrig fået ordentlig svar på - med ganske få undtagelser, blev jeg mødt med
en tilsvining af den anden verden af de såkaldte "tilgivende" og "gode"
kristne, der nærmest mente at jeg burde klynges op, brændes levende etc. -
jo, kristendommen og mennesker, der dyrker den er i sandhed temmelig
tolerante - eller hvad?

Jeg skriver her af forskellige grunde, herunder interesse - men religiøs
anfægtet er jeg ikke, hvilket vel er fremgået - jeg er i denne omgang
sluppet for de værste angreb, men måske kun fordi jeg ikke har været særlig
kontroversiel med mine synspunkter, bortset fra min skepsis mod Israels
fremfærd - her var Malkaerne jo meget venlige mod mig indtil jeg vovede at
kritisere Israel, så skulle du se løjer ... mine synspunkter var nu
pludselig antisemitiske, jeg var blevet hjernevasket af vestlig propaganda
m.v. - ak, ja.

--
ahw

Fra : Andreas, Ravsted

Dato : 29-07-04 15:30

I news:4109073b$0$184$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk skrev
Arne H. Wilstrup følgende:

> - jo, kristendommen og mennesker, der dyrker den er i sandhed
> temmelig tolerante - eller hvad?

Jo, kristendommen er meget tolerant, men mange der bekender sig til
kristendommen er ikke særlig tolerante!

Det er ikke kristendommen der er noget galt med, men mennesker der
fået kristendommen galt i halsen. Det er det der tit og ofte er
problemet når intolerance opstår.

> Jeg skriver her af forskellige grunde, herunder interesse - men
> religiøs anfægtet er jeg ikke, hvilket vel er fremgået -

Næh, du virker ikke specielt anfægtet religiøst set. Og uanset grund,
har alle jo lov til at skrive i denne gruppe (heldigvis), så længe det
sker i henhold til gruppens fundats og almindelig gældende netikette.
At alle, uanset eget religiøse ståsted, eller mangel på samme, har ret
og mulighed for at skrive i gruppen, giver alt andet lige, mulighed
for at få spørgsmål og problemstillinger belyst fra mange forskellige
vinkler og opfattelsesmåder

> jeg er i denne omgang sluppet for de værste angreb, men
> måske kun fordi jeg ikke har været særlig kontroversiel med
> mine synspunkter,

Der burde ikke være noget i vejen med at fremkomme med kontroversielle
synspunkter, så længe de bliver fremført og argumenteret for på en
saglig og seriøs måde. Det er jo netop de kontroversielle synpunkter
der kan give ekstra stof til eftertanke og dybdegående debatter og
undersøgelse af tros- og lærepunkter.

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-07-04 10:09

"Arne H. Wilstrup" <karl@utroligsmart.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
kunne
> finde en "forklaring" på hvordan det kunne lade sig gøre.

Sjovt nok er Andreas Falck den eneste, der fastholder det setup. Ingen har
påstået, at Andreas Falck skulle have siddet på Bornholm og skrevet via en
IP-adresse i Køge fra en server i sønderjylland. Jeg er ikke længere i tvivl
om, at manden har en alvorlig brist, hvorfor jeg let kan forestille mig
mange setups, der giver ham mulighed for at skrive sine indlæg under
alias'er.

Hans krampagtige forsøg på at tilbagevise påstanden ved at stille krav om
tekniske beviser gør ham ikke specielt troværdig - tværtimod.

Sjovt nok kunne Andreas Falck blot have grint af påstanden, og måske
ligefrem have koketteret med, at det muligvis var ham der stod bag, så havde
han haft større chance for at blive troet uskyldig.

> Du kan simpelthen ikke vinde i dette spil.

Nope. Andreas Falck har for længst tabt, og det kan han alene bebrejde sig
selv.

