Gode bibelkommentarer søges
Fra : jørgen

Dato : 06-07-04 13:39

Jeg ville gerne vide hvilke bibelkommentarer der er på norsk, svensk eller
dansk og som bygger på et bibeltroende grundlag (eks. indre mission, baptist
eller lign.)

For mange år siden, da jeg lige var blevet kristen, fik jeg nogen hæfter på
dansk med bibelkommentar, jeg kan desværre ikke huske forfatteren men det
var brune hæfter, er der nogen som ved om de stadig findes?

mvh jørgen.

Fra : Harald Mossige

Dato : 06-07-04 14:36

"jørgen" <brothers_bisp@hotmail.com> wrote in message
> [...]

> dansk med bibelkommentar, jeg kan desværre ikke huske forfatteren men det
> var brune hæfter, er der nogen som ved om de stadig findes?

Forsøk ISBN: 82-7265-011-8

HM

Fra : Ole Madsen

Dato : 07-07-04 14:07

"jørgen" <brothers_bisp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> dansk med bibelkommentar, jeg kan desværre ikke huske forfatteren men det
> var brune hæfter, er der nogen som ved om de stadig findes?

Den du sikkert søger er den gamle bibelkommentar for menigheden, men den
skal være den gamle, ring til www.bogsvend.dk og hør ham

Guldgruppen er måske også værd at få

Ole