Ang. tilbygning
Fra : Nielsen

Dato : 11-08-04 17:44

Hejsa NG

Ved ikke om dette er det rette forum, men jeg tager chancen.

Mit spørgsmål er, hvordan jeg finder ud af hvor min byggelinie går.
Jeg har snakket med en gut hos bygningsinspektoratet, som sagde det stod i
mit skøde, men der kan jeg ikke finde noget.
Skal jeg på tinglysningskontoret eller??

vh Jan

---

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 11-08-04 20:56

Nielsen wrote:

> [...]
> stod i mit skøde, men der kan jeg ikke finde noget.
> Skal jeg på tinglysningskontoret eller??

Teknisk Forvaltning på din kommune kan helt gratis give dig svaret.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Nielsen

Dato : 11-08-04 21:21

> Teknisk Forvaltning på din kommune kan helt gratis give dig svaret.
>
> --
> Med venlig hilsen
> Erik Ginnerskov
> http://hjemmesideskolen.dk - http://html-faq.dk
> http://hjem.get2net.dk/egin

Når jeg slår teknisk forvaltning op på kommune siden kommer følgende valg
muligheder.
Hvad skal jeg vælge, jeg har prøvet bygningsinspektoratet.
Teknisk Forvaltning
se henholdsvis under:
Brandvæsenet
Bygningsinspektoratet
Ejendomsforvaltningen
Informatikafdelingen
Juridisk-Teknisk Kontor
Miljøkontoret
Naturforvaltningen
Stadsarkitektens Kontor
Vejkontoret
Vej- og Kloakvedligeholdelsen

vh Jan

---

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-04 21:28

"Nielsen" <jnsnabela@msn.com> skrev i en meddelelse

> Når jeg slår teknisk forvaltning op på kommune siden kommer følgende valg
> muligheder.
> Hvad skal jeg vælge, jeg har prøvet bygningsinspektoratet.
> [...]

Drop hjemmesiden og ring til dem i stedet. Det er meget nemmere og de ved
helt præcis, hvem du skal have fat i.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Nielsen

Dato : 12-08-04 07:49

"Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> skrev i en meddelelse

> "Nielsen" <jnsnabela@msn.com> skrev i en meddelelse

> Drop hjemmesiden og ring til dem i stedet. Det er meget nemmere og de ved
> helt præcis, hvem du skal have fat i.
>
> Mvh. www.tjekmig.dk

Jeg har også tænkt mig at ringe til dem, men jeg skal jo vide hvem jeg skal
ringe til.

vh Jan

---

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-04 09:05

"Nielsen" <jnsnabela@msn.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har også tænkt mig at ringe til dem, men jeg skal jo vide hvem jeg
skal
> ringe til.

Du ringer først til den pågældende kommune og spørger efter Teknisk
forvaltning.
Derefter forklare du teknisk forvaltning, hvad sagen drejer sig om og så
bliver du stillet om til den rigtige person.

Den måde gjorde jeg det på, da vi skulle have tjekket en olitank i
forbindelse med huskøb.
Det er umuligt for almindelige mennesker, at gennemskue alle deres
afdelinger.

Mvh. www.tjekmig.dk