--
-Jens B.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 30-07-04 14:52

> [...]
> om, at manden har en alvorlig brist, hvorfor jeg let kan forestille mig
> mange setups, der giver ham mulighed for at skrive sine indlæg under

jeg har ikke viden nok omkring dette område til at hævde at det ikke kan
lade sig gøre, men jeg er på den anden side overbevist om at han ikke har
skrevet under et andet navn i den forbindelse - det er nemlig så let at
beskylde folk for noget her i gruppen, men jeg har ikke set et eneste
indlæg, der har dokumenteret at han vitterlig skulle have skrevet som
påstået.
Hvis det skulle lykkes at føre bevis for den påstand, vil jeg naturligvis
æde mine ord igen, men det bevis kommer aldrig - derfor finder jeg det
ualmindelig ringe at man blot postulerer og bliver ved dermed, når manden
siger at han ikke har skrevet det. Hvad med beviser for påstandene?

Hvad hvis jeg mente at kende dig personligt og udtrykte at du var kleptoman.
Du kunne så i denne gruppe forsøge at forsvare dig mod det ved at sige, at
du overhovedet ikke kender mig etc., men hvis jeg blot fastholdt længe nok,
og garnerede det med et evt. kendskab til din adresse, dit telefonnummer
o.lign. - noget jeg forholdsvis let kunne anskaffe mig, så ville du stå
svagt, selvom du var totalt uskyldig.
Det er det, jeg finder ulækkert - at man kan påstå hvad-som-helst uden bevis
og slippe godt fra det, som regel.

> Hans krampagtige forsøg på at tilbagevise påstanden ved at stille krav om
> tekniske beviser gør ham ikke specielt troværdig - tværtimod.

gør det ham da utroværdig? hvis jeg siger at du er kleptoman, at du er
blevet set snuppe en pakke god bøf i et supermarked, som du måske endda ikke
har frekventeret, og du så rasende afviser det, vil det så gøre dig
utroværdig?

> [...]
havde
> han haft større chance for at blive troet uskyldig.

ja, eller han kunne have sagt som han gjorde: I tager fejl, jeg har ikke
skrevet det pågældende indlæg - at du og andre ikke tror det, er jo ikke
hans fejl.

Han har skrevet at han ikke har lod eller del i det - ´hvis du ikke tror
det, så må du altså bevise det - sådan plejer det at være: påstå noget
ufordelagtigt om en person, men bevis det først.

> Nope. Andreas Falck har for længst tabt, og det kan han alene bebrejde sig
> selv.

Deri er jeg ikke enig.

--
ahw

Fra : Peter B. Juul

Dato : 30-07-04 15:09

"Arne H. Wilstrup" <karl@utroligsmart.dk> writes:

> [...]
> beskylde folk for noget her i gruppen, men jeg har ikke set et eneste
> indlæg, der har dokumenteret at han vitterlig skulle have skrevet som

Det faktum, at "Brigitha" skrev med en falsk email-adresse, som
Andreas også ar brugt - og stavet forkert på samme måde, er ikke
dokumentation?

Det faktum, at der _tidligere_ har været folk "på besøg" i gruppen,
som skrev ligesom Andreas og havde de samme kæpheste som ham og brugte
tilsvarende email-adresser, er ikke dokumentation?

Det faktum, at Brigitha nu er "forsvundet" sammen med Bibi, er ikke
dokumentation?

Selvfølgelig er det det. Det er ikke utvetydig, ubetvivlelig teknisk
dokumentation. Men hvorfor skulle det være nødvendigt? If if walks
like a duck...

--
Peter B. Juul, o.-.o "We haven't lost and we never will
The RockBear. ((^)) Today you came into our grasp

Fra : Mit Alias

Dato : 30-07-04 15:25

I news:m2oelxvb7w.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk skrev
Peter B. Juul følgende:

> Det faktum, at [ klippe .. ]

Nu ikke blot opfører du dig som et fjols, men ligefrem så man fristes
til at tro at du rent faktisk er en snotdum fjols.

Hidtil er der ikke kommet andet en totalt udokumenterede fantasifulde
beskyldninger, der kunne bruges af dig til din fortsatte hetz mod mig.

