Big Bang - anmodning til Mr. D, Simon Grii~
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 02-07-04 12:19

Hej Mr. D,

I Udfordringen nr.27 d. 1. juli 2004 har du skrevet en rigtig god kronik.

Kunne jeg anmode dig om at viderebringe den her på dk.livssyn.kristendom ?

På forhånd tak ...

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 2000 Danish Kr. (around 280 US $), jump ...
2679 news:hSCDc.18112$Vf.1038376@news000.worldonline.dk

Fra : Mr. D

Dato : 04-07-04 21:41

"Jesus-loves-you" <John15.13@Heaven> skrev i en meddelelse
> Hej Mr. D,
>
> I Udfordringen nr.27 d. 1. juli 2004 har du skrevet en rigtig god kronik.
>
> Kunne jeg anmode dig om at viderebringe den her på dk.livssyn.kristendom ?

Hi Mogens

Må man det?

Mr. D

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 04-07-04 22:58

"Mr. D" skrev

> Hi Mogens
>
> Må man det?

Korte uddrag må man godt, dersom man angiver kilden.

Men er det ikke *dig*, der er ejenmanden af dine egne ord ?

2760 news:JPzFc.21177$Vf.1143989@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp )
File-number: 2786

Fra : Mr. D

Dato : 04-07-04 23:17

> Men er det ikke *dig*, der er ejenmanden af dine egne ord ?

Jeg ved det faktisk ikke... eller om det er avisen, man skriver i, der ejer
teksten

Mr. D

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 05-07-04 00:41

"Mr. D" skrev

> Jeg ved det faktisk ikke... eller om det er avisen, man skriver i, der
> ejer teksten

Hvis den er offentlig tilgængelig på Internettet, da er det tilladt at
kopiere den, hvilket jeg hermed har tilladt mig, se ...

Date: 5. juli 2004 CET 01:39
Subject: Skabelsestro (inkl. Big Bang) og frelsesvished
2790 news:az0Gc.22200$Vf.1148559@news000.worldonline.dk

For øvrigt - tak for kronikken. Det er nogle dejlige tanker, du gør dig ...

File-number: 2791

Fra : Lyrik

Dato : 05-07-04 20:56

"Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Jesus-loves-you" <John15.13@Heaven> skrev i en meddelelse

> Jeg ved det faktisk ikke... eller om det er avisen, man skriver i, der
ejer
> teksten
++++++++++++++++++++++++++++++++++
Nej det gør du!

Hilsen
Jens

Fra : Mr. D

Dato : 05-07-04 23:09

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> ejer
> Nej det gør du!

Okay, det gør jo det hele meget nemmere. Så kan jeg også lægge den på min
hjemmeside

Mr. D