fremmede embedder en af mit HTML i en fram~
Fra : Søren C. Fischer

Dato : 08-05-01 15:23

En fremmed synes det er nødvendigt at benytte et af mine HTML dokumenter i
sit frameset...
Kan jeg vha. f.eks. Java forhindre at mine HTML dokumenter finder sig i det
?

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://vvv.fischer.as

Fra : Claus Pryds

Dato : 08-05-01 16:24

indsæt dette lille script i head på den side du beholde for dig selv.

<script language="javascript">
if (top.location != self.location)
{
top.location = self.location
}
</script>

Det er alt hvad der skal til

--
MVH
Claus Pryds

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 08-05-01 18:04

"Claus Pryds" <clarke@events.dk> skrev i en meddelelse
> indsæt dette lille script i head på den side du beholde for dig selv.

> [...]

Jeg glemte at fortælle, at mit HTML dokument selv bor i en frame... Så dit
script fungerer ikke
Kunne man måske teste for om dokumentet var på det rigtige domæne...?

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://vvv.fischer.as

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 08-05-01 21:25

On Tue, 8 May 2001 19:04:12 +0200, "Søren C. Fischer" <soren@fischer.as>
wrote:

>Jeg glemte at fortælle, at mit HTML dokument selv bor i en frame... Så dit
>script fungerer ikke
>Kunne man måske teste for om dokumentet var på det rigtige domæne...?

Nu er jeg ikke så vild til JavaScript, men jeg vil gætte på at noget a
la dette kan lade sig gøre:

<script language="javascript">
if (top.location != 'http://sti.til/dit.frameset')
{