Og netop det faktum at du gennem snart flere år aktivt ved mange
lejligheder har forsøgt at nedgøre mig som person er i sig selv mere
end tilstrækkeligt bevis for at det er dig der har skrevet disse
indlæg, ene og alene i din konstante jagt på mig. Og dette styrkes
mere end kraftigt af at du selv har givet indtryk af, at det ville
være en let sag at få det til at se ud, rent teknisk, som om det var
mig der havde skrevet.

--
Andreas Falck - ICQ 108 480 093

Fra : Stefan Holm

Dato : 30-07-04 15:38

> [...]

> end tilstrækkeligt bevis for at det er dig der har skrevet disse
> indlæg, ene og alene i din konstante jagt på mig.

Hvad sagde TDC da du skrev til dem om sagen? Jeg antager at du skrev
og klagede, når nu der er nogen der åbenlyst udgav sig for at være
dig.

--
Stefan Holm
"/Skjøgerne findes ikke sjældent tatoverede/,

Fra : Bænni

Dato : 30-07-04 17:05

hov hov - du sagde at du ville klappe i

Søren brun

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 30-07-04 17:21

"Bænni" <Fake@fake.fake> skrev i en meddelelse
> hov hov - du sagde at du ville klappe i

hvem taler du til her?

hvis det er mig, kan jeg oplyse dig om at jeg ikke har sagt noget sådant.

--
ahw

Fra : Bænni

Dato : 30-07-04 18:45

> hvem taler du til her?
>
> hvis det er mig, kan jeg oplyse dig om at jeg ikke har sagt noget sådant.
>
> --
> ahw

Hit med varne'
Arne.

Det var nutte dig, men andresen.........
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
men han KAN ikke holde kæft, så enkelt er det..........

Bøllebob

Fra : Jens

Dato : 31-07-04 04:03

Arne H. Wilstrup wrote:

> hvem taler du til her?
>
> hvis det er mig, kan jeg oplyse dig om at jeg ikke har sagt noget
> sådant.

kan du ikke skære dine indlæg ned til det halve af BW´s indlæg.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 31-07-04 09:26

"Jens" <postkasse_66@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> kan du ikke skære dine indlæg ned til det halve af BW´s indlæg.

hvordan mener du?

Og nu du er igang med kritik - hvad med din signatur? kunne du ikke skære
den ned til det antal linier, der foreslås i netiketten? Den stående
retningslinie er: Maksimalt 4 linjer. En linje er maksimalt 72 tegn.

Så vidt jeg husker, er du en af dem, der er hurtigst til at kritisere andre
for ikke at overholde netiketten.
--
ahw

Fra : Jens

Dato : 31-07-04 19:23

Arne H. Wilstrup wrote:
> "Jens" <postkasse_66@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> hvordan mener du?

bare max 10-20 linier, det ligner BW indlæg.

> [...]
> skære den ned til det antal linier, der foreslås i netiketten? Den
> stående retningslinie er: Maksimalt 4 linjer. En linje er maksimalt

nej.
som du kan læse i min signatur er der ingen "love" om det.

> Så vidt jeg husker, er du en af dem, der er hurtigst til at kritisere
> andre for ikke at overholde netiketten.

du har jo humor.

Fra : Bænni

Dato : 31-07-04 21:48

> du har jo humor.
>
> Jens

Ja uha - det er helt underligt i den her gruppe

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 30-07-04 16:37

> [...]
>
> Det faktum, at "Brigitha" skrev med en falsk email-adresse, som
> Andreas også ar brugt - og stavet forkert på samme måde, er ikke

næ, det kan være en tilfældighed - enhver kan angive en falsk
e-mail-adresse - fx har jeg længe skrevet min e-mail-adresse som
karl@smart.dk - indtil en gjorde mig opmærksom på at det var taget. Så
ændrede jeg det til karl@meget.smart.dk eller karl@utrolligsmart.dk - hvis
en anden efterligner det, er det jo ikke en dokumentatión for at jeg har
skrevet indlægget, vel?

