Valg af TV-kort?
Fra : Martin Schulz

Dato : 08-05-01 16:09

Hejsa!

Jeg er på vej til at smide penge efter et TV-kort. Spørgsmålet er så bare,
hvilket jeg skal købe. Valget står lige nu mellem "Pinnacle Systems Studio
PC-TV Pro" og "Hauppauge WinTV TTV/Radio/Video".

Mine krav:

TV-tuner
TV-in SVHS og COAX
MEGET god billedkvalitet
Radio-tuner
Fjernbetjening
Skal være godt til at "grabbe" med

Mit budget er max 1500,-kr

Hvilket kort har I bedst erfaring med?

Med venlig hilsen
Martin

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 08-05-01 16:59

"Martin Schulz" <schulz@skjoldhoej.dk>
> Jeg er på vej til at smide penge efter et TV-kort.

Jeg et ved at være hooket på et

Matrox G450 eTV (tuner og video i/o)
Sandberg SoundExtreme Gold (Med fm-radio og digital udgange)

I forhold til dine krav mangler fjernbetjeningen

Og det lander vel på ~3000kr istedet for 1500, men jeg står alligevel og
mangler et grafikkort og et lydkort så det extra for tv/radio tuner synes
jeg er ok.

Jeg har ikke erfaring med eTV men kun med tidligere matrox produkter som jeg
har været tilfredse med.

/Anders

Fra : Martin Schulz

Dato : 08-05-01 17:07

Jeg satser på et "løst" grafikkort, da jeg spiller meget.

Martin