Kærlighed - Profetiens Ånd
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 02-07-04 11:07

Jeg har netop 11:50 lige modtaget en profeti, som er udtalt til et menneske
(hvem vides ikke).

Profetien indeholden noget vi alle kan få glæde af.

Her er et uddrag:

"Jeg kender din elendighed, dine kampe og den splittelse der er i din sjæl,
jeg kender din svaghed og dine fejl. Jeg kender din fejhed, dine laster og
dine synder, men alligevel siger jeg til dig: »Giv mig dit hjerte og elsk
mig som du er « ... Jeg kunne have forudbestemt dig til store ting; men det
har jeg ikke, for det er til kærlighed, og kun til den, jeg har skabt dig.
Elsk mig som du er. Vendt ikke til du bliver fuldkommen, for så kommer du
aldrig til det.!"

Dejlige ord (til dig og mig og alle de andre), ikke sandt ?

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 2000 Danish Kr. (around 280 US $), jump ...
2679 news:hSCDc.18112$Vf.1038376@news000.worldonline.dk