> Det faktum, at der _tidligere_ har været folk "på besøg" i gruppen,
> som skrev ligesom Andreas og havde de samme kæpheste som ham og brugte
> tilsvarende email-adresser, er ikke dokumentation?

næ, det er det ikke- jf. ovenover.

> Det faktum, at Brigitha nu er "forsvundet" sammen med Bibi, er ikke
> dokumentation?

næ - jeg forsvandt også for et år siden fra en gruppe, som jeg nu er dukket
op i igen - jeg kan ikke vide om nogen har skrevet i mit navn, jeg har ikke
hørt om det, men jeg har indimellem læst at mit navn stadig florerer som om
jeg netop skulle have svaret. Er det så dokumentation for at jeg har skrevet
de pågældende indlæg? næppe.

> Selvfølgelig er det det. Det er ikke utvetydig, ubetvivlelig teknisk
> dokumentation. Men hvorfor skulle det være nødvendigt? If if walks
> like a duck...

Naturligvis er det ikke det. Det er hverken utvetydig, ubetvivlelig teknisk
dokumentation eller dokumentation på anden måde. Du kan mene at det ligner,
men når manden siger at det ikke er ham, så bliver du nok nødt til at
acceptere dette med mindre du kan bevise din påstand - det er dig, der
anklager ham for at lyve, ergo er det også dig, der har bevisbyrden - sådan
plejer det at være i et civiliseret samfund.

--
ahw

Fra : Britt Malka

Dato : 29-07-04 08:52

On Thu, 29 Jul 2004 07:26:12 +0200, "Andreas, Ravsted"
<stort@sort.hul.invalid> wrote:

>Så forstår jeg ikke at katolikker rent faktisk tilbeder det syndige
>menneske der kalder sig både pave og Gud på Jord.

Der er helt sikkert ikke ret mange ting, du forstår, Andreas.

Du forstår ikke, at det er mig, der svarer på Cyrils vegne, og du har
ikke gættet dig til, hvorfor han aldrig selv svarer dig. Med andre
ord: Du skal høre et *plonk*, før du fatter det.

Du forstår ikke, at du viser, hvad *du* indeholder, når du sviner
personer til og endda går så vidt som til at kalde katolikker
pavedyrkere og jøder for meget grimme ting.

Du forstår ikke, at Ole Madsen henstillede til, at vi stoppede tråden,
men kører lystigt videre i indlæg efter indlæg.

Du forstår ikke at debattere i et sobert sprog.

Det, du forstår, er hån, nedgørelse, tilsvining, had, dumhed og
forbliven i uvidenhed.

Du er ikke værd at læse. Og for at du ikke skal undre dig over,
hvorfor jeg ikke længere svarer dig, vil jeg hermed fortælle dig, at
du ryger i mit killfilter. Dine udgydelser er alligevel ikke andet end
tidspilde.

Fra : Andreas, Ravsted

Dato : 29-07-04 09:37

I news:etahg0dq23ltkr9645k3q0n6sd6l9kso06@4ax.com skrev
Britt Malka følgende:

> Du forstår ikke, at det er mig, der svarer på Cyrils vegne, og du
> har ikke gættet dig til, hvorfor han aldrig selv svarer dig. Med
> andre ord: Du skal høre et *plonk*, før du fatter det.

Ja, det er bemærkelsesværdigt at Cylle kører en tilsviningslinie mod
dem han har plonket, og at han ved præcis hver lille detalje der er
skrevet af dem han har plonket.

At du skriver på hans vegne gør da ikke sagen bedre!

Fra : Bænni

Dato : 29-07-04 16:43

> Endvidere har du tidligere skrevet under andet
> alias (mener du hed
> "Henrik K J" eller noget i den stil)

NOPE - det var Bæ9!!

> Det kan heller ikke
> bevises, at jeg har skrevet dette indlæg.

Hvilket indlæg?

> skyldes alene
> min manglende
> viljekraft til at sidde åbenlyse usandheder overhørig.

Kors du ma ha travlt!!

Dennis Dellefjams

Fra : Jens

Dato : 31-07-04 04:09

Bænni wrote:

> Kors du ma ha travlt!!

ma hvad?

Fra : Bænni

Dato : 31-07-04 10:36

> ma hvad?
>
> Jens

Det skulle have været et bolle-å, men jeg spiste bollen!!

BB

Fra : Jens

Dato : 31-07-04 19:25

Bænni wrote:

> Det skulle have været et bolle-å, men jeg spiste bollen!!

nå det var ikke malkoerne der snuppet den.

Fra : Bænni

Dato : 31-07-04 21:49

> nå det var ikke malkoerne der snuppet den.
>

> --
> Jens

Næhhh - der gået til makronerne

BB

Fra : Jens

Dato : 01-08-04 01:37

Bænni wrote:
> "Jens" <postkasse_66@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Næhhh - der gået til makronerne
>

> BB

de franske makroner?

Fra : Bænni

Dato : 28-07-04 15:21

> Nej, jeg dyrker ikke et syndigt menneske der kalder sig pave

Jubiiiiii - Paven er syndig!!!!

Så er jeg (og andresen) ikke de eneste!!

Bæ9

Fra : Bænni

Dato : 27-07-04 16:09

> og så sammenligner de IPér uha da.

IP - er det ikke ham fra rejseholdet??

BB

Fra : Jens

Dato : 27-07-04 21:07

Bænni wrote:

> IP - er det ikke ham fra rejseholdet??

eller noller.

Fra : Cyril Malka

Dato : 28-07-04 09:18

Goddag Britt

Den Wed, 28 Jul 2004 10:06:46 +0200 skrev Britt Malka om Re: Er det ikke
sjovt... :

BM> Du har ret. Så interessante er Andreas og B-kvinderne trods alt
BM> ikke, og de har jo også fået chancen for at bevise, at de ikke er
BM> hinanden, så ... Jeg lukker tråden her for mit vedkommende.

Personligt synes jeg også, at der er mange pudsige tilfælde med Andreas
og hans måde at vil svine mig til derigennem.

Jeg synes det er pudsigt, at de to damer ankom da Andreas ikke var her.
At de stavede mit navn forkert på samme måde som Andreas gjorde, at de
blot flammede, som Andreas gjorde, at de opførte sig som Andreas gjorde
når han er værst. At de, tilmed, religiøst set, hører i den meget,
meget, meget snæver forståelse som andreas har.

Så synes jeg det er sjovt, at når vi (andre først, bemærk) begynder at
nævne Andreas og insnævre pudsige ligheder med computersystemer m.m. så
forsvinder de to damer.

Jeg synes det er sjovt at når Andreas "kommer tilbage", så fortsætter
han med svineriet på Malkaerne og katolicismen. Og pudsigt nok, så er de
to damer forsvundne og blevet væk. de havde ellers en masse
baggrundsviden om de sædvanlige deltagere, tidligere flammer m.m.

Jeg synes det er pudsigt at ingen af de to har udtalt sig siden og det
er pudsigt at andreas fortsætter med sine flammer i stdet for at prøve
at gøre noget ved det.

Jeg synes det er underligt, at hvis man finder "Bibi" i tidligere tråde
her på d.l.k. så havde vedkommende, pudsigt nok også den gang, samme
computer som Andreas, indstillet på samme måde og skrev på et tidspunkt
hvor Andreas ikke skrev. Ligeledes er det underligt at vedkommende, også
dengang, var smaddermeget enig med Andreas.

Jeg synes det er betænkeligt når flere af gruppens deltager fortæller at
Andreas har før benyttet sig af en fake.

Jeg finder ikke ligefrem Andreas videre angreb som læseværdig eller
overbevisende.

Nu, mere end nogensinde, finder jeg den mand ikke læseværdig.

Fra : Cyril Malka

Dato : 28-07-04 09:21

Goddag Ole

Den Wed, 28 Jul 2004 10:14:02 +0200 skrev Ole Madsen om Re: Er det ikke
sjovt... :

OM> det var nu til jer alle sammen, Britt, så hold nu med de hug

Det er sjovt at du ikke kommer med disse opfordringer når det er os
andre der står under hug.

Dobbelt regelsæt? en regel for Andreas, en for Malkaerne?

Var det ikke noget, du tog fat i Andreas, Bibi, Brighitta og hvad de
hedder nu allesammen?

Ikke særlig overbevisende...

Fra : Cyril Malka

Dato : 28-07-04 10:11

Goddag Ole

Den Wed, 28 Jul 2004 10:27:16 +0200 skrev Ole Madsen om Re: Er det ikke
sjovt... :

OM> Du tager fejl, bare fordi at man komme med foreslag som den første
OM> så skal man måske have hug fordi at man ikke kom med det før? lad os
OM> nu komme videre,

Hug?

Hvem konkluderer?

Hvorfor når Britt eller jeg er uenig i noget så bliver det betegnet som
"hug", "vridemaskine" og andre farverige ord, men når andre sviner os
til er det bedste reaktion man får, stilhed... Uden at tale om alle de
små siddestik der altid er legitimt her på den kristne gruppe...

Fjern venligst den farve du tydeligvis har af, før du forsøger at give
indtryk af at være fredsmægler.

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-07-04 20:23

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVETHISwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:4103a62c$0$250$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Jeg må tilsyneladende ikke nævne hans navn, for så bliver Jens Bruun bare
> hysterisk, men jeg gør det så alligevel:

Jeg bliver såmænd ikke hysterisk, men blot dybt forundret over din
besættelse af manden og gentagne referencer til en "sag", der for alle andre
for længst er overstået, glemt og borte. Jeg ved godt, at du spillede en
ubetydelig rolle dengang, men nu må du snart holde op med at koge mere suppe
på dét ben. Så spændende er din historie heller ikke, selvom du benytter
enhver lejlighed til at genfortælle den. Stop det nu, Anders Peter Johnsen,
og find noget andet at gøre dig interessant med.

En gang i mellem virker du opmærksomhedskrævende på den ufede måde.

--
-Jens B.

Fra : Cyril Malka

Dato : 28-07-04 09:19

,0Goddag Ole

Den Wed, 28 Jul 2004 10:02:01 +0200 skrev Ole Madsen om Re: Er det ikke
sjovt... :

OM> Nu syntes jeg at vi alle skal tage og komme videre, det kan være
OM> lige meget hvem gjorde hvad, hvis vi vil have et godt forum så må
OM> der anstrengelse til somme tider, fra alle sider, så kom nu igang
OM> med at være positive og vær med til at gøre forumet til et godt sted
OM> at være.

Pudsigt at du ikke er kommet med den slags opfordringer når vi andre var
under kniven (eller når vi er det).

Fra : Britt Malka

Dato : 28-07-04 09:24

On Wed, 28 Jul 2004 10:18:47 +0200, Cyril Malka
<news@nytestamente.org> wrote:

>Pudsigt at du ikke er kommet med den slags opfordringer når vi andre var
>under kniven (eller når vi er det).

Her tror jeg lige, at du skal tage højde for, at det var mig, Ole
skrev opfordringen til. Sandsynligvis velvidende, at jeg er den
voksne, der vil kunne forstå opfordringen og vil kunne medvirke til at
skabe en god debat i gruppen igen.

Når vi er under kniven, hvem skulle Ole så skrive til og forvente, at
det vil kunne have en virkning?

Fra : Cyril Malka

Dato : 28-07-04 10:04

Goddag Ole

Den Wed, 28 Jul 2004 10:22:58 +0200 skrev Ole Madsen om Re: Er det ikke
sjovt... :

OM> konkludere konkludere, det eneste jeg siger, nu må det være nok, lad
OM> os komme videre

Jeg konkluderer intet. Jeg får dig til at bemærke noget... prøver på
det...

Fra : Cyril Malka

Dato : 23-07-04 07:26

Goddag Ole

Den Fri, 23 Jul 2004 02:45:15 +0200 skrev Ole Madsen om Re: Er det ikke
sjovt... :

OM> ok, undskyld, denne gang tog jeg så fejl af dig

Også den gang, ja.

Fra : Cyril Malka

Dato : 23-07-04 10:19

Goddag Ole

Den Fri, 23 Jul 2004 11:11:57 +0200 skrev Ole Madsen om Re: Er det ikke
sjovt... :

OM> ja kom nui ikke fo rgodt igang, du er ikke bedre selv

Jeg har ikke tilladt mig at dømme dig. Det med at dømme folk, er ikke
noget jeg gør. Derfor kan jeg umuligt "tage fejl af dig" eller lade
være.

Så på det plan, ved jeg ikke om jeg er bedre selv, men jeg er forskellig
fra dig, ja.

Jeg bryder mig dog ikke om din adfærd og jeg bryder mig ikke om at du
belærer andre om ting du ikke har forstand på. Det har intet med at
"tage fejl af dig" eller "dømme"...

See?

Fra : Cyril Malka

Dato : 25-07-04 10:25

Goddag Kevin

Den Sun, 25 Jul 2004 04:05:21 +0200 skrev Kevin Edelvang om Re: Er det
ikke sjovt... :

KE> Er jeg den eneste, der ikke ved, at der ikke findes internet på
KE> Bornholm?

Jeg ved at Andreas *har sagt* at han skulle til Bornholm...

Fra : Cyril Malka

Dato : 27-07-04 13:30

Goddag Britt

Den Tue, 27 Jul 2004 13:55:36 +0200 skrev Britt Malka om Re: Er det ikke
sjovt... :

BM> Hvilket viser en hel masse om, hvad du indeholder.

Bare for at få tanken om, at jeg skulle bytte min Linux mod en
Windows-maskine og skrive idiotier fra et dansk IP-nummer kræver en
perverteret tankegang

BM> Sød afslutning. Velkommen tilbage, Andreas. Vi har savnet dine
BM> flammer, selv om Bibi/Birgitta har holdt gryden i kog så længe.

Nu er de to forsvundne jo... Det har de gjort i de sidste par dage, hvor
en del har nævnt Andreas i forbindelse med det fake-nummer.

Fra : Andreas, Ravsted

Dato : 27-07-04 14:20

I news:20040727142933.5fe5f835@cylle skrev
Cyril Malka følgende:

> Nu er de to forsvundne jo... Det har de gjort i de sidste par dage,
> hvor en del har nævnt Andreas i forbindelse med det fake-nummer.

Og siden du fortsætter med at insinuere, så har du vel en god
dokumentation at bygge det på, - eller er det blot din sædvanlige
tilsvining fordi jeg ikke bare vil løbe efter din fløjte

Fra : Britt Malka

Dato : 27-07-04 15:31

On Tue, 27 Jul 2004 15:20:06 +0200, "Andreas, Ravsted"

>Og siden du fortsætter med at insinuere, så har du vel en god
>dokumentation at bygge det på, - eller er det blot din sædvanlige
>tilsvining fordi jeg ikke bare vil løbe efter din fløjte

*Danse* efter din fløjte. Man løber ikke efter den.

De fleste her i gruppen tror, at Bibi/Birgitta og dig er én og samme
person.

Personligt har jeg ingen mening om den sag, andet end at Bibi/Birgitta
tydeligvis er én, der er vant til at færdes i gruppen her -- under
andet navn.

Men flere har givet udtryk for, at de tror, at det er dig, der står
bag.

Det kunne nu være meget smart, om Bibi/Birgitta kom tilbage og skrev,
så vi ved selvsyn kunne konstatere, at I havde forskellige IP-numre
m.m.

Skal vi ikke aftale, at I begge skriver her præcist klokken 20 i
aften?

Så kunne I begge blive renset for den grumme mistanke om, at I skulle
være hinanden.

Fra : Cyril Malka

Dato : 27-07-04 15:41

Goddag Britt

Den Tue, 27 Jul 2004 16:31:07 +0200 skrev Britt Malka om Re: Er det ikke
sjovt... :

BM> De fleste her i gruppen tror, at Bibi/Birgitta og dig er én og samme
BM> person.

Og der er sjovt at andreas benytter sig af lejligheden til igen at svine
mig til (ha... Okay, Kevin får sig nu også et fur!)... Selv om en del
andre har samme indtryk, selv om en del andre har nævnt det, selv om det
er blevet nævnt at Andreas *har* gjort den slags før...

Pudsigt at det benyttes af Andreas til at svine andre af listens
deltagere til (som han i forvejen ikke bryder sig om) i stedet for at
han fik fat i "Bibi/Birgitha"...

Det havde jeg gjort...

Ja, det kunne være rart.

Fra : Andreas, Ravsted

Dato : 28-07-04 06:33

I news:20040727164042.7e095acd@cylle skrev
Cyril Malka følgende:

> [...]
> om en del andre har samme indtryk, selv om en del andre har nævnt
> det, selv om det er blevet nævnt at Andreas *har* gjort den slags

Er det at svine dig til, når jeg påpeger at din falske beskyldning mod
mig ikke er sand? Og du mener ikke at det er svine mig til når du
kommer med den slags falske anklager uden at fremføre noget bevis for
dem.?

Og ja, det er rigtigt at jeg tidligere er blevet *beskyldt* for at
have skrevet under et alias! Men heller ikke den gang blev det bevist.

> Pudsigt at det benyttes af Andreas til at svine andre af listens
> deltagere til (som han i forvejen ikke bryder sig om) i stedet for
> at han fik fat i "Bibi/Birgitha"...
>
> Det havde jeg gjort...

Har du nogen som helst eksakt viden om, hvorvidt jeg har kontaktet
vedkommendes udbyder eller ej?

Men hvis der var blot en smule anstændighed tilbage hos dig, så ville
du indrømme at du nok tog fejl i din mistanker mod mig og at du derfor
gav mig en uforbeholden undskyldning!

Fra : Britt Malka

Dato : 28-07-04 08:52

On Wed, 28 Jul 2004 07:32:47 +0200, "Andreas, Ravsted"
<stort@sort.hul.invalid> wrote:

>Men hvis der var blot en smule anstændighed tilbage hos dig, så ville
>du indrømme at du nok tog fejl i din mistanker mod mig og at du derfor
>gav mig en uforbeholden undskyldning!

Hvor ved du fra, at det er dig, Cyril mistænker for at stå bag de to
B-kvinder?

Fordi du føler dig truffet, og fordi resten af gruppen tror, at det er
dig, så behøver det vel ikke at være det, Cyril tror?

Sjovt i øvrigt også, at det er ham, du bliver ved med at gå efter.

Nå, så sjovt er det måske ikke alligevel.

B-kvinderne har ikke skrevet her længe, og ingen af jer skrev kl. 20 i
går, så måske får vi aldrig opklaret, om det er dig, der står bag
B-kvinderne, eller det er en anden med samme udtryksform som dig.

Fra : Cyril Malka

Dato : 29-07-04 08:44

Goddag Kevin

Den Thu, 29 Jul 2004 04:41:28 +0200 skrev Kevin Edelvang om Re: Er det
ikke sjovt... :

KE> At Brigitha kun optræder, når du er på Bornholm (og med anden ip end
KE> dig), er kun med til at bestyrke mistanken.

Bemærk at benævnte Brigitha forsvandt da man begyndte at omkredse
Andreas og er nu forsvundet.

KE> I øvrigt tilbeder katolikker ikke syndige mennesker. Kun Gud er
KE> tilbedesværdig, fordi han alene er hellig. Men den diskussion hører
KE> ikke meget til i denne tråd.

Det kan du godt droppe. Andreas har nu engang vedtaget at katolikker
tilbeder Paven, og intet du, eller andre, kan skrive eller fortælle om
vil ændre noget ved det.